قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی

کد intex 57475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 350 لیتر
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی اینتکس، کشتی دزدان دریایی از کشتی بادی هم میتوان در فصل تابستان بر روی استخر استفاده کرد هم میتوان در حیاط آن را آب کرد و برای آبتنی کودکان استفاده کرد. همراه با 20 عدد توپ و مجموعه ای از اسباب بازی های بادی ، صندوقچه بادی ، شمشیر بادی، سپر بادی، کلاه بادی، و تفنگ بادی متصل به کشتی دزدان دریایی ، همرا با سرسره داخلی با ارتفاع 85 سانتی متر دارای ورودی شلنگ آب و آبشار از بالای استخر توپ می باشد.اگر به دنبال یک هدیه با قیمت مناسب هستید که کودک عزیزتان را خوشحال کنید و از آن لذت ببرد ما به شما قلعه بادی را معرفی میکنیم که به راحتی باد شده و جمع میشود. بازی بی خطر در عین حال شاد و مفرح است.

قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی

قلعه های بادی سری جدید چادر های بازی کودک و جامپینگ بادی بوده که یک طراحی منحصر به فرد و ترکیبی از تعداد بالایی محصولات بادی قابل استفاده برای کودکان می باشد. قلعه های بادی می تواند یک زمین بازی ایمن و مهیج برای تفریحات کودکانه حتی به صورت گروهی بوده و از سوی دیگر به دلیل تنوع بالای این گروه از محصولات شما می توانید ظاهری متناسب با علایق فرزند خود را خریداری کنید. یکی از زیباترین و در عین حال باکیفیت ترین قلعه های بادی که در کارخانه اینتکس تولید شده قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی می باشد. در این قسمت می توانید نقد و بررسی و تحلیل کامل این قلعه بادی را در تمامی ابعاد ملاحظه کنید. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی | اینتکس


طراحی ظاهری و شاد قلعه بادی کودک

قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی یکی از زیباترین و در عین حال مهیج ترین انواع قلعه بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که به شما معرفی خواهیم کرد. این قلعه بادی بدنه ای بیضی شکل داشته که فضای داخلی آن به دو بخش تفکیک می شود. بخش ابتدایی داخل قلعه بادی که زمینی مسطح و ساده داشته و در بخش ابتدای لبه خارجی آن سکان بادی کشتی دزدان دریایی تعبیه شده است. در هر ضلع دو سمت این سکان نیز توپخانه های بادی دزدان دریایی به چشم می خورد.

تمامی کشتی ها برای دیده بانی به یک سکو نیاز داشته که در این کشتی بادی این سکو در بخش بالایی آن قرار داده شده است. برای اتصال این بخش به یکدیگر از یک سرسره بادی سرخود استفاده شده تا هیجان بالایی را کودک در زمان بازی تجربه کند. به همراه این قلعه بادی یک عدد صندوقچه بادی گنج نیز وجود داشته که در داخل آن می توانید توپ های رنگی پلاستیکی بدون پلیسه را مشاهده نمایید. رنگ استفاده شده برای بدنه قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی از ترکیب نارنجی و قرمز بوده که هیجان بسیاری را در کودک در زمان بازی ایجاد خواهد کرد. البته بخش های مختلفی از جمله توپخانه ها و پرچم دزدان دریایی برای ایجاد تضاد ظاهری از رنگ مشکی تولید شده اند. شما می توانید از این قلعه بادی به عنوان استخر بادی آبی و یا استخر توپ بادی فرزند خود نیز استفاده کنید.


سایز و ابعاد قلعه بادی کودک

همانطور که گفته شد قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی یک محصول بیضی شکل بوده که طول آن برابر با 305 سانتی متر و عرض آن معادل با 152 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این قلعه بادی از بخش کف تا بالاترین بخش برجک محصول بالغ بر 162 سانتی متر است. این میزان از فضای داخلی برای بازی های گروهی کودکان مناسب بوده و حتی می تواند آن را برای مهدکودک ها نیز انتخاب کرد. اگر شما می خواهید از این قلعه بادی به عنوان استخر بادی آبی استفاده کنید لازم به یادآوری بوده که مخزن این محصول گنجایش 350 لیتر آب را دارد.


کیفیت و جنس بدنه قلعه بادی کودک

قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی محصولی باکیفیت بوده که سازگاری بالایی با شرایط آب و هوایی مختلف داشته و شما می توانید آن را در فضاهای باز و یا سرپوشیده با آسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا برای تولید رویه بدنه این قلعه بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده شده تا شما از طول عمر بالای محصول آسوده خاطر باشید. بخش کناری قلعه بادی نیز از جنس پی وی سی طرح دار می باشد. کف قلعه بادی به دلیل تماس با سطح زمین و همچنین تحمل وزن و فشار بسیار زیاد از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی دولایه تولید شده است. با توجه به این جنس بدنه بوده که شما می توانید از این قلعه بادی در تماس با دماهای مختلف آب و یا تابش مستقیم نور خورشید استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید.


خرید قلعه بادی کودک

اگر شما نیز قصد خرید قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی تنها کافی بوده به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و همچنین ضمانت اصل بودن کالا در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
خانگي
ظرفیت آب
350 لیتر
طول
305 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
162 سانتی متر (تا بالای برجک)
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
-
اقلام همراه
-
وزن
10 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...