قلعه بادی کودک یا قصر بادی سرسره دار

کد intex 400954

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 700 کیلوگرم
  • طول: 670 سانتی متر
  • عرض: 710 سانتی متر
18,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک سرسره دار یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای طرحی بسیا زیبا و جذاب می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .  این محصول دارای بدنه انعطاف پذیر می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که محصول خود را به کوچکترین شکل ممکن تا کرده و آن را داخل ساک حمل قرار دهید و همچنین با توجه به وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی با خود حمل نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 2 تا 12 سال می باشد . این محصول دارای یک درب ورودی و یک درب خروجی می باشد که به درب خروجی یک سرسره سر خود متصل بوده که شما می توانید از آن هم استفاده نمایید . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد که به شما کمک می کند که در صورت صدمه دیدن بدنه محصول آن را به راحتی تعمیر نموده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قلعه بادی کودک سرسره دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قلعه بادی کودک یا قصر بادی سرسره دار

قلعه بادی کودک یا قصر بادی سرسره دار بهترین و کاربردی ترین محصول برای بازی و سرگرمی کودکان است که با استفاده از آن می توانند به بازی های خود تنوع بدهند و مدت زمان بیش تری را مشغول سرگرمی باشند. این قلعه بادی برای کودکانی ساخته شده است که علاقه به بازی های دست جمعی دارند و تمایل دارند در کنار دوستان خود سرگرمی ایجاد کنند. محصول مورد نظر برای چنین کارایی سازگاری های لازم را دارا می باشد و می تواند بهترین فضا را برای استفاده طولانی مدت و دائمی کودکان مهیا سازد. قلعه بادی دارای رنگبندی بدنه نیز می باشد و که بر اساس شوق و اشتیاق کودکان ساخته شده است و طراحی بی نظیر را تشکیل داده است. قلعه بادی می تواند برای استفاده کودکان دختر بهترین گزینه باشد و با توجه به رنگ بدنه خود در نظر آن ها خاص و منحصر به فرد بیاید. به همین جهت است که یکی از پر فروش ترین محصولاتی است که با بدنه بادی در اختیار کودکان قرار می گیرد. در زیر به شرح این قلعه بادی می پردازیم.


توصیف ظاهر محصول

همان طور که در عکس محصول نشان داده می شود این قلعه بادی به شکل قصر می باشد که دارای بخش های مختلفی است. بخشی از این محصول به عنوان سرسره می باشد و جسمی بادی را ایجاد کرده است. علاوه بر آن این محصول دارای سطح صافی می باشد تا کودکان برای سر خوردن دچار مشکل نشوند. قلعه بادی دو راه ورودی دارد که یکی درب آن محسوب می شود و دیگری محلی در بالای سرسره است که افراد از آن خارج می شوند. این محصول ابعاد مناسبی دارد تا تعدادی از کودکان به صورت همزمان از آن استفاده کنند و بتواند شرایط بی نظیری را تجربه نمایند. قلعه بادی تمامی بخش های خود را بادی و نرم ایجاد کرده است تا برای بازی کودکان مناسب بوده و بتواند تمامی شرایط ایمنی را برای آن ها مهیا سازد. در این صورت می توان گفت که در زمان برخورد و ضربه کودکان به بدنه محصول دچار درد نمی شوند و آسیب نمی بینند. همچنین خود محصول نیز خراب نمی شود و صدمه نمی بیند. به همین دلیل است که می توان گفت که این قلعه بادی تمامی سازگاری های لازم به جهت استفاده کودکان را دارا می باشد.


دیواره های بادی و بلند

این محصول دارای دیواره هایی بلند و استوار می باشد. این دیواره ها استحکام لازم به جهت استفاده دائمی از محصول را دارا می باشد. علاوه بر آن می تواند به بهترین شکل ممکن در دسترس کودکان قرار گیرد و این محصول را احاطه نماید. با وجود این دیواره ها در دور قلعه بادی کودکان محوطه ای را دارا می باشند که مانع از افتادن آن ها به بیرون از آن می شود. به این صورت با این نوع جلوگیری هیچ صدمه ای کودکان را تهدید نمی کند و می توانند در مناسب ترین محیط شروع به بازی کنند. دیواره ها ضخامت زیادی دارند تا با شدت بازی کودکان پارگی و خرابی شامل حال بدنه نشود و آن ها بتوانند در هر زمان که می خواهند از قلعه بادی بهره مند گردند. طرح های رنگی و جذابی بر روی دیواره ها حک شده است که ثابت و بدون تغییر می باشد و در گذر زمان نیز از بین نمی رود.


امکان حمل محصول

با توجه به این که این محصول بادی است و به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود با تخلیه باد نیز جمع آوری می گردد. این جمع آوری باعث می شود تا بدنه به صورت پوسته خالی از باد در بیاید و ابعاد کمی را به خود اختصاص دهد. این محصول را می توان با وزن ناچیز به آسانی به محل های مختلف حمل کرد و با خود به همراه داشت. با این وجود در مسافرت نیز کودکان دارای محصولی برای بازی های مهیج خود هستند. 


خرید

اگر قصد خرید قلعه بادی کودک یا قصر بادی سرسره دار را دارید می توانید به واحد فروش اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
700 کیلوگرم
طول
670 سانتی متر
عرض
710 سانتی متر
ارتفاع
240 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC چند لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
مناسب کودکان
دارای قابلیت جامپینگ
دارای بدنه مقاوم
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
70 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...