وان مستطیل با طرح اکواریوم

کد intyme 88990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: ۶۰ سانتی متر
2,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان مستطیل با طرح اکواریوم در نمایندگی محصولات بادی عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

وان بادی مستطیل با طرح اکواریوم تولید کارخانه اینتایم . با ضخامت بالا و جنس پی وی سی  فشرده و انعتاف پذیری بالا دیگر محصول جدید اینتایم . در دو رنگ سبز و ابی  تولید شده .موارد مصرف برای وان خانگی و وان بادی آب درمانی . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید وان بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . محصولات بادی عموما دارای وزن اندکی می باشند و قابل جا به جایی نیز هستند و می توان آن ها را به محل های دیگر به همراه داشت. بنابر این این وان بادی نیز وزن کم و ناچیزی داشته و با چنین وزنی می توان آن را با وسیله نقلیه خود به مسافرت ها و محل های دیگر منتقل کرد. این وزن کم در انتقال موثر می باشد و در صورت خالی بودن بدنه از باد و یا پر بودن نیز می توان آن را به راحتی جابه جا کرد. برای استفاده در حمام می توان این وان بادی را در صورت نیاز به داخل حمام برد و پس از استفاده خارج نمود و یا این که در صورت تمایل به طور مداوم آن را در قسمتی از حمام قرار داد و تنها برای استفاده بدنه را پر و خالی نمود. چرا که بدنه جای کمی را اشغال می کند و در قرار گیری در حمام می توان باز هم فضای آزاد در اطراف آن داشت.

وان مستطیل با طرح اکواریوم

وان مستطیل با طرح اکواریوم یکی دیگر از وان های بادی برای حمام می باشد که مورد پسند تمامی گروه های سنی قرار می گیرد و محبوبیت زیادی در بین افراد دارد و همه را راغب به بازی و استفاده از آن می کند. این وان به صورت مستطیلی شکل می باشد که ابعاد بزرگی داشته و افراد در آن می توانند راحتی بسیاری را تجربه کند. در این دسته از محصولات بادی آب در ارتباط مستقیم با بدنه وجود دارد بنابراین باید سازگاری های لازم برای این گونه مصرف ایجاد شده باشد و این نوع کاربرد را به طور دقیق و مناسب انجام دهد. طراحی منحصر به فرد بدنه نیز در محبوبیت این محصول نقش مهمی را ایفا می کند و توانسته آن را مورد استفاده در محل های گوناگون نماید همچنین این محصول به جز کاربرد در حمام و آبتنی برای منظور های دیگر نیز به کار می رود که می بایست به طور مفصل در مورد آن گفته شود. بنابراین این مطالب در ادامه دسته بندی شده است که آن را مطالعه کنید.


قابلیت و کیفیت جنس محصول

محصول مورد نظر دارای بالاترین درجه کیفی در مواد اولیه می باشد و با ضمانت رسمی در این گونه محصولات به کار رفته است. این وان بادی بدنه ای از چند تیکه داشته که با دوختی تضمینی به هم متصل شده اند و سرانجام این محصول را ایجاد کرده اند. پس از باد کردن بدنه این وان بادی به شکل اصلی خود در می آید و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از نظر ظاهری نیز این وان بادی دارای ساختمانی لایه ای است که برجستگی هایی دارد و باعث ایجاد نرمی بسیاری در زمان استفاده از آن می شود و راحتی را برای محصول ایجاد می کند. به همین دلیل در کف آن نیز طراحی های برآمده به وجود آمده است که در زمان استفاده زیاد و طولانی از وان بادی بدن دچار خستگی نمی شود و با ایستادن در محل پاها نیز دچار درد  نخواهند شد. این نوع طراحی در تمامی محصولات بادی و طبی قرار دارد و افراد را علاقه مند به خرید و استفاده می کند و می تواند در آن ها انگیزه استفاده از وان بادی در حمام را ایجاد کند. 


نگهداری از بدنه : با وجود پمپ سوزنی دستی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد می توان محصول را صرف چند دقیقه راه اندازی نمود و برای استفاده آماده کرد. اما می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلوگیری شود و مانع از هر گونه ایجاد سوراخی و صدمه شد. چرا که این محصول تو خالی می باشد و با بروز سوراخ در بخشی از آن ممکن است صدمه کل بدنه را در بر بگیرد و به این طریق باعث از بین رفتن کلی محصول شود.


خرید : با مراجعه به نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور شما می توانید محصولات این شرکت را مشاهده کنید و از بین آن ها این وان حمام بادی مستطیل با طرح اکواریوم را با کیفیت گفته شده خریداری نمایید.

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
143 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
۶۰ سانتی متر
جنس رویه
براق طرح دار
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
ساک حمل
ندارد
سازنده
اینتایم
نوع پمپ
دستی سوزنی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمامی سنین
عمق زیاد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...