قلعه بادی سرسره دار کودک

کد bestway 52122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 65 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی سرسره دار کودک بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

قلعه بادی سرسره دار کودک یک محصول بسیار زیبا و جذاب می باشد که در سال 2018 توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول زیبا را شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی شفاف می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بوده و همچنین با توجه به براق بودن و شفاف بودن به جذابیت و زیبایی این محصول افزوده است . کف باد این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که به عنوان جامپینگ هم بتوانید از این محصول استفاده نمایید و همچنین با توجه به نشیمنگاه نرم و ضد تعریقی که دارد در زمان استفاده کودک شما حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . ابعاد بسته بتدی و وزن مناسب این محصول حمل آن را برای شما بسیار راحت کرده است . این محصول دارای یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . اینکالا دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قلعه بادی سرسره دار کودک از فروشگاه اینترنتی اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قلعه بادی سرسره دار کودک

قلعه بادی سرسره دار کودک یکی دیگر از محصولات بادی و فانتزی می باشد که برگرفته از خلاقیت بسیار بالایی است و دارای نهایت ذوق و سلیقه در طراحی می باشد. این قلعه بادی مخاطبین کودک دارد که خردسالان نیز با والدین خود می توانند از آن استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. قلعه بادی دارای بخشی مفید به نام سرسره است که آن نیز بادی بوده و در کنار هم مجموعه ای تفریحی را پدید آورده است. این محصول می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و با توجه به جنس تشکیل دهنده آن از مواد اولیه مرغوبی تشکیل شده است. قلعه بادی برای انواع بازی کودکا مهیا شده است و بر اساس روحیات آن ها با رنگبندی شاد و متنوعی تشکیل شده است. این محصول را می توان در محیط های باز مانند باغ و ویلا و حیاط منازل احداث نمود و یا در داخل خانه نیز از آن بهره مند گردید. به همین جهت والدین نیازمند کسب اطلاعات بیش تری نسبت به این محصول می باشند که در ادامه به توضیح کمی از آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.


نرده های بادی

همان طور که گفته شد تمامی بخش های این محصول بادی هستند و بدنه ای توخالی دارند. استفاده از این محصولات آسان است و تنها با در دست داشتن پمپ باد راه اندازی می شود و به شکل اصلی خود در می آید. این محصول فضایی به نام نشیمن دارد که با باد شدن ارتفاع نسبی از سطح زمین می گیرد. همچنین دور این بخش را نرده های بادی احاطه کرده است تا کودکان در زمان بازی تجربه ای منحصر به فرد را کسب کنند و بتوانند در شرایط ایمنی به تفریح و بازی بپردازند. وجود نرده های بادی سبب می شود که در صورت برخورد کودکان با این بخش ها درد و آسیب شامل حال آن ها نگردد و در حالیت ایمن بمانند و به این ترتیب تجربه بازی مهیج را داشته باشند. نرده ها نرمی و لطافت مناسب را دارند تا کودکان موقعیت خوبی را تجربه کنند و باعث ذوق و اشتیاق آن ها در زمان بازی می گردد. به همین دلیل است که تمایل زیادی به تفریح در این مجموعه بازی دارند.


امکان جامپینگ

یکی از حرکت های پر طرفدار در بازی کودکان جامپینگ و پرش می باشد که در فضای این قلعه بادی نیز امکان پذیر است و افراد را خوشحال تر می کند. این امکان سبب می شود تا کودکان با نهایت انرژی و اشتیاق خود به بازی مشغول شوند و بتوانند به میزان لازم جامپینگ انجام دهند. انجام جامپینگ و پرش سبب تخلیه انرژی اضافه کودکان شده و جنب و جوش آن ها را نیز افزایش می دهد بنابراین میزان شیطنت آن ها به موارد دیگر اصابت نمی کند و سبب ایمن ماندن وسایل خانه می گردد. در زمان استفاده محصول در فضاهای بیرونی منطقه ای امن برای آن ها مهیا می شود تا در طول ساعت های زیاد سرگرم بازی شوند و بتوانند موقعیت مورد علاقه خود را کسب نمایند. این محصول سبب می شود تا کودکان در کنار بزرگ تر ها سرگرمی های مخصوص به خود را داشته باشند و در مسافرت نیز این امکان را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت اقامت از آن استفاده کنند.


سرسره بادی

بخشی در محصول ایجاد شده است که سرسره بادی نامیده می شود. این سرسره بادی کمک می کند تا کودکان متنوع تر و گوناگون تر به بازی مشغول شوند و بتوانند تجربه های گوناگون را داشته باشند. سرسره میزان شیب مناسبی دارد تا کودکان در سنین مختلف بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. رویه این محصول باید و نرم است و منعطف بودن بسیار زیادی را دارد. به همین جهت برای کودکان محبوب بوده و تمایل به استفاده از آن را دارند. این نرمی و لطافت باعث می شود تا آن ها رغبت به استفاده طولانی مدت از محصول پیدا کنند و تایم بیش تری به سرگرمی مشغول شوند.


خرید

برای خرید قلعه بادی سرسره دار کودک با شماره های واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
65 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
147 سانتی متر
جنس رويه
PVC
جنس بخش کناري
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت بست وی
قابل استفاده برای کودکان
دارای توپ پلاستیکی
قلعه بادی سه کاره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
65 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...