قلعه بادی کودک اینتایم

کد intime 20015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودکان بست وی  دارای تکيه گاه و دسته محصول جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

قلعه بادی کودک اینتایم یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت اینتایم می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد که از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار است . رویه این محصول از جنس pvc سه لایه طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 2 تا 10 سال می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید .

این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشید . این محصول دارای وزن و حجم بسیار مناسب می باشد که به شما کمک می کند که این محصول را با خود حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت صدمه دیدن بدنه مور استفاده قرار می گیرد و همچنین یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . این کالا دارای یک پمپ دستی می باشد که به کمک آن می توانید محصول خود را باد کنید ، این پمپ دارای دو سال گارانتی تعویض می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قلعه بادی کودک اینتایم با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قلعه بادی کودک اینتایم

قلعه بادی کودک اینتایم بهترین محصول برای استفاده کودکان است که دارای طراحی فانتزی می باشد و می تواند انواع بازی های کودکان را تحت پوشش قرار دهد. قلعه بادی دارای بخش های مختلفی است که می تواند کودکان را در حالت آرامش بخشی در داخل خود حفظ کند و نیز بتواند به راحتی آن ها در زمان بازی کمک کند. این محصول ساخت شرکت اینتایم می باشد که تولید کننده برترین محصولات بادی برای کودکان است و در این زمینه قدمت چند ساله دارد. قلعه بادی برای نظم دادن به بازی کودکان ساخته شده است و برای آن ها محوطه ای مناسب را فراهم می سازد تا به تفریحات خود برسند و مشغول سرگرمی در طول ساعت های زیاد باشند. به این صورت از بهم ریختگی در بخش های دیگر خانه جلوگیری می شود و محل بازی کودکان مشخص می گردد. قلعه بادی در محیط های باز نیز استفاده می شود و در باغ و ویلا و حیاط های بزرگ نیز برای کودکان کاربرد دارد. برای آشنایی بیش تر با ویژگی ها و مزیت های این محصول با ما همراه باشید.


کف ژله ای محصول

داخل قلعه بادی به صورت خاصی طراحی شده است که می تواند نرمی و لطافت خاصی را ایجاد کند. کف محصول دارای لایه با ضخامتی است که ژله ای می باشد. این کف ژله ای سبب می شود که برآمدگی هایی ایجاد شود و نرمی و راحتی حاصل شود. این محصول با چنین کفی می تواند از خستگی کودکان در محیط بازی جلوگیری کند و افراد را در تایم زیادی مشغول سرگرمی می کند. کف ژله ای محصول سبب راحتی کودکان در زمان بازی می شود و می تواند پاهای آن ها را در حالت آرامش بخشی قرار دهد و به این صورت از درد پاها جلوگیری می شود. ژله ای بودن کف محصول سبب ضد تعریق شدن بدنه می شود تا کودکان دچار حساسیت نشود و یا دارای آسیب نشود. این بخش از محصول سبب ضربه گیر شدن بدنه می شود و در زمان برخورد و ضربه سبب جلوگیری از ایجاد درد می شود. برای بازی های مهیج کودکان این بدنه به صورتی طراحی شده است که می تواند بهترین باشد و در مقابل محصولات مشابه گزینه خاص و منحصر به فردی محسوب شود.


دیواره های بلند و بادی

دور بخشی که در این محصول به عنوان نشیمن شناخته شده است دیواره ای بادی قرار دارد که می تواند کودکان را در زمان بازی در ایمنی کامل حفظ کند. این بخش از محصول به گونه ای طراحی شده است که قادر به داشتن فضایی امن برای تخلیه انرژی کودکان می باشد تا با خیالی آسوده بتوانند مشغول سرگرمی باشند و تمامی وقت خود را به بهترین شکل بگذرانند. این محصول خاص برای تعداد زیادی از کودکان به طور همزمان کاربرد دارد و به صورت گروهی می تواند برای آن ها مفید باشد. این دیواره ها با وجود بادی بودن دارای نرمی می باشند تا در صورت برخورد بتوان درد و آسیب را حس نکرد و شرایط خوبی را تجربه نمود. دیواره های بادی با ارتفاع بلندی طراحی شده اند تا ظاهر محصول را به قلعه شبیه تر نمایند و بازی های مهیج کودکان را تحت پوشش قرار دهد. با وجود دیواره های بلند کودکان در زمان بازی به بیرون از محوطه بازی افتاده نمی شوند و می توانند در امنیت کامل باقی بمانند.


گردش هوای آزاد

این محصول بر روی دیواره های بادی خود دارای پنجره های بزرگی می باشد که به این صورت باعث گردش آزادانه هوا می شود. این گردش هوا نیز به نوبه خود سبب آن می شود که کودکان در داخل محصول و در زمان بازی به بهترین شکل فعالیت ها را انجام دهند و به تفریحات خود ادامه دهند. قلعه بادی درب بزرگی نیز دارد که به این منظور ساخته شده است و رفت و آمد کودکان را آسان تر می کند. علاوه بر آن سبب می شود تا محصول را در فضاهای باز و هوای گرم استفاده نمود.


خرید

برای خرید قلعه بادی کودک اینتایم همین حالا با شماره های مربوط به واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

نوع
خانگي
طول
180 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
جنس رويه
PVC
جنس بخش کناري
PVC
جنس کف
PVC دو لایه مواج
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه مقاوم
دارای کفی با سطح مواج
دارای چند عدد توپ بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
7 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...