قلعه بادی طرح میکی موس بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 27 کیلوگرم
  • قطر: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
1,460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی طرح میکی موس بست وی محصولی زیبا و بادوام و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران

قلعه بادی طرح میکی موس بست وی یک محصولات زیبا با بدنه مقاوم و با کیفیت بوده که در سال جدید میلادی توسط این کمپانی مشهور طراحی و برای استفاده کودکان 3 الی 6 سال به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که کف ان با رنگ قرمز و به صورت مواج و بادشو می باشد. به همین دلیل کودک می تواند از این محصول به عنوان جامپینگ پرشی نیز بهره برداری نماید. دیواره این محصول چهار لایه طراحی شده که ابی رنگ بوده و بر روی ان تصاویری زیبا از انیمیشن محبوب میکی موس به چشم می خورد. برای بخش ورودی این محصول از یک دروازه به شکل صورت مشکلی میکی موس استفاده می شود. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم طراحی شده در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی مقاوم است. به همین دلیل از این محصول می توانید رد فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با رطوبت بالای هوا تاثیری بر کیفیت کالا نخواهد داشت. در داخل بسته بندی محصول تعداد 4  عدد حلقه پلاستیکی رنگ و بدون پلیسه وجود داشته که کودک می تواند برای بازی از ان ها استفاده نماید. بر روی دیواره محصول از دو سمت بخش هایی برای قرار دادن این حلقه وجود دارد. برای خرید این محصول با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

قلعه بادی طرح میکی موس بست وی

قلعه بادی طرح میکی موس بست وی محصولی کاربردی و استاندارد از این شرکت بزرگ بوده که روانه بازار شده است. ساختاری ظاهری منطبق با روحیات کودکانه و امکان حمل و نصب اسان محصول موجب شده تا در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول قابل استفاده در تمامی فضای های باز و یا سرپوشیده بوده که ایمنی کودک را تضمین می کند. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید قلعه بادی منحصر به فرد برای فرزند خود توصیه می کنیم با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

قلعه بادی طرح میکی موس بست وی دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده به همین دلیل در فرایند تولید ان به استاندارد های جهانی توجه ویژه ای شده تا محصول ایمنی کودک را تضمین نماید. و برای تولید بدنه محصول از علایق کودکانه استفاده شده که موجب رضایت و شادی این گروه بزرگ از مصرف کنندگان محصوصلات بادی قرار گیرد. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که بخش کف ان از نوع بادشو می باشد. ساختاری تولید محصول به گونه ای بوده که کودک می توان جایگزین جامپینگ از ان استفاده نماید. بخش کف این محصول با رنگ صورتی تولید شده که ساختاری مواج و ضدتریق دارد. دیواره این محصول از نوع سه لایه با رنگ ابی طراحی شده است. انیمیشن در دنیای کودکانه از اهمیت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل بر روی دیواره خارجی محصول تصاویر زیبایی از اینیمشن محبوب میکی موس به چشم می خورد. برای ورود به محوطه داخلی این قلعه بادی یک درب مشکی با نمای صورت میکی موس در بخش ابتدایی ان تعبیه شده است. در داخل بسته بندی محصول تعداد 4 عدد حلقه پلاستیکی رنگی بدون پلیسه برای بازی کودکان وجود داردو این حلقه ها بر روی دیواره محصول دارای جایگاه قرارگیری هستند.

جنس بدنه

برای اسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم از طول عمر محصول شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با نرمی و دوام بالا تولید می کند. بخش کناری محصول نیز از جنس پی وی سی طرح دار است. کف این محصول به طور پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل می کند. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه انتخاب می شود. این ساختار با کیفیت و طول عمر بالا بوده به همین دلیل می توانید در فضای باز نیز از ان استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت گرد خود دارای قطری برابر 152 سانتی متر و ارتفاعی 130 سانتی متر بوده که از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ها در نظر گرفته شده است. این محصول با توجه به وزن بدنه 4.9 کیلوگرمی خود به راحتی حمل شده که یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول تعداد 5 عدد دریچهباد اختصاصی در نقاط مختلف بای راه اندازی وجود دارد. برای استفاده از این محصول کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس از طریق این دریچه ها و یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان و همچنین از پرش بر روی دیواره ان جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

قلعه بادی طرح میکی موس بست وی یک محصول پرتابل قابل استفاده به عنوان جامپینگ کودک بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
27 کیلوگرم
قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
4.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دیواره های محافظ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، حلقه پلاستیکی
شرکت سازنده
بست وی
ضخامت لایه ها
0.27 تا 0.29 میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...