قلعه بادی و پارک بازی دونات کودک

کد intex 48476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 127 سانتی متر
  • عرض: 61 سانتی متر
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید قلعه بادی و جامپینگ حفاظ دار کودک طرح دونات اینتکس با کیفیت ساخت بالا از مناسب ترین محصولات بادی مخصوص بازی های کودکانه با قیمت مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس

قلعه بادی و جامپینگ حفاظ دار کودک طرح دونات از سری قلعه های بادی با قابلیت انعطاف پذیری بالای کف می باشد که به واسطه آن کودک می تواند اقدام به جامپ زدن کند ، این قلعه بادی به صورت گرد طراحی شده و دارای دیواره می باشد ، قسمت کف این محصول نیز به صورت بادی است به همین دلیل می تواند خاصیت فنری داشته باشد تا کودک بتواند بیشتر از حالت عادی بپرد ، این دیواره ها نقش حفاظ را در هنگام جامپ زدن ایفا می کند تا به دنبال آن ایمنی محصول بالاتر برود . ابعاد محصول که در جدول زیر نیز آورده شده است بستر را برای کودکان و نوزادان زیر 5 سال مناسب کرده تا بتوانند به خوبی از محصول استفاده کنند . اینتکس برای ساخت این محصول از وینیل استفاده کرده است ، وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی است چرا که در برابر رطوبت ، دماهای مختلف ، فشار ، ضربه و ... مقاوم است و طول عمر بالایی دارد ، قسمت کف این محصول از وینیل صورتی طرح چرم و بخش های کناری آن از وینیل شفاف و طرحدار ساخته شده که در کنار هم قلعه بادی کودک و جامپینگ حفاظ دار کودک زیبایی را بوجود آورده است . لازم به ذکر است که این قلعه بادی جامپینگ قادر است تا وزن های بالای کودکان را تا 70 کیلوگرم تحمل کند . همچنین این محصول کاملا قابل تعمیر است فروشگاه اینتکس تعمیرات این نوع از محصولات بادی را انجام می دهد که در صورت نیاز می توانید محصول را برای تعمیر به فروشگاه ارسال نمایید .


قلعه بادی و پارک بازی دونات کودک

قلعه های بادی کودک دارای امکانات متنوعی می باشند که برای کودکان سنین کوچک تر مناسب هستند. این قلعه های بادی یک فضای مجزا و امن برای کودک می سازند تا بتواند به دور از خطرات گوناگونی که در فضای منزل وجود دارد به بازی مشغول شود. قلعه های بادی انواع مختلفی داشته و شکل های فانتزی و رنگارنگی دارند. تنوع بسیار زیاد و دارا بودن رنگ های شاد و زیبا، انتخاب را برای خریدار دشوار می کند. در سایت اینتکس تهران این محصولات با تنوعی بسیار بالا موجود می باشند که خریدار می تواند در منزل و به دور از ترافیک و هیاهو، محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نماید. قلعه بادی و پارک بازی دونات کودک یک قلعه بادی با طراحی بسیار شاد و زیبا می باشد که در سایت فروشگاهی اینتکس تهران توزیع می شود. این قلعه بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

قلعه بادی و پارک بازی دونات کودک | نمایندگی اینتکس


قلعه ای بسیار زیبا و فانتزی

این قلعه بادی به صورت گرد ساخته شده است. کفی قلعه بادی بسیار نرم و راحت بوده و به صورت طبی ساخته شده است. کفی این قلعه بادی ضخیم بوده و به همین دلیل انعطاف بالایی دارد. این کفی به صورت حبابی ساخته شده است و بر روی آن یک دریچه باد جهت باد کردن کفی موجود می باشد. راحتی و انعطاف بالای این کفی برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و با خاطری آسوده می توانید کودک را در این قلعه قرار داده تا به بازی بپردازد. دیواره استخر بادی به صورت شفاف می باشد. این دیواره چند لایه بوده و هر یک از لایه ها دارای یک دریچه باد می باشند. لایه اول نیز به رنگ کرم دونات است و بر روی آن نقش های رنگی وجود دارد. دیواره قلعه بادی به صورت ضخیم و پهن ساخته شده است که نرمی و راحتی خوبی دارد. طراحی زیبای این قلعه بادی آن را برای استفاده تمامی کودکان مناسب کرده است و مورد علاقه تمامی کودکان قرار می گیرد. 


ایمنی بالا

این قلعه بادی دارای یک کفی بسیار نرم بوده که در صورت افتادن کودک و برخورد او با کفی، کودک هیچ آسیبی نمی بیند. هم چنین به دلیل ضخیم و پهن بودن دیواره، با برخورد کودک با دیواره قلعه نیز، کودک اذیت نشده و آسیب نمی بیند. قلعه های بادی از جمله وسایل بادی پر کاربرد برای کودکان نوپا می باشند. زیرا با استفاده از این قلعه های بادی می توانید محیط بازی کودک را محدود کرده و او را در ایمنی کامل در این قلعه تنها بگذارید. محیط منزل برای کودکان نوپا به دلیل کنجکاوی زیاد، خطرناک بوده و تنها ثانیه ای تنها بودن کافی است تا کودک به وسایل خطرناک نزدیک شود. با وجود این قلعه بادی شما با خاطر آسوده می توانید او را ساعت ها تنها گذاشته تا در ایمنی کامل بازی کند. 


کیفیت ساخت

قلعه بادی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. بدنه این قلعه بادی از جنس وینیل بوده که جنسی سبک می باشد و تحمل وزن بالایی دارد. این جنس بدنه علاوه بر داشتن وزنی کم، استحکام فوق العاده ای دارد. بدنه این قلعه بادی به دلیل دارا بودن کیفیت فوق العاده طول عمر بسیار بالایی دارد. این قلعه بادی با داشتن کیفیت عالی، امکان استفاده در فضاهای باز را نیز به شما می دهد. در گردش ها نیز می توانید در فضاهای باز این قلعه بادی را راه اندازی کرده و کودک را در آن قرار دهید تا بازی کرده و از هوای تازه لذت ببرد. شما پس از راه اندازی این قلعه بادی نباید آن را بر روی زمین بکشید زیرا زمین های ناهموار ممکن است بر روی بدنه خراش وارد کند. برای انتقال این قلعه بادی باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت رعایت نکات نگه داری قلعه بادی تا سال ها قابل استفاده خواهد بود.


روش خرید

قلعه بادی و پارک بازی دونات کودک را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 

نوع
خانگي
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
127 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رويه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناري
وینیل شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
قابل استفاده برای کودکان و نوزادان
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
1.8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...