وان بادی اینتایم با ابعاد 75×80 سانتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
  • سازنده: اینتایم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

والدین و مادرانی که نگران کودکان خود موقع استحمام کردن می باشند یابا مقاومت انها دربرابر تمیزی و نظافت روبرو هستند پیشنهاد میکنیم که برای آن

والدین و مادرانی که نگران کودکان خود موقع استحمام کردن می باشند یابا مقاومت انها دربرابر تمیزی و نظافت روبرو هستند پیشنهاد میکنیم که برای آنها یک راه جدید و یا یک وسیله ای برای ایجاد انگیزه در آنها تلاش نمایید . وان بادی حمام اینتایم می تواند یک پیشنهاد بسیار مناسب برای شما باشد زیرا این محصول با داشتن طراحی زیبا و میحطی امن می تواند باعث علاقه کودکان شما به حمام کردن باشد . این محصول با دشاتن رنگی زیبا و طراحی کارتنی خود برای کودکان بسیار جذاب می باشد که کودکان علاوه بر استفاده برای محلی برای تمیز کردن خود می توانند از آن به عنوان وسیله ای برای تفریح و بازی کردن استفاده نمایند . جنس وان از PVC دو لایه ساخته شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر تغییرات می شود . شما عزیزان برای راه اندازی وان بادی می توانید با بهره گیری از دفترچه راهنمای محصول براحتی آن را نصب نمایید . شما خریداران عزیز می توانید برای سفارش محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید و آن را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

وان بادی اینتایم با ابعاد 75×80 سانتی

وان بادی اینتایم با ابعاد 75×80 سانتی سبب فراهم کردن محیطی برای آب تنی کودکان می شود و می تواند برای آن ها شرایط حمام کردن در محوطه ای شاد و خاص را ایجاد نماید. این وان بادی کم جا و سبک می باشد و برای تمامی منزل ها مناسب استدر محوطه های کوچک نیز قادر به ارائه خدمات بسیار و قابلیت های متعدد می باشد. این محصول سبب راحتی افراد برای حمام کردن کودکان می شود و می تواند زمان این فعالیت را کاهش دهد و هر چه سریع تر باعث تمیز شدن آن ها و لذت بردن از محیط شود. وان بادی اینتایم طراحی شرکتی معتبر است که در ساخت محصولات بادی موفق بوده و توانسته محصولاتی ایجاد کند که تمامی افراد علاقه مند و مشتاق به استفاده از آن هستند و می توانند با آن لحظات خوبی را رقم بزنند. وان بادی که توسط این شرکت ساخته می شود تمامی آیتم های یک محصول با کیفیت و با دوام را دارا می باشد و دارای ضمانت اصالت کالا است. برای آشنایی بیش تر با این محصول با ما همراه باشید.


بدنه معمولی و لبه های بادی

محصول مورد نظر دارای عمق زیادی است که کودکان بتوانند با استفاده از آن فعالیت ها و بازی های متعددی را انجام دهند و سبب افزایش تحرک آن ها و هیجان می شود. این وان بادی به صورت منحصر به فردی طراحی شده است و یک محصول بی نظیر را ایجاد کرده است تا با آن کودکانی که از آب و حمام ترس دارند و یا مقاومت در برابر این تمیزی دارند را به حمام کردن و بازی با آب تشویق کرد و برای آن ها امکان استفاده بیش تر از حمام را فراهم نمود. از آن جایی که بدنه این وان بادی معمولی است و از یک قسمت پی وی سی بدون باد و یک لایه تشکیل شده است اما دارای مقاومت و دوام بالایی می باشد که سبب استفاده طولانی مدت از محصول می شود و می توان آن را برای سال های زیاد مورد استفاده قرار داد. اما بخش لبه محصول بادی است. این طراحی برای آن می باشد که کودکان در زمان برخورد دچار درد نشوند و بتوانند در شرایطی نرم و راحت مشغول به بازی شوند و هیچ مشکلی آن ها را تهدید نکند.


نحوه راه اندازی محصول

از آن جایی که بدنه این محصول معمولی می باشد و بدون باد است در زمان خرید این وان بادی به شما بدنه محصول به علاوه پایه های آن تعلق می گیرد و با سرهم کردن این بخش ها مجموعه بازی آبی ایجاد می گردد. برای این کار پایه ها درون قسمت های ایجاد شده در بدنه می روند و در آن جا قرار می گیرند و به این صورت به دور آن ها پوششی ایجاد می شود که دوام آن ها را نیز افزایش می دهد. بعد از این کار شما نیازمند یک پمپ هستید تا بخش های دیگر محصول که بادی هستند را راه اندازی نمایید. این بخش ها در واقع لبه بدنه را تشکیل می دهند و با داشتن یک پمپ بادی سوزنی این کار انجام می شود و به سرعت محصول آماده استفاده می گردد.


امکان پر کردن وان بادی در زمانی کم

وان بادی بر روی دیواره بدنه خود یک بخشی دارد که با اتصال به یک شلنگ آب می تواند به سرعت سبب پر کردن بدنه شود و محصول را در کم ترین زمان آماده استفاده کند. این کار باعث می شود در مصرف آب صرفه جویی شود و بتوان مقدار معینی آب را به داخل وان بادی هدایت کرد و از مصرف آب اضافه جلوگیری می شود. با قطع اتصال شلنگ آب این محل ایجاد یک خروجی آب می کند و به همان سرعت پر کردن سبب خالی شدن محوطه داخل محصول می شود.


نحوه خرید

برای خرید وان بادی اینتایم با ابعاد 75×80 سانتی به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه نمایید و محصول را با ضمانت نامه رسمی خریداری کنید.

نوع
خانگی
قطر
80 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
سازنده
اینتایم
جنس رویه
PVC دو لایه
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
PVC دو لایه
سایر ویژگی ها
- عمق زیاد
لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
سنین مورد استفاده
3-8 سال
پمپ
دارد
نوع پمپ
سوزنی یک تکه
ساک حمل
ندارد
اقلام بسته بندی
بدنه اصلی استخر؛ پایه ها، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...