وان بادی حمام نوزاد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 79 سانتی متر
  • عرض: 51 سانتی متر
  • ارتفاع: 31 سانتی متر
1,210,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام نوزاد محصولی  شگفت انگیز و خوب است. طراحی این محصول به قدری زیباست که حتی نوزادان را  نیز مجذوب خود می کند. از این استخر می توانید در بازه سنی نوزادی تا دو  سالگی استفاده کنید و مطمئن باشید که در این مدت به دلیل کیفیت ساخت بسیار  خوب آن از کیفیت محصول کاسته نخواهد شد.  این کالا در دو رنگ سبز و آبی  تولید می شود و در فروشگاه ما نیز هر دو آنها موجود هستند. این وان بادی در  مجموع 5 محفظه باد دارد  که یکی از آنها کف بسیار زیبای کرکره ای است. وزن  این استخر بسیار سبک بوده و به سادگی می توانید آن را به هر منطقه ای که  می خواهید منتقل کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهرن از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید وان بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

وان بادی حمام نوزاد

وان بادی حمام نوزاد محصولی منحصر به فرد از شرکت اینتکس می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری که در محصولات کودکان می بایست رعایت شود دارای نرمی و راحتی بسیار زیادی نیز در زمان استفاده است و برای نوزادان که بدن حساسی دارند بسیار مناسب می باشد. این محصول از طرح های متنوعی نیز بر روی بدنه تشکیل شده است که به صورت چاپی بر روی آن حک شده اند و می تواند باعث شوق و اشتیاق نوزادان شود و آن ها را بیش تر تمایل به حمام کردن و آب بازی با این محصول راحتی می کند. با این محصول خاص شما می توانید کودکان خود را بیش تر با آب آشنا سازید و در صورت ترس از آب این مسئله را برطرف نمایید. ساختمان این وان بادی بسیار خاص می باشد و از انواع مختلف این دسته بندی تفاوت دارد و می تواند فعالیت حمام کردن نوزادان را راحت تر و ایمن تر نماید. برای علاقه مندان به این گونه محصولات بادی دسته بندی در ادامه آمده است که با مطالعه و مراجعه به آن می توان بیش تر به این وان بادی علاقه مند شد.


سطحی شیبدار در بخش کف

یکی از بخش هایی که در ابتدا باید به آن تاکید نمود و قابل اهمیت بسیاری نیز می باشد بخش کف آن است که محلی می باشد که نوزادان در آن قرار گرفته و به بازی مشغول می شوند. این کفی در داخل بدنه به صورت شیبدار می باشد و به آن ها کمک می کند تا به حالت درازکش نیز بر روی محصول قرار بگیرند و یا برای حمام کردن و شستشوی بخش سر نوزادان این نوع طراحی بسیار مهم می باشد و باعث می شود تا سر آن ها بالا و به بیرون از بدنه قرار بگیرد. در زمانی که وان بادی پر از آب می باشد نیز به این طریق نوزادان در داخل وان بادی فرو نمی روند و می توانند در ایمنی کامل مشغول بازی شوند. به همین دلیل کف بدنه حالتی شیبدار دارد و می توان آن را به طور مداوم در دسترس و مورد استفاده نوزادان قرار داد. 


بخش تکیه گاه در انتهای نشیمن

همانطور که گفته شد این محصول کف شیبدار دارد که برای منظور خاصی طراحی شده است در انتهای یک سوی این سطح شیبدار تکیه گاهی بادی قرار گرفته است که می توان نوزادان را به آن تکیه داد و از تفریح و سرگرمی لذت کافی را برد و علاوه بر آن از محیطی راحت نیز بهره مند شد. این تکیه گاه بر روی خود طراحی با سطحی شیار دار دارد د باعث می شود نرمی این سطح بیش تر شود و بدن نیز در حالت راحتی قرار بگیرد و نوزادان که از بدن حساس تری برخوردار هستند در راحتی کامل باشند و بتوان آن ها را به مدت زمان طولانی حمام داد و باعث خشنودی آن ها شد. بخش تکیه گاه تا بالای دیواره کشیده شده است که در محل جایگیری آن نیز علت نهفته می باشد. این نوع طراحی برای آرامش بیش تر و راحتی شستشوی بدن کودکان می باشد و می تواند زمان حمام کردن و دقت آن را کاهش دهد.


بدنه ای سازگار با پوست نوزادان

محصولاتی که مخاطب آن ها نوزادان می باشد از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که بدن آن ها در ارتباط مستقیم با این سطوح قرار می گیرد و اگر دارای جنسی نامرغوب باشد باعث می شود بدن آن ها دچار آسیب شود و عارضه های پوستی زیادی را به دنبال خواهد داشت. اما این وان بادی بدنه ای باکیفیت داشته که از جنسی سازگار با پوست بدن تشکیل شده است و می توان در مدت زمان استفاده از آن شاهد جلوگیری از آسیب به پوست نوزادان شد و مرغوبیت آن را به خوبی درک کرد.


خرید

محصول مورد نظر از دسته محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که می توان آن را برای حمام منزل تهیه نمود. این وان بادی حمام نوزاد در نمایندگی فروش اینتکس تهران وجود دارد که می توان به راحتی آن را خریداری کرد.

نوع
خانگی
طول
79 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
31 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
20 لیتر
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای سنین زیر 2 سال
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...