وان بادی آبی رنگ کوچک بست وی

کد intex 48421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 86 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 15 لیتر
1,215,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی آبی رنگ کوچک بست وی شرکت بست وی با داشتن کادری مجرب و با تجربه سعی دارد تا تمامی گروه های سنی و علایق را در هنگام طراحی محصولات مد نظر

شرکت بست وی با داشتن کادری مجرب و با تجربه سعی دارد تا تمامی گروه های سنی و علایق را در هنگام طراحی محصولات مد نظر قرار بدهد تا آنها حق انتخاب داشته باشند و تمامی سنین بتوانند از این محصولات بهره ببرند . کودکان و خردسالان نیز از این موضوع استثنا نمی باشند . به همین منظور این شرکت  طراحی یک وان حمام بسیار با کیفیت و زیبا برای کودکان زیر 3 سال را در نظر گرفته است . این محصول با داشتن جنسی از PVC با رویه طرح چرم از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. شرکت سازنده علاوه بر اهمیت به جنس محصول به زیبایی و ظاهر محصول نیز توجه می نماید که این نوع وان بادی از این مهم به بهره نمانده است . شما عزیزان می توانید باداشتن این محصول محیطی امن را به هنگام استحمام کودکانتان برای آنها فراهم نمایید. همراه این محصول یک پمپ باد نیز موجود می باشد تا در کمترین زمان آنرا آماده بکار نمایید. شما می توانید محصول مورد نظر را از محصولات بادی اینتکس تهران با کمترین قیمت خریداری نمایید . 

وان بادی آبی رنگ کوچک بست وی از محصولات بسیار چشم نواز و زیبا برای فرزندان دلبند شما بوده تا با استفاده از آن ، علاوه بر حمام کردن فرزندتان آن را به یک تفریح آبی لذت بخش نیز دعوت نمایید . ما در این نقد و بررسی می خوایهم تا به بررسی دقیق این محصول بپردازیم و مزایا و معایب آن را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا اندک کمکی در خرید شما انجام داده باشیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این وان حمام بادی به صورت بیضی شکل بوده و در آن رنگ های سبز فسفری و آبی به کار رفته است که این وان کودک را بسیار زیبا و جذاب کرده است . کف این محصول به صورت مواجی شکل طراحی و ساخته شده است تا از خستگی فرزند شما در حین نشستن بر روی آن جلوگیری نماید .

جنس بدنه

کودکان به هیچ وجه به نگهداری از محصولی که از آن استفاده می کنند ، توجهی نخواهند کرد و تنها تمرکزشان را بر روی لذت بردن از سرگرمیشان می کنند . به همین دلیل شرکت های معتبر و جهانی دنیا ، محصولاتی را که برای کودکان طراحی و می سازند ، در وهله اول آن را با کیفیت و با مقاومت بالا روانه بازار می کنند . جنس بدنه این محصول از pvc چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 86 سانتی متر ، عرض : 64 سانتی متر ، ارتفاع : 23 سانتی متر ، ظرفیت آب : 15 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 1 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر بادی باید پمپ سوزنی آن را ردون محفظه این محصول قرار داده تا در عرض دو الی پنج دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی نماید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بزرگسال از ای محصول استفاده نکنند ، همچنین سعی کنید تا پس از اتمام استفاده از آن ، محول را جمع ککنید و در آخر وسایل تیز را به این استخر بادی نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول آسیب و یا صدمه ای وارد شد ، شما می توانید آن را در ابتدا با برچسب تعمیرات ، تعمیر کرده و در صورت ترمیم نشدن جای صدمه دیده ، می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعیمرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

وان بادی آبی رنگ کوچک بست وی از محصولات بسیار زیبا و شیک بوده که توسط کمپانی نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و در آن رنگ های سبز فسفری و آبی به چشم می خورد . جنس دنبه این استخر بادی از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و صدمات احتمالی دارا می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول
86 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
ظرفیت آب
15 لیتر
سایر ویژگی ها
جنس بدنه از PVC طرح چرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...