وان حمام بادی کودک اینتایم طرح اردک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 156 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
3%
1,900,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام کودک برای سنین زیر 3 سال که با داشتن ابعادی مناسب قابل استفاده در حمام منازل می باشد. این محصول باداشتن ظاهری عروسکی بسیار برای کودکا

وان بادی  حمام کودک برای سنین زیر 3 سال که با داشتن ابعادی مناسب قابل استفاده در  حمام منازل می باشد. این محصول باداشتن ظاهری عروسکی بسیار برای کودکان  جذاب بوده و یک مشوق خوب برای استفاده کردن از آن برای کودکان می باشد که  باعث علاقه کودکان به شستشو و استحمام می باشد. این وان حمام به شکلی  طبقاتی طراحی شده که در صورت آسیب دیدن هر کدام از آن نگرانی از بابت  بلااستفاده شدن آنها وجود ندارد و میتوان با خالی نگه داشتن آن طبقه وان بادی حمام را بنا کرد. از دیگر مزیت طبقاتی بودن وان می توان به تنظیم نمودن  ارتفاع آن اشاره نمود. جنس بدنه از PVC دولایه ساخته و طراحی شده است که از  کیفیت بالایی برخوردارست . برای راحتی کار شما یک پمپ باد سوزنی نیز به  همراه وان وجود دارد تا بتوانید آنرا باد کنید. این محصول زیبا و با کیفیت  در شرکت بزرگ اینتایم ساخته شده است که این شرکت جزو بهترین ها در این  زمینه می باشد. شما می توانید با مراجعه سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید وان بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

وان بادی کودک طرح  اردک طرح دیگر از محصولات بادی اینتایم میباشد . این طرح بسیار زیبا بوده و  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد .جنس بدنه از پی وی سی درجه یک  بوده و بسیار انعطاف پذیر میباشد . بسیار کم حجم و به راحتی جا به جا میشود  . این محصول مناسب برای کودکان می باشد تا بتوانند لذت یک روز آبی را  تجربه نمایند . در قسمت زیری این محصول یک دریچه تخلیه آب وجود دارد که به  شما کمکمی کند که آب محصول را به راحتی در کمترین زمان ممکن تخلیه نمایید . این محصول را می توانید از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمتی بسیار مناسب و ارزان خریداری نمایید .

نوع
خانگی
طول
156 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
جنس رویه
براق شفاف
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
PVC دو لایه
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده کمتر از 3 سال
ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراه
بسته تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
دارد
ساک حمل
ندارد
سازنده
اینتایم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...