قلعه بادی کودک طرح قطار

کد bestway 93503

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي، مسافرتی
  • طول: 132 سانتي متر
  • تحمل وزن: 65 کیلو گرم
  • عرض: 94 سانتي متر
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک طرح قطار یکی از بهترین محصولات تولید شده در زمینه چادر ها و قلعه های بادی کودک است که مورد توجه بسیاری از کودکان و والدین آنها قرار گرفته و دارای کیفیت ساخت بالایی میباشد. یکی از ویژگی های این تشک جنس استفاده شده در آن است که از نوع وینیل با ضخامت بالا استفاده شده که مقاومت تشک را تا حد زیادی بالا برده است.مهمترین ویژگی این تشک بی شک طراحی ظاهری آن است که به شکل یک قاطر طراحی شده و دارای سایه بان نیز میباشد که به به شما اجازه میدهد تا در محیط های بیرونی نیز به استفاده از آن بپردازید.در رنگ آمیزی این محصول از ترکیب سه رنگ آبی، قرمز و زرد استفاده شده که  این محصول را بسیار شاد نشان میدهد. و میتواند اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند. این محصول را میتوانید با 25 عدد توپ بازی تهیه کند و به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار دهید.این قلعه بادی همچنین دارای امکانات جانبی همچون بوق که در جلوی قطار قرار گرفته و یک درب مخفی که در نوک آن میباشد.این محصول توانسته فروش خوبی را در بازار تجربه کند.اگر به دنبال وسیله ای برای سرگرم کردن فرزندتان هستید پیشنهاد میشود که این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قلعه بادی کودک طرح قطار

زیبایی قلعه های بادی مهم ترین عامل در فروش بالای این محصولات است. قلعه های بادی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشند و طراحی های هیجان انگیز این محصولات به کودک انگیزه ای مضاعف برای بازی به کودک می بخشد. این محصولات را می توانید در سایت اینتکس تهران با بیشترین تنوع مشاهده کرده و خریداری نمایید. قلعه بادی کودک طرح قطار از زیباترین قلعه های بادی کودک می باشد که توسط اینتکس تهران توزیع می شود. این قلعه بادی را مورد نقد و تحلیل قرار می دهیم. 

قلعه بادی کودک طرح قطار | نمایندگی اینتکس


قلعه بادی بسیار شاد و فانتزی

این قلعه بادی به صورت یک قطار بادی ساخته شده است و دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. این قلعه بادی دارای دیواره هایی بوده و جلوی قطار نیز به صورت کاملا ظریف طراحی شده است. بخشی از این قطار بادی دارای سقف می باشد که از پوست حساس کودک در برابر آفتاب محافظت می کند. این قلعه بادی دارای دیواره هایی به رنگ آبی بوده و دیواره انتهایی قایق به رنگ قرمز است. بر روی دیواره انتهایی قایق تصویر یک گاو به صورت فانتزی نقاشی شده است. دیواره انتهایی این قلعه بادی به صورت چند لایه ساخته شده است. دیواره هایی کناری نیز به صورت چند لایه بوده و بر روی آن ها تصاویر فانتزی حیوانات رنگارنگ نقش بسته است. در قسمت جلویی این قطار، نیز نوک قطار قرار دارد. نوک قطار به رنگ قرمز می باشد. در قسمت جلویی نیز یک بخش شفاف وجود دارد که داخل قطار قابلیت دیدن را دارد. در بخشی از این قطار سقف قرار دارد که ستون هایی به صورت بادی آن را نگه می دارند. سقف این قطار بادی نیز قرمز رنگ است. طراحی بسیار شاد و فانتزی این قطار بادی آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل کرده است. 


کیفیت عالی

این قلعه بادی از بهترین مواد اولیه و توسط بهترین دستگاه های روز دنیا ساخته شده است. قلعه بادی دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا بوده و طول عمر بالایی دارد. این قلعه بادی دارای رویه از جنس وینیل می باشد که وزنی سبک دارد و قابلیت حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. رویه این محصول نیز به صورت طرح دار انتخاب شده است. این محصول به دلیل داشتن کیفیت بالا، تحمل وزن بالایی دارد که آن را برای استفاده در سنین بالاتر نیز مناسب می کند. قلعه بادی استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به دلیل انعطاف بالا، ضربه های وارده را دفع می کند. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه این قلعه بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند. برای نگه داری بهتر کافی است پس از راه اندازی این قلعه بادی را بر روی زمین نکشید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه این محصول خودداری کنید. این قلعه بادی را در مجاورت آتش قرار ندهید. با رعایت این نکات ساده تا سال ها این قلعه بادی دارای کیفیت روز اول خواهد بود. 


موارد استفاده

از این قلعه بادی در فضاهای باز می توانید استفاده نمایید. این قلعه بادی قابلیت استفاده در برابر نور خورشید را دارد و در صورت قرار گرفتن در برابر نور آفتاب به بدنه آن آسیبی وارد نمی شود. از این قلعه بادی می توانید به عنوان استخر بادی نیز استفاده نمایید. می توانید در هر محیطی که مایل بودید این قلعه بادی را راه اندازی کرده و داخل آن را از آب پر کنید تا کودک به راحتی به بازی مشغول شود. از این قلعه بادی می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید. برای این منظور به همراه این قلعه بادی تعداد 25 عدد توپ رنگی وجود دارد تا کودک به راحتی بتواند بازی کند. 


نحوه خرید

قلعه بادی کودک طرح قطار را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگي، مسافرتی
طول
132 سانتي متر
تحمل وزن
65 کیلو گرم
عرض
94 سانتي متر
ارتفاع
89 سانتي متر
جنس رويه
وینیل
طرح رویه
طرح دار باربی
جنس کف
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
وزن بسته بندي: 3.1 کیلوگرم
داراي 25 توپ رنگی همراه
دارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و آب
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...