قلعه بادی ماشین طرح باربی

کد bestway 93207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي، مسافرتی
  • تحمل وزن: 27 کیلوگرم
  • طول: 135 سانتي متر
  • عرض: 99 سانتي متر
1,625,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی ماشین طرح باربی یکی از بهترین اسباب بازی های ساخته شده برای کودکان میباشد که توسط شرکت بست وی به تولید رسیده است و توانسته در بازار موفق ظاهر شود. این محصول دارای رویه ای از وینیل می باشد که در عین مقاومت در برابر فشار و ضربه انعطاف خوبی دارد و جنس به کار رفته در بدنه آن از بهترین جنس موجود میباشد که در تمام محصولات بادی با کیفیت متداول است علاوه بر این این محصول در بسته بندی بسیار کوچک این محصول به همراه 25 عدد توپ رنگارنگ بدون پلیسه عرضه میشود . طراحی این محصول با توجه به رنگ های صورتی و آبی روشن درگروه قلعه های دخترانه قرار می گیرد و زیبایی خاص خود را دارد و در قسمت عقبی، برای راحتی بیشتر کودکان یک پشتی قرار داده شده است و بخش جلویی نیز دارای یک فرمان مخصوص می باشد که در بخش میانی آن یک بوق قرار دارد. همچنین به دلیل پایه مستحکم می توانید از این قلعه بادی کودک به عنوان استخر توپ (با خرید توپ های جداگانه اینتکس و یا بست وی) و یا استخر آب استفاده کنید.این محصول با طراحی خاص خود میتواند باعث سرگرمی کودکان شده و تا ساعت ها آنهارا مشغول نگه دارد.

قلعه بادی ماشین طرح باربی

قلعه بادی ماشین طرح باربی  | نمایندگی اینتکس 

یکی از محصولات بادی که مورد علاقه بسیاری از کودکان قرار می گیرد قلعه های بادی کودک هستند. قلعه های بادی کودک با کاربردهای متنوعی می باشند و هر یک ویژگی خاصی دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. با توجه به این تفاوت ها خانواده ها می توانند قلعه بادی مناسب را برای کودک خود خریداری کرده و محیطی امن و زیبا را برای بازی کردن کودک خود فراهم کنند. قلعه بادی ماشین طرح باربی یک قلعه بادی با طراحی ویژه برای دختران است که با زیبایی و طرح جذاب توانسته به فروش بالایی برسد. این قلعه بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی جذاب دخترانه

بسیاری از دختران از شخصیت انیمیشن های باربی لذت می برند و لوازم و وسایل مربوط به این شخصیت را دوست دارند. طراحی این ماشین همانند طراحی شخصیت های انیمیشنی باربی می باشد. این ماشین دارای بدنه ای به رنگ صورتی پررنگ است که بر روی آن تصاویر باربی نقش بسته است. دیواره های ضخیم و پهن این ماشین راحتی را به کودک هدیه می دهد و کودک می تواند به راحتی به دیواره ها تکیه بدهد. بدنه داخلی این ماشین به رنگ آبی ملایم و زیبایی می باشد. آینه های این ماشین به صورت بادشو بوده و در بین آینه های ماشین، یک فرمان بادشو قرار دارد که کودک می تواند با آن بازی کند. کفی این ماشین به رنگ آبی بوده و به صورت مواج و طبی ساخته شده است. به گونه ای که در هنگام بازی های طولانی مدت کودکان، بدن کودک اذیت نشده و خسته نمی شود. هم چنین کفی ماشین دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. در دو طرف این ماشین نیز بر روی بدنه تصویر چرخ های ماشین نقاشی شده است. طراحی خاص و ظرافت به کار رفته در تولید این ماشین آن را به یک محصول بی نظیر تبدیل کرده است. 


کیفیت ساخت

قلعه بادی طرح ماشین دارای استانداردهای روز دنیا می باشد. این قلعه بادی خاص از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه وزن کمی داشته و امکان جابه جایی آسان را به شما می دهد. البته لازم به یادآوری است که برای جابه جایی، نباید قلعه بادی را بر روی زمین بکشید و حتما آن را از روی زمین به طور کامل بلند کنید تا به بدنه آسیبی وارد نشود. جنس بدنه قلعه بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. این محصول استحکام بالایی دارد و انعطاف بدنه راحتی را برای کودک به ارمغان می آورد. 


ابعادی مناسب

این قلعه بادی از سری قلعه های بادی کم جا می باشد. این قلعه بادی برای استفاده در فضاهای محدود آپارتمانی مناسب بوده و از آن می توان در هر فضای کوچکی استفاده نمود. ابعاد این قلعه بادی دارای مشخصات طول 135 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد. ارتفاع قلعه بادی 43 سانتی متر است. 


کاربردها

از این قلعه بادی در هر فضایی می توان استفاده نمود. به دلیل ابعاد مناسب قلعه بادی می توانید آن را در هر فضایی راه اندازی نمایید. هم چنین به دلیل دارا بودن ابعاد بسته بندی کوچک، به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود ببرید تا بتوانید در هر محیطی، فضایی مناسب را برای کودک خود راه اندازی کنید. به همراه این قلعه بادی تعدادی توپ رنگارنگ کوچک موجود می باشد که جذابیت آن را در هنگام بازی برای کودک دو چندان می کند. این قلعه بادی را می توانید به راحتی در منزل راه اندازی کرده تا کودک ساعت ها بازی کرده و به شادی وقت بگذراند. این قلعه بادی دارای رویه ضد حساسیت است که برای پوست حساس کودکان مناسب می باشد. 


روش خرید

برای خرید قلعه بادی ماشین طرح باربی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی ارزان خریداری نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در خریدی بهتر یاری کنند. 

نوع
خانگي، مسافرتی
تحمل وزن
27 کیلوگرم
طول
135 سانتي متر
عرض
99 سانتي متر
ارتفاع کلی
43 سانتي متر
جنس رويه
وینیل
طرح رویه
طرح دار باربی
جنس کف
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
ساير ويژگي ها
وزن بسته بندي: 2.5 کیلوگرم
داراي توپ رنگی همراه
دارای کف بادی
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...