قلعه بادی مربعی جامپینگ بست وی

کد bestway 93504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 70 کیلوگرم
  • طول: 173 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
2,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی مربعی جامپینگ یکی از کامل ترین و بهترین قلعه های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد. بدنه این قلعه به صورت کامل از لایه های پی وی سی ساخته شده است که فشار وارده از پرش کودکان را تحمل می کند اتصالات قسمت های مختلف نیز در بهترین شرایط مختلف ایجاد شده تا بر اثر پرش دجار از هم گسستگی نشود. این قلعه بادی از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد. بدنه به صورت کامل قرمز می باشد و در دیواره های آن از توری استفاده شده است تا روشنایی داخل آن تامین شود. برای ورودی نیز یک درب کوچک قرار داده شده است. بر روی چهار ستون خطوط زرد رنگ قرار داده شده که با رنگ کف قلعه و محل پرش کودکان همخوانی دارد. تضاد ایجاد شده در قسمت لبه ها و کف قلعه در قسمت بیرونی نیز زیبایی خود را داشته و منجر به بهبود جذابیت آن شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قلعه بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قلعه بادی مربعی جامپینگ بست وی


قلعه بادی کودک مربعی جامپینگ بست وی یکی از محصولات خاص و با کیفیتی است که شکرت بست وی با در نظر گرفتن تمام موارد اقدام به تولید و عرضه ان کرده است. این محصول ساختاری فوق العاده دیدنی دارد که باعث شده تا کودک شما محیطی شاد و جذاب را سپری کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...


طراحی و ارگونومی ساخت


در ابتدا اگر بخواهیم ساختار این محصول را برای شما شرح دهیم باید عنوان کرد که این کالا ظاهری شبیه به قلعه دارد. در همین خصوص باید گفت که بهش زیرین و لایه کف این محصول نیز به صورت تو پر و ضخیم طراحی شده است که از دو رنگ قرمز و ابی شکل گرفته است. هم چنین این قسمت به صورت جامپینگ طراحی شده که کودک شما با خیال راحت می تواند بر روی ان بالا و پایین بپرد. رنگ قسمت رویه این بخش هم زرد رنگ می باشد. هم چنین در هر چهار سمت این محصول چهار عدد ستون قرمز رنگ تعبیه شده است که بر روی ان نقوشی هم به چشم می خورد که باعث شده تا ساده نباشد. هم چنین درب اصلی و قسمت های نگهدارنده و محافظ کودک نیز به این چهار ستون متصل است که شما می توانید با خیال راحت این محیط را برای بازی و تفریح کودک خود فراهم کرده و نگران اسیب دیدن او نباشید. هم چنین داشتن دو عدد پرچم بادی هم در سمت جلوی این محصول به زیبایی این کالا افزوده است.



جنس بدنه


در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این محصول از نوع PVC وینیل طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین نوع ساخته شده است که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. در ارتباط با قسمت کف این قلعه بادی هم باید عنوان کرد که کف این محصول از نوع PVC دو لایه بادی تولید شده که در کنار داشتن استحکام بالا ، بسیار نرم و راحت می باشد که شما می توانید با خیال راحت کودک خود را در داخل این قلعه بادی قرار دهید.


ابعاد و وزن


در رابطه با ابعاد و وزن این قلعه بادی نیز باید گفت که طول این محصول در حالت راه اندازی شده 173 سانتی متر بوده و عرض ان نیز 135 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این کالا هم 70 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و با خیال راحت کودک شما می تواند در داخل ان قرار گیرد. هم چنین این محصول قادر است تا 70 کیلو گرم وزن را هم تحمل کند که این عامل سبب شده تا چند کودک بتوانند به صورت هم زمان در داخل این محصول قرار گرفته و بازی کنند.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان خواهد بود و تقریبا پنج دقیقه زمان نیاز دارد. در ابتدا شما می بایست این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس اقدام به تهیه یک عدد پمپ باد کنید تا بتوانید با استفاده از ان این محصول را باد کنید. در همین خصوص باید گفت که پس از تهیه پمپ باد شما می توانید دریچه های باد موجود بر روی این محصول را پیدا کرده و از طریق ان ها این محصول را باد کنید. هم چنین نکته مهم در این بخش که باید به ان توجه ویژه ای کرد این است که نباید کم یا زیاد این محصول را باد کنید. کم باد کردن این محصول و یا بیش از اندازه باد کردن این کالا سبب می شود تا احتمال اسیب دیدگی این قلعه بادی افزایش یابد. هم چنین باید از نزدیک کردن و یا وارد کردن اشیا نوک تیز همانند چاقو ، قیچی ، سوزن و .... به بدنه اصلی این قلعه بادی خودداری کنید تا دچار اسیب نشود. البته در کنار این محصول دفترچه راهنما و همین طور برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که می توانید در مواقع مورد نیاز از ان ها هم استفاده کنید.


جمع بندی


قلعه بادی مربعی جامپینگ بست وی محصولی با کیفیت و زیباست که دارای دیواره های بادی و توری بوده و مناسب برای بازی و تفریح کودکان می باشد. این محصول هم چنین قابلیت جامپینگ را هم دارا می باشد که از خصوصیات فوق العاده این قلعه بادی به شمار می رود. هم چنین شما می توانید در مواقع دلخواه دیواره های این محصول را از بدنه جدا کرده و کنار بگذارید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
70 کیلوگرم
طول
173 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
175 سانتی متر
جنس رويه
PVC وینیل
جنس بخش کناري
PVC وینیل
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
ساير ويژگي ها
دارای دیواره های بادی و توری
مناسب کودکان
قابلیت جامپینگ (پرش)
قابلیت جدا شدن دیواره ها از بدنه
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...