وان حمام بادی کودک گرد

کد bestway 51033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی کودک گرد از سری حمام بادی های سایز کوچک برای استفاده بچه ها در سنین دو تا پنج سال بوده که با توجه به ابعاد در نظر گرفته شده برای آن می تواند گفت که در داخل آپارتمان نیز امکان استفاده دارد. این وان حمام بادی کودک در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده به همین دلیل می توانید برای فرزند دختر و پسر خود انتخاب آزادانه ای داشته باشید. بدنه این محصول بادی گرد بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی شده است. رویه اصلی محصول در بخش داخلی سفید و مات بوده اما بدنه خارجی شفاف و رنگی می باشد. این ترکیب در کنار یکدیگر موجب جذابیت ظاهری این وان حمام بادی کودک در کنار سادگی آن می شود.


این استخر بادی را از مرغوب ترین نوع پی وی سی فشرده طرح چرم طراحی و تولید کرده اند. این جنس بدنه باداوم و استاندارد بوده و تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر تغییر دمای آب موجب آسیب در آن نخواهد شد. به همین دلیل بوده که در فضای باز نیز می توانید از این محصول برای تفریح فرزند خود استفاده کنید. همانطور که گفته شده این وان حمام بادی سایز کوچک بوده پس ارتفاع کمی دارد. پس با انتخاب آن می توانید در مصرف آب صرفه جویی نمایید. در داخل بسته بندی این محصول بادی یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز آسیب بتوانید بدنه وان حمام را رفوه کنید. اگر قصد خرید وان حمام بادی استاندارد کودک را کاملا اورجینال و با قیمت ارزان دارید می توانید به فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30  سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 43 لیتر
 جنس رویه PVC رنگی
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین 2 تا 5 سال
 دیواره سه لایه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان حمام بادی کودک گرد

وان حمام بادی کودک گرد برای بازی کودکان در حمام ها و استخر ها استفاده می شود و در سایز کوچک مناسب حمل و جابه جایی نیز می باشد. در زمانی که منزل ها بیش تر آپارتمانی شده و تفریحات کودکان کم شدهاست و محدود به داخل خانه شده است این نوع وسایل بادی می تواند برای آن ها شگفت انگیز باشد و باعث سرگرمی و نشاط آن ها شود. این محصول قابل استفاده در فضای خانه های کوچک نیز است و برای این کار می توان به راحتی محصول را در داخل حمام راه اندازی کرد. وان حمام بادی به دو رنگ صورتی و آبی تولید شده است که به این صورت هم مورد پسند کودکان پسر می باشد و هم کودکان دختر را به خود جذب می کند تا با این محصول بتوانند مشغول بازی های آبی و مهیج شوند. برای خرید این وان حمام بادی نیاز به آشنایی و دانستن ویژگی های آن می باشید که برای این کار مطالب پایین را مطالعه کنید.


باد شدن مجزای قسمت های مختلف محصول

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این وان بادی امکان راه اندازی به صورت مجزا می باشد که هر بخش محصول قادر به داشتن دریچه وروی باد می باشد. ساختمان این محصول به صورت سه لایه است و در واقع از سه طبقه خمیده تشکیل شده است که بر روی هم قرار دارند و به ظاهر متصل هستند اما ورودی باد آن ها برای راه اندازی مجزا است. به این ترتیب برای راه اندازی لازم است ابتدا پمپ باد را به کف محصول متصل کنید و با باد شدن به میزان لازم به مرحله بعدی بروید. مرحله بعدی در واقع باد کردن لایه های محصول می باشد و به ترتیب از پایین به بالا انجام می شود. به این صورت در زمان کم و کوتاهی محصول به حالت اصلی خود در میاید و آماده استفاده کودکان می شود.


طراحی دو رنگ و خاص

ظاهر محصولاتی که برای کودکان است همیشه زیبا و خیره کننده می باشد و باعث جذب افراد می شود و می تواند در روحیه آن ها نیز اثر مثبتی بگذارد. این محصول نیز از رنگی شاد و روشن تشکیل شده و به صورت دو رنگ می باشد. این دو رنگ بودن در واقع در طیف روشن و تیره ی رنگ صورتی و آبی است و بر روی بدنه بخش داخلی آن به صورت  سفید می باشد و بیرون آن طراحی تیره تر اما شیشه ای و شفاف دارد و رنگ ها به این طریق در کنار هم قرار گرفته و محصول منحصر به فردی برای کودکان خلق نموده اند. شفافیت بخش بیرونی و لایه های محصول برای زیبایی بیش تر است و می توان از داخل محصول بیرون را نیز مشاهده کرد. به این طریق برای کودکان می توانند برای استفاده از اسباب بازی های ریز و رنگارنگ در داخل وان حمام استفاده کرد و ساعت های شادی را برای کودکان فراهم کرد.


دو کاربرد مفید از وان حمام بادی

بعد از خرید این محصول زیبا می توان به دو طریق آن را مورد استفاده قرار داد. یکی از استفاده های آن که از اسم محصول نیز مشخص است به عنوان وان حمام می باشد که در حمام برای کودکان نصب شده و لذت یک حمام عالی را برای آن ها رقم میزند. اما یکی دیگر از قابلیت های محصول استفاده به عنوان یک استخر توپ است که در محل هایی مانند اتاق خواب نیز می تواند نصب شود و تعداد مناسبی توپ های رنگی و یک اندازه می توانند این وسیله بازی را ایجاد سازند. این توپ های پلاستیکی رنگی باعث شادی و نشاط آن ها شده و در محیط های خشک نیز وسیله را قادر به استفاده و بهره برداری می کند. با این قابلیت ها افراد زیادی تمایل به خرید این وان حمام بادی پیدا می کنند و مورد محبوبیت تمامی افراد قرار می گیرد.


خرید

هم اکنون می توانید برای خرید این وان حمام بادی کودک گرد با مرکز فروشمحصولات بادی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و محصول را با کیفیت گفته شده خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...