وان بادی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 79 سانتی متر
  • عرض: 51 سانتی متر
  • ارتفاع: 31 سانتی متر
820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتکس یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای قیمتی مناسب و ارزان می باشد .

وان بادی اینتکس از بهترین محصولات تولید شده در سال 2014 است که دارای پشت بسیار  خوبی جهت تکیه دادن کودک یا نوزاد درون آن است. بدنه آن به صورت شیشه ای  بوده و بر طوی آن اشکال ماهی وجود دارد.  به همین دلیل ظاهر وان بسیار به  آکواریوم شباهت دارد. از نظر کیفیتی می توان آن را در میان بهترین ها قرار  داد زیرا از مواد بسیار با کیفیتی تشکیل شده در نهایت باید به وزن سبک آن  اشاره کنیم، وزنی که با استفاده از آن می توانید وان بادی حمام را به هر جایی که می  خواهید بدون مشکل حمل کنید . این محصول با کیفیت را می توانید با قیمتی  ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

وان بادی اینتکس

وان بادی اینتکس یکی از معدود محصولاتی می باشد که در ساختمانی محکم و خاص قرار دارد و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. این محصولمی تواند بدنه ای با ضخامت بالا را در اختیار علاقه مندان قرار دهد و با داشتن طرح های بی نظیر و خاص مورد محبوبیت تعداد کثیری از افراد می شود. شیار های ایجاد شده در طراحی این وان بادی آن را مناسب استفاده در تمامی حمام ها کرده است و در این کاربرد می تواند نرمی و راحتی بسیاری را فراهم کند و برای این افراد که علاقه زیادی به بازی با آب و ماندن در شرایطی آبی دارند مناسب است. با چنین محصول بادی افراد می توانند منزل خود را به وسایل مختلف برای تفریحات آبی تجهیز کنند و با پرداخت هزینه ای کم قادر به دستیابی به کیفیت بالایی هستند و می توانند برای مدت زمان بسیار زیاد از آن بهره مند شوند. برای آشنایی بیش تر با این محصول بادی که زیبایی بسیاری به محیط استفاده کننده خود می بخشد می توانید دسته بندی زیر را مطالعه نمایید.


بدنه ای شیشه ای و خاص

طراحی این وان بادی که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است بسیار پیشرفته می باشد به طوری که برخی ویزگی های آن برای راحتی افراد استفاده کننده است و برخی دیگر قادر به حفظ دوام و کیفیت محصول در طول استفاده می باشد. این وان بادی به صورت بدنه ای شیشه ای و شفاف ساخته شده است که برای جلب رضایت افراد سخت پسند مناسب است و ترکیب بی نظیری را به بدنه می بخشد. این محصول از جنس پی وی سی شفاف و براق تشکیل شده است که دارای رنگ آبی می باشد اما بر روی دیواره های آن طرح های سفید رنگ به شکل ماهی کشیده شده است و توسط آن افراد می توانند جذابیت محصول را بیش تر حس نمایند. دیواره این وان بادی دارای ارتفاع می باشد و افراد در زمان استفاده می توانند به این بخش تکیه دهند و از محیط لذت کافی را ببرند و می توانند این دیواره را محلی برای قرار دادن دست ها در زمان استفاده بدانند و به این گونه حس راحتی خوشایندی را داشته باشند. 


جلوگیری از سر خوردن

این وان بادی ابعاد مناسبی دارد و برای استفاده یک فرد ساخته شده است و به همین دلیل گنجایش این میزان وزن را دارد. این بدنه مقاومت زیادی در برابر این عوامل دارد و می تواند با توجه به چنین مطالبی در محیط مرطوب حمام استفاده شود و در این صورت در زمانی بسیار کوتاه می تواند راه اندازی و نصب شود. وان بادی در بخش کف خود دارای طراحی های شیار داری می باشد که مانع از سر خوردگی هستند و در ارتباط این بدنه با آب افراد را به حالت ساکن در داخل وان بادی نگه می دارند و برای آن ها آسایش را در زمان دراز کش ایجاد می سازد. علاوه بر این موارد بدنه با دیواره های خود می تواند محلی برای حفظ افراد از افتادن و عوامل دیگر باشد و به همین منظور کودکان نیز قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند با قرار دادن دست بر روی دیواره خود را از حوادث احتمالی ایمن بسازند.


پشتی شیار دار

شکل این وان بادی به صورتی است که در کنجی از آن پشتی بلندی ایجاد شده است که ظاهری شبیه به صدف دارد و می تواند باعث راحتی و جلوگیری از کمردرد افراد شود. در بالای این بخش نیز طراحی خمیده قرار دارد که رنگی مخالف با بدنه داشته و در جذابیت ظاهری محصول نقش بسزایی دارد و می تواند باعث قرار گیری سر به حالت عادی شود و سر را می توان بر روی آن تکیه داد. به همین منظور با طولانی تر شدن فعالیت های آبی افراد هیچ خستگی را دچار نمی شوند.


خرید

در صورت تمایل به خرید وان بادی اینتکس می بایست در اسرع وقت به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول را به آسانی سفارش دهید.

طول
79 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
31 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...