وان بادی کودک طرح خرس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 156 سانتیمتر
  • عرض: 105 سانتیمتر
  • ارتفاع مفید: 75 سانتیمتر
  • وزن: 1.5 کیلو گرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح خرس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

وان بادی کودک با طرح خرس . یکی از جدید ترین محصولات کارخانه اینتایم میباشد که توجه بساری  را نسبت به خود جلب کرده و  یکی از پر فروش ترین محصولات میباشد . جنس  بدنه این محصول از پی وی سی محکم میباشد . بسیار کم حجم بوده و به راحتی جا  به جا میشود به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف  استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ دستی یا برقی اینتکس  به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کنید و از آن استفاده نمایید . شما می توانید برای خرید این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران  ما شما را راهنمایی نمایند .

وان بادی کودک طرح خرس

وان بادی کودک طرح خرس یکی دیگر از وان هایی می باشد که برای کودکان به شکلی فانتزی طراحی شده است و قادر به ایجاد اشتیاق برای حمام کردن در کودکان می شود و می توان آن ها را به وسیله این محصول شگفت زده کرد. انواع محصولاتی که برای کودکان طراحی می شود عموما دارای رنگبندی جذاب می باشند و تنوع رنگی آن ها نیز وسیع است و با این رنگبندی جذابیت را برای آن ها فراهم می کند و می تواند محصولی خاص را در محیط های آبی ایجاد کند. این بدنه به حالت خمیده و خاصی تشکیل شده است که برای کودکان ایجاد هیچ گوشه ای نمی کند و می تواند بهترین کارایی را برای آن ها فراهم کند. در زمانی که هوا آفتابی و گرم است این وان بادی قادر به راه اندازی در محیط های باز می باشد و می توان حما کردن کودکان را به این محیط ها منتقل کرد و برای آن ها جذابیت خاصی در آب تنی ایجاد کرد. سازگاری محصول برای استفاده های مختلف به صورت زیر دسته بندی شده است:


شفافیت بدنه و زیبایی آن

وان بادی خاص و منحصر به فردی که برای معرفی در اختیار داریم دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که این پی وی سی در این محصول در برترین شفافیت و جنس قرار دارد و می تواند این شفافیت را در طول استفاده در محیط های مختلف حفظ نماید و زیبایی خود را در گذر زمان محفوظ نگه دارد. این بدنه از رنگ های متنوع و جذابی نیز تشکیل شده است و به صورت لایه ای می باشد و هر لایه رنگ خاص به خود را دارد و هیچ کدام مشابه هم نیست. رنگارنگ بودن دیواره محصول در علاقه کودکان به این وان بادی نقش مهمی دارد و آن ها را علاقه مند به حمام کردن و آب بازی می کند. در زمانی که بدنه از آب پر می شود شکل خاصی به محصول می بخشد و شفافیت دیواره ها بیش تر می گردد. این بدنه شیشه ای می باشد و از داخل آن محیط بیرون مشخص است و می توان به این گونه تنوعی در محصولات بادی کودکان خود ایجاد کرد و آن را برای تجهیز کردن فرزند خود تهیه نمود.


کف ژله ای و بادی

از آن جایی که محصول در محیط های صاف و غیر صاف نصب می شود و محل قرار گیری آن متنوع است همچنین محصول باید قادر به تحمل وزن آب داخل خود باشد و نیز وزن افراد داخل را نیز تحمل کند بخش کف آن بسیار مقاوم و محکم است و می تواند افراد را در راحتی کامل برای مدت زمان طولانی در آن قرار دهد. این کف ژله ای می باشد و از سر خوردن کودکان در داخل بدنه جلوگیری می کند و ضخامت آن نیز از صدمه دیدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. این بخش به صورت مجزا باد می شود و برای راه اندازی زمان کمی را به خود اختصاص می دهد و قادر به ایجاد نرمی در زمان نشستن و یا ایستادن در وان بادی شده است. ارتفاع کف از سطح زمین به گونه ای است که یکی از لایه های تشکیل دهنده دیواره را می گیرد و به این طریق نرمی و لطافت بسیاری را برای افراد فراهم می کند.


عروسک بادی

یکی دیگر از بخش هایی که در محصول ایجاد شده اتس عروسک بادی می باشد که بر روی دیواره قرار گرفته و سبب سرگرمی کودکان می شود. این عروسک بادی به شکل سر یک خرس است و رنگی جذاب نیز دارد و تمامی طرح های آن ثابت و بدون تغییر هستند و در گذر زمان از بین نمی روند. این بخش به صورت مجزا باد می شود و در زمان بازی می تواند مورد استفاده و تفریح کودکان قرار گیرد.


نحوه خریداری

در هر زمان که مایل به خرید این وان بادی کودک طرح خرس شدید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید و محصول را با ضمانت نامه سفارش دهید.

طول
156 سانتیمتر
عرض
105 سانتیمتر
ارتفاع مفید
75 سانتیمتر
وزن
1.5 کیلو گرم
نوع پمپ باد
سوزنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...