قلعه بادی کودک سه کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 65 کیلو گرم
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 155 سانتی متر
1,625,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک سه کاره شامل قلعه بادی جامپینگ ، یک سبد بسکتبال و یک رینگ بوکس بادی است. این محصول دارای یک عدد توپ بسکتبال و دو عدد دستکش می باشد

قلعه بادی کودک سه کاره یکی از جدید ترین تولیدات شرکت جیلونگ می باشد که بسیار پر طرفدار است. این محصول ساخته شده از جنس PVC بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. این محصول در واقع شامل یک قلعه بادی جامپینگ ، یک سبد بسکتبال و یک رینگ بوکس بادی می باشد که این کالا را منحصر به فرد کرده است. در هر چهار طرف این محصول دقیقا مانند رینگ بوکس دو عدد محافظ آبی رنگ وجود دارد که امنیت کودک شما را تضمین می کند. هم چنین این محصول تا 65 کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند. در واقع به طور هم زمان 2 کودک می توانند با این وسیله به بازی بپردازند و لحظات مفرحی را برای خود فراهم کنند. در کنار این محصول برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت سوراخ شدن یا عیوب احتمالی می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین در بسته بندی این کالا دو عدد دستکش و یک عدد توپ بسکتبال قرار دارد که می توانید با ان ها نیز مشغول باشید. هم اکنون این محصول را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب تهیه نمایید.

قلعه بادی کودک سه کاره


قلعه بادی کودک سه کاره یکی از محصولاتی است که با خرید ان می توانید کودک خود را تا ساعت ها مشغول بازی کنید. این محصول با بهره گیری از سه وسیله بازی فوق العاده لحظات شادی را برای کودک شما خلق خواهد کرد. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این قلعه بادی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید...


طراحی و ارگونومی ساخت


در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول در بخش زیرین خود ارگونومی مربعی شکل دارد. همین بخش زیره به گونه ای طراحی شده که شیاردار بوده و کودک می تواند با خیال راحت بر روی ان نشسته و به صورت سر پا هم به بازی بپردازد. این بخش بسیار نرم و لطیف می باشد. در خصوص رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که کف این کالا یکدست مشکی بوده و رویه لایه زیرین این محصول زرد رنگ است. هم چنین در هر چهار طرف این محصول چهار عدد ستون تو پر بادی هم قرار گرفته است که بر روی هر یک از ان ها عباراتی لاتین با طرح چند ستاره طلایی نقش بسته است. هم چنین دو عدد پایه دیگر نیز در فواصل یک اندازه و در چهار سمت این محصول دیده می شود که ابی رنگ بوده و باعث شده تا این محصول شکل و شمایل رینگ را به خود بگیرد. هم چنین یکی از پایه های این محصول به صورتی طراحی شده که بلند تر از بقیه می باشد و به ان یک عدد کیسه بوکس نیز اویزان است که کودک با ان هم می تواند به راحتی بازی کرده و لحظات شادی را سپری کند.



جنس بدنه


در خصوص جنس این قلعه بادی نیز باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC دارد. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم دقیقا از همین نوع ساخته شده است. این بدین معناست که شما یک محصول کاملا مقاوم با بهره گیری از بهترین متریال را در اختیار خواهید داشت و نگران افت کیفیت این محصول نباشید.


ابعاد و وزن


از دیگر موارد مهم در خصوص این محصول ابعاد و وزن این کالاست که باید توجه ویژه ای به انشود. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید. هم چنین پس از راه اندازی این کالا مشاهده می کنید که این محصول دارای طول و عرض مشابه 165 سانتی متر میباشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 189 سانتی متر می باشد. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این محصول این است که این قلعه بادی قادر است تا 65 کیلو گرم وزن را هم به سادگی بر روی خود تحمل کند.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


راه اندازی این کالا فوق العاده ساده و اسان می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما تنها کافی است یک عدد پمپ باد تهیه نمایید. پس از این کار باید تمام تجهیزات این قلعه بادی را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس سعی کنید تا به راحتی دریچه های باد موجود بر روی این محصول را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این دریچه ها می توانید به راحتی این محصول را با استفاده از همان پمپ بادی که تهیه کردید باد کرده و استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم توجه کنید که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا اسیب جدی به بدنه و قسمت های مختلف این محصول وارد نشود. هم چنین بهتر است در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید ان را به صورت کامل جمع اوری کرده و کنار بگذارید.


جمع بندی


قلعه بادی کودک سه کاره یک محصول فوق العاده دیدنی و با کیفیت است که مناسب برای کودکان بوده و دارای سبد بسکتبال ، رینگ بوکس و هم چنین جامپینگ می باشد که لحظات فوق العاده ای را برای کودک شما خلق خواهد کرد. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
65 کیلو گرم
طول
155 سانتی متر
عرض
155 سانتی متر
ارتفاع
189 سانتی متر
جنس رويه
PVC
جنس بخش کناري
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت جیلونگ
قابل استفاده برای کودکان
دارای دستکش و توپ
دارای رینگ بوکس ، سبد بسکتبال و جامپینگ
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...