وان بادی مستطیل با طول 143

bestway 54336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیل با طول 143 محصول کارخانه بست وی با طرح اکواریوم شفاف یکی از زیبا ترین  وان های این کارخانه میباشد .کف این وان بادی بوده و راحتی خواصی را برای  مصرف کننده به وجود می اورد .این وان از چند قسمت مجزا باد شده و به راحتی  میتوانید ان را پر و خالی کنید . به دلیل اینکه این محصول از عمق مناسبی  برخوردار است بسیار کار امد و مناسب برای اب درمانی میباشد .کم حجم و  انعتاف پذیر بودن این وان این محصول را از سایر محصولات متمایز میکند . این  محصول با کیفیت را شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

وان بادی مستطیل با طول 143

وان بادی مستطیل با طول 143 به تازگی از کمپانی بست وی طراحی و تولید شده است که طرحی آکواریومی داشته و می تواند مورد علاقه مندی افراد قرار گیرد. این وان بادی زیبا دارای دیواره خاصی می باشد که برای جذابیت این محصول کافی می باشد و تمامی زیبایی آن را شامل می شود. این دیواره نقطه قوت و خاص بودن محصول است و در استفاده در حمام افراد را مورد علاقه به بازی و حمام می کند. با چنین بدنه ای تمامی افراد قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند به صورت دائمی در یک نقطه از حمام آن را نصب نمود و از وجود آن بهره مند شد. این محصول با داشتن ابعادی مناسب قادر به استفاده در حمام های کوچک نیز است و با داشتن قیمتی بسیار مناسب و به صرفه همه افراد قادر به خرید آن می باشند. چنین وان بادی دارای مزیت های فراوانی می باشد که به صورت خلاصه در ادامه مطلب طبقه بندی شده است.


بزرگ و جادار

این وان بادی دارای ابعادی با طول 143 سانتی متر و عرض 105 سانتی متر است و ارتفاع 75 سانتی متری دارد بنابراین قادر به قرار گیری افراد با هر جثه ای می باشد و برای حمام آن ها فضای بازی را ایجاد می نماید. این گونه وان های بادی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای وان های بتنی و یا چوبی باشد و در مقایسه با آن ها مزیت های زیادی نیز دارد. بنابراین می توان آن را به راحتی هم نصب نمود و مورد استفاده قرار داد و هم در زمان لازم جمع آوری کرد. اما استخر های قدیمی برای نصب نیازمند تلاش بسیار می باشد و فضای بازی را می خواهد همچنین این وان ها را دیگر نمی توان جا به جا نمود و به محل دیگری هدایت کرد. بنابراین وان بادی برای استفاده در حمام بسیار مناسب تر از وان های دیگر است و استفاده از آن نیز آسان تر می باشد.


کاربرد وان بادی

این وان بادی حمام که به صورت مستطیلی می باشد برای حمام کردن و آب تنی در حمام مورد اتسفاده قرار می گیرد اما در برخی از موارد می توان آن را در منزل به عنوان استخر توپ استفاده کرد و از وجود آن بهره گرفت. یکی دیگر از مزیت های وجود این وان بادی و کاربرد مفید آن این است که در آب درمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برخی از افراد توانایی مراجعه به مکان های عمومی را ندارند و نمی توانند به صورت مداوم به آن جا مراجعه کنند. علاوه بر آن توانایی پرداخت هزینه بابت ساخت وان های بزرگ در حمام را ندارند و برای درمان بیماری خود احتیاج به آب درمانی دارند بنابراین این وان بادی بسیار ارزان و مناسب برای این کار است و در زمان های مختلف و به طور دائمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به این طریق برای این گونه بیماران در منزل فضایی ایجاد می شود که آن ها بتوانند به درمان خود رسیدگی نمایند.


دوام بالای بدنه در فضای مرطوب

مکان استفاده این محصول حمام می باشد که مرطوب است و در ارتباط مستقیم با آب می باشد. به همین علت بدنه آن می بایست دوام و طول عمر بالایی را داشته باشد و دارای قابلیت های مختلفی باشد تا در این محل دچار آسیب و از بین رفتن نشود. این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی است که دارای شفافیت بسیاری می باشد و دارای زیبایی خاصی است اما این جنس در کف محصول دو لایه شده و به این طریق دوام محصول را بیش تر می کند. این افزایش دوام برای استفاده در مدت زمان طولانی و در سال های زیاد از محصول می باشد و در قرار گیری در فضایی که رطوبت بالا دارد پوسیده نمی شود و از بین نمی رود.


روش خرید

یکی از روش های مناسب و آسان برای خرید وان بادی مستطیل با طول 143 خرید به صورت غیر حضوری است و تنها می توان با تماس با مرکز فروش نمایندگی اینتکس تهران این سفارش را انجام داد.

نوع
خانگی
طول
143 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
براق شفاف
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
ساک حمل
ندارد
سازنده
اینتایم
نوع پمپ
دستی سوزنی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمامی سنین
عمق زیاد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...