قلعه بادی طرح ماشین

کد intex 48661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، مسافرتی
  • ظرفیت آب: 80 لیتر
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
1,460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با توپ با طرح ماشین ،اسباب بازی مورد علاقه کودکان برای بازی با دوستانشان، شما می توانید با خیال آسوده به کارتان برسید.

قلعه بادی کودک طرح ماشین ،اسباب بازی مورد علاقه کودکان برای بازی با دوستانشان، شما می توانید با خیال آسوده به کارتان برسید زیرا بازی در استخر توپ بازی بی خطر و شاد برای فرزندانتان است، محصول 2013 اینتکس با چند عدد توپ ، بسیار زیبا و جذاب برای کودکان ، با قیمت ارزان ، همراه با برچسب تعمیرات و پمپ باد جهت باد کردن قلعه بادی می باشد. با خرید استخر و قلعه توگ بادی برای فرزند عزیزتان هدیه ای زیبا و بازی شاد را به ایشان هدیه دهید ، می توانید از استخر توپ بادی در فصل گرما در حیاط برای آبتنی کودکان هم استفاده کنید.

قلعه بادی طرح ماشین

قلعه بادی طرح ماشین برای استفاده کودکان می باشد و برای آن ها محلی ایمن جهت بازی و تفریح را مهیا می سازد. این قلعه بادی سبب می شود تا ساعت های زیادی کودکان مشغول سرگرمی باشند و بتوانند تجربه ای خاص را در محیط های بیرون کسب کنند. در فضاهایی مانند حیاط منازل و باغ و ویلا می توان از این محصول استفاده کرد و با آن استفاده بهینه را به عمل آورد. علاوه بر این موارد با وجود قلعه بادی می توان فضایی راحتی را در محیط های بیرون برای تفریح کودکان ایجاد کرد تا راحت و آسوده در هر محلی بتوانند به فعالیت های خود برسند و انرژی خود را تخلیه نمایند. قلعه بادی دارای بدنه ای نرم است که منعطف بوده و دارای رنگبندی خاصی نیز می باشد. به این گونه که تمامی کودکان با مشاهده آن تمایل به استفاده از محصول را پیدا می کنند و علاقه به آن را دارا می باشند. محصولات این چنینی نیازمند مراقبت و نگه داری هستند که سبب می شود طول عمر آن افزایش یابد. با توجه به استقبال افراد از این محصول فروش آن نیز به میزان بالایی افزایش یافته است.


سبک و کم جا

این محصول بی نظیر به شکل ماشین طراحی شده است ودارای ابعادی است که می تواند بهترین میزان کارایی را ایجاد سازد. با توجه به ابعاد محصول استفاده از آن راحت تر می شود و می توان در محیط های مختلف آن را به کار برد. با این وجود قلعه بادی در خانه نیز فضای کمی را اشغال می کند و در اتاق کودکان نیز قابل اجرا می باشد. وزن محصول با توجه به بدنه ی بادی که دارد ناچیز است و با این وجود می تواند به راحتی حمل و نقل شود. در زمان بازی نیز توسط کودکان قدرت جا به جایی دارد و می تواند با این وجود موقعیت خود را تغییر دهد. قلعه بادی بدنه ای توخالی دارد و با این وجود توانایی آن را دارد که به راحتی آن را به همراه داشته باشید. با این وجود والدین برای رفتن به سفر و تفریح های آخر هفته می توانند با خود این محصول را به همراه داشته باشند و در این محل ها نیز برای استفاده کودکان آن را نصب نمایند. محصول کم جا و سبک برای استفاده کودکان بهتر و مناسب تر می باشد به طوری که می توانند برای تغییر موقعیت بازی خود به تنهایی این کار را انجام دهند.


نگه داری از محصول

زمانی که محصول را در محیط های باز استفاده می کنید می بایست در حفظ و نگه داری آن دقت و توجه لازم را داشت تا با این وجود در طولانی مدت این محصول را مورد استفاده قرار داد. برای داشتن محصولی با طول عمر بالا می بایست این محصول را در محیط های امن و ایمن قرار داد و بر روی سطوح صاف آن را به کار برد. به همین دلیل می توان از بروز حادثه و آسیب در بخش کف محصول جلوگیری کرد. با این کار باد درونی بدنه به میزان لازم باقی می ماند و می تواند به صورت ثابت باشد. با این وجود اگر سوراخ و خرابی حاصل شود دیگر بدنه توانایی ایفای کارایی ندارد و نمی تواند با بهترین حالت در دسترس کودکان قرار گیرد. محصول مورد نظر با وجود چرخ های بادی که دارد می تواند ارتفاع مناسبی از سطح زمین پیدا کند و به این صورت نرمی و راحتی بیش تری را در داخل محصول داشته باشند و تجربه کنند. 


خلاقیت در ساخت محصول

این محصول خاص دارای خلاقیت تمام در ساخت می باشد و دارای رنگبندی خلاقانه ای می باشد. در ساخت این محصول رنگ های مختلفی به کار رفته است که سبب فانتزی شدن محصول می شود. قلعه بادی طرح ماشین سبب آن می شود تا تصور کودکان در زمان بازی فانتزی شود و بتوانند انواع بازی های گوناگون و مهیج را امکان پذیر می کند. 


خرید 

برای خرید قلعه بادی طرح ماشین می توانید با شماره های فروشگاه اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و آن را سفارش دهید.

نوع
خانگی ، مسافرتی
ظرفیت آب
80 لیتر
طول
145 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC طرح دار
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای سایه بان
دارای دیواره برای محافظت از کودک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی
وزن
3 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...