قلعه و خانه بادی کودک اینتکس طرح مزرعه

کد intex 57455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • مجموع ظرفیت: 318 لیتر
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
2,225,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودکان ، قلعه و خانه بادی کودک اینتکس طرح مزرعه از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

قلعه بادی کودکان با اسباب بازیهای متنوع ،سرگرمی و بازی شاد و دوست داشتنی برای فرزندانتان است که می توانند در کنار دوستانشان از بازی بی خطر و شاد لذت ببرنددر فصل تابستان می توانید از آن به عنوان استخر بادی برای آب بازی کودکان در حیاط استفاده کنید و یا به عنوان قلعه بادی توپ در اتاق کودک مورد استفاده است. بسیار شیک و زیبا و جذاب برای کودکان 1 تا 5 سال دارای اتاقک جدا ، آبپاش ، چند عدد عروسک بادی ، درختچه بادی ، سرسره داخل استخر ، و 5 عدد توپ برای بازی در داخل استخر وجود دارد. این محصول بسیار زیبا را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قلعه و خانه بادی کودک اینتکس طرح مزرعه

قلعه و خانه بادی کودک اینتکس طرح مزرعه بی نظیر ترین محصولی است که در دسترس کودکان قرار می گیرد و می تواند بهترین کارایی را برای آن ها داشته باشد. قلعه بادی به صورت مجموعه ای بزرگ و کاربردی برای بازی کودکان مهیا شده است و قابلیت های مختلفی دارد و می تواند با چنین قابلیت هایی محبوب ترین محصول برای کودکان به حساب بیاید. این قلعه بادی توانایی تبدیل شدن به استخر های بادی نیز دارد و می تواند سبب بازی های دست جمعی آن ها شود. قلعه بادی را می بایست در محیط های باز و بزرگ مورد استفاده قرار داد و از آن برای سرگرم کردن کودکان استفاده کرد. علاوه بر آن این محصول توانایی داشتن بدنه مقاوم را دارا می باشد تا در صورت استفاده مداوم بتواند طول عمر بالایی داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای ضخامت زیادی است که در برابر برخورد افراد به این محصول دچار آسیب نشود و مناسب و کاربردی باشد. قابلیت های این محصول در زیر به صورت خلاصه جمع بندی شده است.


عروسک های بادی

در این مجموعه بادی تعدادی عروسک بادی وجود دارد که در کنار بخش های دیگر محصول کارایی هایی را دارا می باشد. این عروسک های بادی به صورت زیبا و فانتزی می باشند و رنگبندی متنوعی نیز دارند. به طوری که در صورت تمایل می توان جداگانه از آن ها استفاده کرد. وجود چنین محصولاتی در کنار قلعه بادی سبب می شود تا کودکان در زمان بازی از وجود این بخش ها نیز بهره مند گردند و به سرگرمی بیش تری برخوردار شوند. این عروسک ها جدا از مجموعه بادی بوده است و به صورت مجزا باد می شوند. راه اندازی این محصولات بر اساس نیاز افراد می باشد و در زمانی که کودکان علاقه داشته باشند می تواند مورد استفاده آن ها قرار گیرد. قلعه بادی دارای بدنه ای بی نظیر است که با وجود این عروسک های بادی فانتزی بودن مجموعه را دو چندان می کند و می تواند بهترین محصول برای سرگرمی و تفریح کودکان محسوب شود.


آبپاش محصول

قسمتی در این قلعه بادی ایجاد شده است که به صورت آبپاش کار می کند و باعث تفریحات آبی کودکان نیز می گردد. امکان وجود چنین کارایی برای کودکان سبب محبوبیت بیش تر این محصول می گردد و تنوع بازی کردن با قلعه بادی را بیش تر افزایش می دهد. در صورت تمایل به داشتن این محصول می توان از امکان آب تنی نیز بهره مند شد و به این طریق در محیط های باز و در فصول گرم سال به بازی پرداخت. آبپاش به وسیله اتصال به محفظه ای بر روی بدنه محصول راه اندازی می شود و به کارایی خود ادامه می دهد. این بخش سبب می شود که اتصال به آب شهری آسان تر شود و بتوان به راحتی از این بخش محصول بهره گرفت. آبپاش برای کودکان جذاب و منحصر به فرد می باشد و تمایل آن ها به وقت گذرانی در این محصول را بیش تر می کند به این طریق می توان گفت که یکی از اجزای مهم این قلعه بادی به حساب می آید.


خانه بادی در وسط محصول

در بخشی از این محصول بزرگ و وسیع خانه بادی قرار دارد که باعث ایجاد سرپناهی برای بازی های گوناگون کودکان می شود. این محصول با چنین بخشی سبب می شود تا کودکان به صورت دسته جمعی بتوانند به تفریح بپردازند و مدت زمان طولانی را به این صورت بگذرانند. بدنه ای چادر بادی از جنس بدنه خود محصول می باشد. به این طریق دارای ضخامت و طول عمر بالایی نیز است که افراد برای خرید می بایست از آن اطلاع داشته باشند. با این وجود با پرداخت هزینه خرید این محصول می توان در طول سال های زیاد از آن بهره گرفت و مورد استفاده کودکان قرار داد. در این بخش از محصول کودکان با شدت می توانند جامپینگ کنند و به بازی مشغول باشند.


خرید

برای خرید قلعه و خانه بادی کودک اینتکس طرح مزرعه همین حالا به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
خانگي
مجموع ظرفیت
318 لیتر
طول
205 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
142 سانتی متر
جنس رويه
PVC
جنس بخش کناري
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
-
اقلام همراه
-
وزن
8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...