قلعه بادی کودک با خانه بادی تونل دار

کد intex 48643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 96 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک تونل دار intex دارای رنگهای بسیار شاد و متنوع برای بازی و سرگرمی  کودکان در منزل، مهد کودک ها یا فضای باز مناسب است، که می توان به عنوان بازی کاملا بی خطر و شاد و مفرح برای کودکان نام برد. بدنه پلی استر مرغوب و بادوام ، این قلعه بادی از عمر طولانی برخوردار است.نصب سریع و آسان و قابل حمل مناسب برای سرگرمی در مسافرتها می باشد .ما به شما قلعه بادی اینتکس را معرفی میکنیم برای هدیه دادن به فرزند عزیزتان، مطمعن باشید با این هدیه فرزندتان بسیار خوشحال خواهد شد.


قلعه بادی کودک با خانه بادی تونل دار

قلعه بادی کودک با خانه بادی تونل دار یکی دیگر از محصولاتی می باشد که برای نفریح کودکان طراحی و تولید شده است و دارای طراحی فانتزی می باشد. این سبک از طراحی در محصولات کودکان لازم و مورد نیاز است چرا که کودکان تنها ظاهر محصولات را بررسی می کنند و سپس تمایل به بازی کردن با آن را پیدا می کنند به همین دلیل است که محصولاتی که مخاطبین کودک دارند می بایست دارای طراحی فانتزی باشد و به صورت رنگارنگ ساخته شده باشند. اما برای خرید چنین محصولاتی توجه به کیفیت و دوام آن کار والدین کودکان می باشد و وظیفه آن ها این است که بهترین و مرغوب ترین محصول را برای آن ها تهیه نمایند تا در صورت استفاده دچار مشکل و آسیب نشوند. این محصول تمامی آیتم های استاندارد را دارا می باشد و می تواند بهترین محصول جهت سرگرم کردن کودکان به صورت دست جمعی باشد. برای اطلاع از مزیت های قلعه بادی و استفاده درست از آن به مطالب زیر مراجعه کنید و آن ها را مطالعه نمایید.


ایمنی لازم در محصول

همان طور که گفته شد این محصول مخاطبین کودک دارد بنابراین می بایست از ایمنی لازم برخوردار باشد و بتوان آن را برای کودکان در هر رده سنی مورد استفاده قرار داد. ایمنی در این محصول به درستی ایجاد شده است و در بخش های مختلف آن نیز ایجاد شده است. همین بدنه بادی باعث نرمی و لطافت بدنه در برابر هر عواملی شده است و راحتی زیادی برای کودکان فراهم نموده است. نرمی بدنه سبب می شود تا در صورت برخورد هنگام بازی درد حس نشود و آسیب نیز شامل حال افراد نگردد. این قلعه بادی دارای تونل می باشد که سر تا سر این تونل دارای بدنه ای بادی است. به همین دلیل است که در هر جای این محصول می توان ایمنی و استاندارد های لازم را مشاهده نمود. قلعه بادی قدرت کشسانی نیز دارد. منظور از کشسان بودن بدنه این است که در صورت برخورد کودکان با دیواره ها و کف محصول درد منعکس می شود و کودکان آن را حس نمی کنند. این مزیت سبب می شود تا بتوان در آن جامپینگ نیز انجام داد که مورد علاقه تمامی کودکان می باشد. منعطف بودن محصول سبب جلوگیری از خستگی کودکان می شود و در واقع آن ها را در محیطی با آرامش کامل قرار می دهد.


مشخصات تونل محصول

همان طور که در عکس مشاهده می کنید این محصول دارای یک خانه بادی و قلعه بادی است که در نهایت به یک تونل بادی منتهی می شود. این تونل سبب ایجاد بازی های متنوعی شده است که می توان با آن کودکان را در تایم زیادی سرگرم نمود. علاوه بر آن این تونل دارای طراحی مناسب و منحصر به فرد می باشد تا در این حال کودکان از بازی در این مجموعه تفریحی خسته نشوند. تونل بادی و باریک می باشد و برای سینه خیز رفتن کودکان در بازی های مختلف ایجاد شده است و جذابیت خاصی دارد. این تونل در تمامی طول خود دارای دریچه هایی گرد است که دارای قابلیت هایی می باشد. به این صورت که سبب گردش آزادانه هوا می شود و می توان در محیط داخلی محصول هوای تازه را دارا بود. این بخش سبب می شود که داخل بدنه برای کودکان مطلوب باشد و بتوان شرایط خوبی را تجربه کرد. علاوه بر آن باعث جلوگیری از تعریق آن ها می شود و می تواند از بروز حساسیت نیز جلوگیری کند.


بدنه مرغوب و با کیفیت

این قلعه بادی به همراه تونل بادی از یک جنس تشکیل شده اند و در واقع بهترین مواد اولیه موجود در وسایل بادی را شامل می شود. جنس بدنه آن از پلی استر است که سبب براقیت و شفافیت بدنه نیز شده است. این جنس با دوام و مقاوم می باشد تا در برابر انواع بازی های کودکان دچار خرابی نشود و بتواند در طول عمر بالا ظاهر خود را حفظ کند.


خرید

برای خرید قلعه بادی کودک با خانه بادی تونل دار همین حالا به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
132 سانتی متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع
141 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
قابل استفاده برای کودان
قابلیت جدا شدن تونل از قلعه
دارای سه پنجره توری در قلعه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
7.5 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...