قلعه بادی گرد توری دار

کد bestway 52221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • قطر: 109 سانتی متر
  • ارتفاع: 104 سانتی متر
1,460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی گرد توری دار  از محصولات  سال ۲۰۱۹ ساخت شرکت بست وی میباشد و همچنین یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین محصولات ساخته شده برای کودکان میباشد که تاکنون تولید شده که از طراحی بسیار زیبا، جذاب و دوست داشتنی برخوردار بوده است. این قلعه بادی کودک از قسمت های مختلفی برخوردار است. قسمت اصلی بدنه از بخش میانی سبز رنگ با چند دیواره توری دار بهره مند است که با ایجاد فضا و نور مناسب برای بازی و تفریح کودکان بالای یک سال، بخش های بالایی نیز دو رنگی سفید-آبی و بخش کف آن به صورت کامل زرد رنگ می باشد و از نوع بادشو بوده و ضخامت بالایی برای مقابله با فشار و وزن کودک دارد. سایر قسمت های بدنه نیز به شکل رنگین کمان تولید شده اند که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای برای کودکان باشد و از دید آنها نیز جذابیت بالایی دارد.این محصول بسار سبک بوده و دارای ابعاد مناسب برای استفاده کودکان بالای یک سال طراحی شده و میتوانید به راحتی آن را در منزل مورد استفاده قرار دهید. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قلعه بادی گرد توری دار

قلعه بادی گرد توری دار یکی دیگر از محصولاتی است که مورد استفاده زیاد کودکان قرار می گیرد و می تواند سبب ایجاد سرگرمی های فراوان افراد شود. قلعه بادی ابعاد گردی دارد و به صورت خاصی طراحی شده است. در استفاده از این محصول می توان راحتی و آسایش را برای کودکان مهیا ساخت و برای آن ها شرایط مطلوبی را نیز ایجاد ساخت. به همین جهت است که قلعه بادی را می تواند نمونه ای از محصولات با دوام و فانتزی در نظر داشت زیرا محصول خاص و منحصر به فرد دارای طراحی فانتزی و خلاقانه ای است که در ساخت آن رنگبندی زیادی به کار رفته است. با این وجود در نظر افراد جذاب به حساب می آید و می توان آن را برای تمامی کودکان خریداری نمود. قلعه بادی دارای بدنه ای بادی و نرم است که برای کودکان مطلوب می باشد و در زمان استفاده شرایط خوبی را برای آن ها ایجاد می کند. با این وجود در فضاهای گوناگون می توان از مزیت های قلعه بادی استفاده کرد. در صورت تمایل به خرید این محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


حفاظ توری محصول

این قلعه بادی دارای دیواره ای مقاوم است که می تواند سبب ایمن شدن افراد در زمان بازی می شود. کودکان در زمان تفریح و بازی تعادل لازم به جهت ماندن در فضای قلعه بادی را ندارند به همین جهت است که دیواره ای محکم به دور محصول کشیده شده است تا کم ترین میزان آسیب به افراد وارد شود. این گونه طراحی ها به افراد این امکان را می دهد تا کودکان خود را با آرامش کامل در داخل محصول قرار دهند و به سرگرمی آن ها پرداخته می شود. محصول مورد نظر دارای دیواره ای با جنس توری است که به دور محصول کشیده شده است. این دیواره امکان آن را ایجاد می کند تا افراد از هوای مطلوبی نیز برخوردار شوند و بتوانند به بهترین شکل در آب و هوای گرم نیز از آن استفاده نمایند. توری بودن دیواره باعث می شود تا بتوان در زمان حضور در داخل محصول فضای اطراف را نیز مشاهده کرد و به تماشا پرداخت. دیواره ها دارای قابلیت منعطف بودن هستند تا با برخورد افراد به دیواره سبب شود تا درد حس نگردد و بتوان از بروز آسیب و صدمه جلوگیری شود. با برخورد به این بخش درد منعکس می شود و این حس احساس نمی شود.


کف ژله ای برای جامپینگ

این محصول دارای یک بخش داخلی می باشد که کف آن ژله ای است و دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است. این محصول با چنین کفی سبب می شود تا کودکان در طولانی مدت بتوانند به بازی بپردازند و سرگرم تفریح باشند. کف محصول باعث جلوگیری از خستگی می شود و در زمانی که کودکان به حالت ایستاده در داخل آن قرار دارند از خستگی پا جلوگیری می کند. علاوه بر آن کف ژله ای باعث ایجاد بازی پرش و جامپینگ می شود که برای تمامی کودکان جذاب بوده و مورد پسند آن ها می باشد. با این وجود ضخامت زیادی در این قسمت ایجاد می شود که تمامی این کارایی ها را سبب می شود. ضخامت زیاد در کف محصول می تواند دوام آن را زیاد کند و باعث استفاده از آن در طولانی مدت شود. 


سرگرمی برای کودکان و خردسالان

این قلعه بادی به گونه ای طراحی شده است که نقش مهمی در سرگرمی کودکان دارد و همچنین خردسالان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. قلعه بادی دارای بدنه ای با دیواره است که تمامی کودکان در هر شرایط می توانند بازی های مهیج را داخل آن انجام دهند. همچنین خردسالان نیز با استفاده از اسباب بازی های بادی می توانند سرگرم باشند. محصول مورد نظر دارای حلقه بادی است که بر روی آن عروسک های بادی قرار دارد. این عروسک ها کودکان را مشغول می کنند و برای آن ها جذاب می باشد.


خرید

در صورت تمایل به خرید قلعه بادی گرد توری دار به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
30 کیلو گرم
قطر
109 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رويه
وینیل
طرح رویه
وینیل براق
جنس کف
پلاستیک وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
مناسب کودکان و نوزادان
دارای اسباب بازی بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
2.9 کیلوگرم
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...