قلعه بادی کودک رنگارنگ بست وی

کد bestway 52122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ضخامت لایه ها: 0.24 تا 0.29 میلی متر
  • طول: 142 سانتی متر
  • عرض: 142 سانتی متر
1,895,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک رنگارنگ بست وی محصولی زیبا و مقاوم و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی رسمی محصولات بادی درایران

قلعه بادی کودک رنگارنگ بست وی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده این کمپانی بزرگ بوده که با توجه به بدنه مقاوم و ارگونومی ساختی زیبا مورد استقبال مصرف کنندگان واقع شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که دیواره های ان در سه جهت کاملا مرتفع و استاندارد قرار داده شده که بخش ابتدایی ان با یک دروازه محل مناسبی برای ورد اشخاص به شمار می رود. بدنه این محصول با رنگبندی شادی ساخته شده که شامل کف ابی و دیواره یبز رنگ به دروازه ای زرد رنگ می باشد. بر روی دیواره محصول یک حلقه اسباب بازی مجزا برای بازی کودک تعبیه شده است. این محصول با دارا بودن کف بادی ایمنی و راحتی کودک را در زمان بازی مهیا می سازد. بر روی دیواره های محصول حلقه های رنگی و شادی وجود داشته و که به زیبایی کالا می افزاید. این محصول با بدنه تولید شده از مرغوب ترین نوع پی وی سی فشرده بوده که دارای طول عمر و دوام بسیار بالایی می باشد. به دلیل استحکام بالای این ساختار بدنه شما می توانید از این محصول در فضای باز و شرایط مختلف اب و هوایی استفاده کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

قلعه بادی کودک رنگارنگ بست وی

قلعه های بادی از محصولات بادی محبوب برای کودکان به شمار می روند. این محصولات به دلیل فراهم کردن فضایی امن و زیبا و راحت برای بازی کودکان، مورد علاقه والدین نیز می باشند. هر یک از قلعه های بادی دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی می باشند که توجه کودک را جلب می کند. هم چنین تعدادی از این محصولات دارای اسباب بازی های بادی نیز هستند که کودک را بیشتر سرگرم کرده و او را تحت تأثیر قرار می دهند. قلعه بادی کودک رنگارنگ ساخت شرکت بزرگ بست وی بوده که در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشد. این قلعه بادی ویژگی های خاص زیادی داشته که آن را در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

قلعه بادی کودک رنگارنگ بست وی  | اینتکس


ظاهری شاد و فانتزی

در طراحی این قلعه بادی از رنگ های شاد و زیبا استفاده شده است. رنگ هایی که فانتزی بوده و در کنار هم یک طراحی خاص و زیبا را به وجود آورده اند. این قلعه بادی دارای فرم کلی مربعی می باشد. کفی این قلعه بادی به رنگ آبی بوده و بسیار ضخیم و پهن ساخته شده است. این کفی نرم و راحت است و ایمنی کامل را برای کودک فراهم می کند. بر روی کفی یک دریچه باد تعبیه شده است که توسط آن می توان کفی را باد کرد. در چهار طرف این قلعه بادی چهار ستون زرد رنگ وجود دارد که بادشو بوده و بسیار زیبا می باشد. در بین این ستون ها دیواره هایی تو خالی وجود دارد که بین آن ها حلقه های بادی قرار گرفته اند. این حلقه ها قابلیت جداشدن از دیواره را دارند و کودک می تواند با آن ها بازی کند. در میان این قلعه بادی نیز یک توپ آویزان است که برای بازی کودک مورد استفاده قرار می گیرد. در جلوی این قلعه بادی یک در ورودی موجود می باشد. این قلعه بادی زیبا و رنگارنگ برای استفاده دختران و پسران مناسب می باشد. 


کیفیت عالی

قلعه بادی کودک از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. این قلعه بادی دارای رویه خاصی بوده که برای استفاده در فضاهای باز و در برابر نور آفتاب مناسب می باشد و در صورت قرار گرفتن در برابر نور خورشید به بدنه آسیبی وارد نمی شود. این قلعه بادی رویه براقی دارد که زیبایی رنگ آمیزی شاد آن را دو چندان می کند و جلوه خاصی به بدنه آن می بخشد. قلعه بادی وزن سبکی داشته که به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید. لازم به یادآوری است برای جابه جایی این قلعه بادی نباید آن را بر روی زمین بکشید. زیرا ممکن است زمین های ناهموار به رویه قلعه بادی آسیب بزنند. برای انتقال این قلعه بادی باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید که به دلیل وزن سبک به سادگی امکان پذیر است. بدنه قلعه بادی قابلیت اشتعال دارد و نباید آن را در نزدیکی اشیای داغ قرار دهید. هم چنین باید مراقب باشید تا کودک در حین بازی اسباب بازی های تیز خود را به بدنه نزدیک نکند. قلعه بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که با رعایت این نکات تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. 


کاربردها

قلعه بادی دارای ابعاد بسته بندی مناسبی می باشد که می توانید آن را در مسافرت ها به راحتی در خودرو جای دهید و در هر محیطی که مایل بودید آن را راه اندازی نمایید تا کودک به دور از خطرات فراوانی که در فضاهای باز موجود می باشد بتواند به بازی بپردازد. قلعه بادی را می توانید در منزل نیز قرار دهید و به سادگی توسط یک پمپ باد دستی راه اندازی کنید. رویه قلعه بادی به صورت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که مناسب هر آب و هوایی بوده و آب و هوا بر کیفیت بدنه آن تأثیری ندارد. 


نحوه خرید

برای خرید قلعه بادی کودک رنگارنگ بست وی با قیمتی ارزان و کیفیت عالی می توانید وارد سایت اینتکس تهران شده و این محصول را سفارش دهید. تا در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگي
ضخامت لایه ها
0.24 تا 0.29 میلی متر
طول
142 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
ارتفاع
165 سانتی متر
جنس رويه
PVC براق
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
ابعاد بسته بندی 40.2×39.2×12.6 سانتی متر
مناسب کودکان 3-6 سال
دارای کف بادی
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
6.2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...