قلعه بادی کودک طرح پرنسس

کد bestway 91050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
1,460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک طرح پرنسس یک محصول متفاوت و زیبا می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

قلعه بادی کودک طرح پرنسس یکی از محصولات جدید و جذاب شرکت bestway  که بهترین گزینه برای سرگرمی کودکان شما خواهد بود که دارای طرحی بسیار زیبا و بر گرفته از انیمیشن پرنسس می باشد که با روحیه کودک شما سازگار خواهد بود . این محصول دارای نشیمنگاه بادی و بسیار نرم می باشد که برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نماید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بوده به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 3 تا 12 سال می باشد . از اقلام همراه این محصول می توان به پمپ دستی کوچک برای باد کردن محصول ، برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول و یک دفترچه راهنما اشاره کرد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قلعه بادی کودک طرح پرنسس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

قلعه بادی کودک طرح پرنسس

قلعه بادی کودک طرح پرنسس دارای طراحی فانتزی و خاص می باشد که برای کودکان ساخته شده است و آن ها را علاقه مند به استفاده از محصول می نماید. این قلعه بادی برای بازی کودکان است و در آن می توانند به بهترین شکل مشغول سرگرمی باشند. قلعه بادی به رنگ صورتی طراحی شده است و بدنه آن به طور کلی این رنگ می باشد. به همین جهت می تواند کودکان دختر را به خود جذب کند و سبب اشتیاق آن ها برای بازی باشد. این محصول مجموعه ای بادی و تفریحی را ایجاد کرده است تا در آن تمامی شرایط راحتی و نیز شرایط ایمنی رعایت شده است و در کنار هم اجزای تشکیل دهنده مرغوبی دارد. این محصول مزیت های مختلفی نیز داشته که با استفاده از آن بتوانند با آرامش کامل انواع بازی ها را انجام دهند و سلامتی خود را نیز داشته باشند. قلعه بادی دیواره های بادی نیز دارد که برای تفریح کودکان شرایط مناسبی را فراهم می سازد. اما در کل می تواند ایمنی افراد را تضمین کند. جهت خرید با ما همراه باشید.


قابل استفاده برای چند کودک

یکی از مزیت هایی که در ابعاد محصول خلاصه شده است ظرفیت آن می باشد که برای چند نفر مهیا شده است و فضای کافی را برای این استفاده مهیا ساخته است. این محصول بدنه ای بزرگ دارد که کودکان به همراه دوستان خود توانایی بازی در داخل آن را دارند و می توانند به صورت دو و سه نفره استفاده شود. همان طور که در تصویر محصول نیز مشاهده می شود چند نفر به همراه هم مشغول بازی هستند و به این طریق جذابیت بازی نیز افزایش می یابد. این محصول سبب می شود تا قدرت همبستگی کودکان زیاد شود و بتوان به بهترین شکل از کارایی قلعه بادی استفاده کرد. باز بودن محوطه بازی این محصول و نیز دارای بودن دیواره هایی که باز هستند و دارای پنجره هستند سبب می شود تا این تعداد از کودکان به راحتی بتوانند در داخل محصول بازی کنند و راحتی را نیز حس نمایند. علاوه بر آن این محصول بادی و نرم است و در زمان بازی دست جمعی تمامی شرایط را برای آسیب ندیدن افراد مهیا می سازد. قلعه بادی مانند ضربه گیر عمل می کند که می تواند در زمان برخورد کودکان به دیواره ها حس درد را بازتاب نماید.


امکان جامپینگ 

قلعه بادی جزو محصولاتی است که کودکان بر روی آن می توانند جامپینگ انجام دهند. این محصول دارای بدنه ای منعطف است به همین جهت با جامپینگ و پرش هماهنگ بوده و این کارایی را ایجاد کرده است. بدنه نیز برای انجام چنین کاری قابلیت داشته و سازگاری های لازم را به جهت آسیب ندیدن بدنه مهیا کرده است. سازگاری در برابر پرش کودکان هر چند شدید و با شتاب باعث هیچ گونه آسیب به بدنه نمی شود و از هر گونه خرابی جلوگیری می کند. به همین جهت است که محصول را به عنوان محصول مقاوم می شناسند و به افراد مختلف توصیه می شود. بخش کف بدنه نیز دارای لایه هایی است که بادی بوده و ضخامت دارد. این بخش ارتفاعی از سطح زمین داشته تا با برخورد کودکان برای جامپینگ سطح زمین حس نشود و درد نیز ایجاد نگردد.


حفاظ بادی

یکی دیگر از مزیت های مهم موجود در این قلعه بادی حفاظ بادی می باشد که دور محصول را احاطه کرده است. این حفاظ در واقع دیواره قلعه بادی محسوب می شود که دارای پنجره های باز می باشد. به همین دلیل است که استفاده از آن راحت تر بوده و امکان جنب و جوش افراد در داخل محصول فراهم می شود. قلعه بادی دارای قابلیت راحتی و نرمی بسیاری است که با وجود حفاظ بادی بتوان در زمان بازی های مهیج هیچ آسیبی متوجه کودکان شود و این برخورد ها شامل حال آن ها نشود. به همین دلیل است که در زمان استفاده کودکان نشاط و شوق بازی را دارند و تمامی نیاز های آن ها نیز پاسخگو می باشد.


خرید

برای خرید قلعه بادی کودک طرح پرنسس به شرکت بزرگ اینتکس تهران خریداری کنید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
40 کیلوگرم
طول
157 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
163 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب کودکان
دارای قابلیت جامپینگ
دارای حفاظ بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
5 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...