وان بادی با روکش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 180 لیتر
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی با روکش محصولی جذاب و با کیفیت می باشد که دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد و قابل ارسال با تمام نقاط ایران

وان بادی حمام بسیار  زیبا با طراحی منحصر به فرد و رنگ های چشم نواز به همراه رو کش بسیار  کاربردی که جهت رعایت حریم شخصی و ثابت نگه داشتن دمای آب به کار می رود.  از روکش آن می توانید به سادگی به عنوان یک میز استفاده کرده و کار های خود  را در حمام انجام دهید. ابعاد این محصول بسیار خوب بوده و می تواند در هر  قسمتی از منزل جای بگیرد. در کنار این استخر جیبی وجود دارد که می توانید  با استفاده از آن وسایل خود را درون ان قرار دهید. این محصول را می توانید  با قیمتی بسیار مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی خریداری نمایید . 

وان بادی با روکش

وان بادی با روکش خاص ترین و بادوام ترین محصولات بادی می باشد که در نمایندگی های محصولات بادی وجود دارد و آماده انتخاب و خرید تمامی علاقه مندان به این محصول می باشد. این محصول زیبا دارای امکانات لازم جهت راحتی و آسایش افراد در زمان آب تنی و حمام می باشد و می تواند مدت زمان حمام کردن را کاهش دهد و علاوه بر آن می تواند در استفاده از آب نیز صرفه جویی کند. این محصول مناسب استفاده بزرگسال است و در تمامی حمام ها قرار می گیرد و قادر به استفاده و راه اندازی در مکان های مختلف است. همچنین از این وان بادی می توان در خشکی نیز استفاده کرد و در فضاهایی مانند حاشیه استخر ها و در حیاط ها از آن برای لذت بردن از آب گرم استفاده نمود. برای این که بیش تر با این وان بادی با روکش آشنا شوید نیازمند دانستن اطلاعاتی در مورد آن می باشید. ما برای راحتی شما این مطالب را به اختصار در ادامه آورده ایم که به آن توجه فرمایید.


ارتفاع بلند با سطح نرم

بدنه این محصول از دیواره ای بلند تشکیل شده است که افراد در زمان بودن در داخل محصول می توانند به این دیواره تکیه داده و راحتی بیش تری را حس نمایند. این دیواره ها تکیه گاهی مطمئن می باشد و سبب استوار ماندن بدنه می شود. همچنین این محصول با چنین ساختمان محکمی بر روی سطح لغزنده حمام که خیس نیز می باشد ثابت و بدون تحرک وجود دارد و از حرکات در زمان استفاده جلوگیری می کند. ارتفاع بلند دیواره باعث می شود تا تمامی افراد بتوانند از این وان بادی استفاده کنند و در هر زمانی افراد قد بلند و یا بزرگ جثه نیز قادر به استفاده از آن شوند. به این ترتیب میزان آبی که در داخل وان بادی به منظور پر کردن آن نیاز است بیش تر می شود و عمق این محصول بیش تر می شود. طراحی آن نیز به شکل مستطیل است و بر روی هر ضلع آن قسمتی برای منظوری خاص ایجاد شده است.


بالش بادی برای تکیه دادن

بر روی یکی از دیواره های بدنه محصول یک بالش بادی قرار دارد که به شکل نیم دایره می باشد و در زمان نشستن در داخل محصول افراد را احاطه کرده و کمر را در حالت صاف و مناسبی قرار می دهد. به این گونه نمی توان در زمان استفاده دچار کمردرد شد و و چاها نیز به صورت دراز کش قرار می گیرند. این بالش بادی به صورت جداگانه از بدنه باد می شود و در صورت نیاز می توان آن را از بدنه جدا نمود و به این طریق بدون این تکیه گاه باید از محصول استفاده می شود. نرمی و لطافت سطح بالش بادی مشابه با بدنه می باشد و جنس آن نیز تشابه یکسانی با بدنه دارد. این نوع ساختمان و طراحی سبب ایجاد راحتی بسیار می شود و از تعریق و حساسیت جلوگیری می کند و می تواند در زمان استفاده امکانات لازم را برای افراد فراهم کرده است.


استفاده از محصول در زمان انجام فعالیت

یکی از استفاده هایی که از این محصول می شود جزو مورد علاقه ترین روش های استفاده از وان بادی می باشد که همواره تمامی افراد علاقه بسیاری به این کار دارند. به این ترتیب با استفاده از روکش زیپداری که سطح محصول را می پوشاند افراد در داخل آن قرار گرفته و می توانند مشغول به فعالیت های مختلف شوند و در ارتباط با آب گرم آرامش خاصی را به بدن برسانند. این روکش ضد آب است و می توان از وسایلی مانند لپ تاپ بر روی آن استفاده کرد و با خیالی آسوده از سطحی خشک بهره مند شد. در زمان این گونه فعالیت ها نیز می توان از وجود آب و نوشیدنی لذت برد چرا که در اطراف بدنه این محل ها قرار دارد و شما می توانید برای مدت زمان زیاد آب و نوشیدنی برای خود در این محل ها قرار دهید.


خرید

وان بادی با روکش را می توان با ضمانت نامه رسمی از شرکت بزرگ اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
خانگی
ظرفیت
180 لیتر
طول
102 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
58 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای روکش
دارای تکیه گاه بادی
ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...