قلعه بادی کودک طرح فیل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 112 سانتی متر
1,895,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک طرح فیل یک محصول زیبا دارای رنگ بندی شاد بوده که در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی دارد.

قلعه بادی کودک طرح فیل یکی از محصولات جدید شرکت اینتایم بوده که به خاطر طراحی منحصر به فردش بسیار جلب توجه کرده است. این محصول به خاطر داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و می توانید از ان در منزل ، مهد کودک و یا هر مکان دیگری می توانید استفاده کنید. حنس رویه این محصول از نوع PVC براق بوده که علاوه بر داشتن مقاومت بالا بر زیبایی های این محصول نیز افزوده است. جنس کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بادی می باشد که لطافت خاصی را به این محصول بخشیده است. هم چنین این قلعه بادی دارای حفاظ های بادی بوده که امنیت کودک شما را برطرف کرده است. علاوه بر این ها رنگ بندی شاد این محصول باعث شده تا در روحیه کودک شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. هم چنین این کالا دارای سرسره بادی بوده و بر روی سقف این محصول نیز طرح یک فیل و زرافه نقش بسته است که همگی این ها یک محصول خاص را برای شما به ارمغان اورده است. هم اکنون می توانید این محصول زیبا را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.


قلعه بادی کودک طرح فیل

فراهم کردن یک محیط امن و راحت برای بازی کردن کودکان در منزل همواره دشوار می باشد و کودکان از بازی کردن در پارک ها بسیار لذت می برند. از طریق خرید قلعه های بادی با قابلیت های وسیع می توان قسمتی از توقعات کودک برای بازی در پارک را برآورده کرده و پارک را به منزل بیاورید. قلعه های بادی به همراه اسباب بازی های بادی وسایل جالبی هستند که توانسته اند توجه بسیاری از کودکان را جلب کرده و آن ها را به بازی تشویق کنند. قلعه بادی کودک طرح فیل یکی از انواع این محصولات می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


پارک بادی خانگی

این قلعه بادی همانند یک پارک بادی می باشد. قلعه بادی کودک به شکل مربعی بوده کفی بسیار نرم و راحتی دارد. این کفی ضخیم است و انعطاف بسیار خوبی را دارا می باشد. به همین دلیل برای بازی های طولانی مدت کودک مناسب می باشد و در صورت برخورد کودک با کفی قلعه بادی، به بدن کودک آسیبی وارد نمی شود. کفی قلعه بادی طبی می باشد و خاصیت ضد حساسیت و ضد تعریق دارد. در بخش ورودی و خروجی این قلعه بادی یک سرسره بادی قرار داده شده تا کودک بتواند به راحتی بازی کند. در چهار طرف این قلعه بادی ستون های بادی وجود دارد که در بین آن ها دیواره هایی تعبیه شده است. در بالای قسمت ورودی این قلعه بادی صورتک بادی یک فیل به رنگ سبز فانتزی که بسیار زیبا و شاد می باشد قرار داده شده و در بخش پشتی این قلعه نیز صورتک یک زرافه فانتزی قرار دارد. این قلعه بادی رنگارنگ بسیار زیبا و شاد بوده و برای کودکان دختر و پسر مناسب می باشد. 


ابعاد قلعه بادی

قلعه بادی طرح فیل دارای طول 175 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر می باشد. این قلعه بادی ارتفاعی معادل با 112 سانتی متر دارد. وزن قلعه بادی معادل 5 کیلوگرم می باشد. 


روش استفاده

قلعه های بادی کاربردهای متفاوتی دارند. این قلعه بادی به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب، قابلیت استفاده در منزل را برای شما فراهم می کند و می توانید از این قلعه بادی در منزل و به عنوان یک پارک خانگی کوچک استفاده کنید. قلعه بادی به دلیل طراحی خاص خود، تشابه زیادی با وسایل بازی پارک ها داشته و کودک را به بازی های پر هیجان تشویق می کند. در منزل می توانید این قلعه بادی را از بسته بندی خارج کرده و توسط یک پمپ باد دستی به راحتی راه اندازی نمایید. باید مراقب باشید این محصول را در نزدیکی شومینه و یا بخاری قرار ندهید زیرا بدنه این محصول قابلیت اشتعال دارد. شما از این قلعه بادی در مسافرت و گردش نیز می توانید استفاده کنید. ابعاد بسته بندی این محصول مناسب می باشد و به راحتی در خودرو جای می گیرد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم، به راحتی جابه جا می شود. در فضای باز هر کجا که مایل بودید می توانید این قلعه بادی را برپا کنید تا فضایی امن و راحت برای بازی کودک در اختیار او قرار دهید. فقط باید در هنگام راه اندازی در فضاهای باز، محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد تا به قلعه بادی آسیبی وارد نشود. 


کیفیت ساخت

این قلعه بادی دارای بدنه ای محکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار بوده که به خوبی در برابر ضربه های وارد شده در هنگام بازی کودکان دوام می آورد. به دلیل کیفیت بالا، این قلعه بادی امکان استفاده در برابر نور خورشید را دارد و قرار دادن این محصول در برابر آفتاب، از کیفیت بدنه کم نمی کند. قلعه بادی طول عمر بالایی دارد که تا سال ها قابل استفاده می باشد. 


روش خرید

قلعه بادی طرح فیل را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید. برای این منظور به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید. 

نوع
خانگي
طول
175 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
جنس رويه
PVC براق
جنس بخش کناري
PVC براق
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه مقاوم
دارای حفاظ های بادی در اطراف
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
5 کیلوگرم
شرکت سازنده
اینتایم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...