وان بادی بزرگ

کد ۵۴۶۴۵۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگ یکی دیگر از بهترین محصولات بادی تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که طول عمری بالا و بدنه کاملا باکیفیت و طراحی زیبایی دارد. این محصول زیبا از بدنه شفاف و آبی رنگ تولید شده که در میان مصرف کنندگان طرفداران بالایی دارد. بدنه محصول از ارگونومی ساخت بیضی شکل برخوردار بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها مجهز به یک دریچه باد کاملا اختصاصی برای راه اندازی هستند. این طراحی بدنه موجب شده دیواره محصول خاصیت ارتجاعی داشته و طول عمر آن افزایش چشمگیری یابد. در بخش بالایی محصول یک تاج به عنوان تکیه گاه سر مصرف کننده در زمان استفاده تعبیه شده است. این وان حمام بادی دارای روکش زیپ دار نیز بوده پس می توانید برای حفظ دمای مدنظر خود از این روکش در زمان استحمام استفاده کنید. جنس بدنه محصول را از بهترین نوع پی وی سی شفاف تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه انعطاف پذیر و بادوام بوده و امکان استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده را دارد. زیرا تغییرات شرایط جوی و دماهای مختلف آب آسیبی برای بدنه این وان حمام به شمار نمی روند. وزن بدنه محصول 2 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید کامل راحت آن را جا به جا کنید. از طرف نمایندگی مرکزی محصولات بادی محصول شامل 48 ساعت مهلت  تست و تعمیر شده تا آسودگی خاطر شما را بابت طول عمر بالا بدنه فراهم اورد. برای خرید وان حمام بادی می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

وان بادی بزرگ جدیدترین محصول مناسب بزرگسالان با بدنه مرتفع و روکش دار کاملا باکیفیت و سب با ساختاری پرتابل خریداری از نمایندگی مرکزی محصولات بادی محصولی اورجینال با دریافت تخفیف عالی

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 ظرفیت 305 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای روکش
 قابل استفاده برای تمام سنین
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی بزرگ

وان بادی بزرگ از جمله محصولات بادی مناسب تمامی سنین است که با ابعادی بزرگ برای استفاده در حمام ها تولید شده است و قادر به ایجاد راحتی در زمان حمام کردن می شود و می تواند جایگزین امن و راحتی برای وان های بزرگ و سنگی باشد و همان فضا را برای افراد در حمام ایجاد نمیاد. این محصول طراحی ظاهری پیشرفته ای دارد و برای این کار از رنگ ها و طرح های گوناگون و متنوعی استفاده کرده است و از مواد اولیه مرغوب و اصل استفاده نموده است. با چنین ویژگی هایی می توان این وان حمام بادی را جزو محصولات حرفه ای اینتکس نامید و از آن به عنوان محصولی بادی و مقاوم یاد کرد. به این ترتیب با خرید این محصول و قرار دادن در داخل حمام می توان با هزینه ای کم این امکانات را برای منزل خود مهیا ساخت. مزیت های این وان حمام بادی به صورت زیر می باشد:


ساختی خاص و کاربردی

این محصول زیبا از شکلی بیضی و بزرگ ساخته شده است و برای استفاده در حمام سازگاری های لازم را ایجاد نموده است و در استفاده مداوم و در ارتباط با آب دچار آسیب و خرابی نمی شود و این مقاومت در ساخت می تواند محصول را برای سال های زیاد در حمام نگه دارد و مورد استفاده تمامی سنین قرار دهد. این وان حمام بادی به صورت خمیده و لبه های پهن قرار دارد و باعث جلوگیری از آسیب به افراد می شود و این محصول بادی نرمی و لطافت زیادی را نیز ایجاد می کند و با برخورد به دیواره های بدنه درد و آسیب حس نمی شود. دیواره های بلند محصول می تواند سبب تکیه گاهی راحت در زمان نشستن شود علاوه بر آن یک تیکه گاه کوچک به شکل تاج در بالای محصول قرار گرفته است و این زیبایی ظاهری را دو چندان می کند. در زمان تکیه دادن به این قسمت گردن نیز حالت طبیعی خود را حفظ می نماید و دچار درد و آسیب نمی شود و می تواند سبب آرامش افراد در زمان استراحت در وان حمام و بازی شود. 


محفظه ای برای اتصال به آب

بعد از انتخاب و خرید و تحویل محصول می بایست آن را از آب پر کرد تا آماده استفاده شود. برای این کار محصول امکانات لازم را داشته و دارای محلی برای اتصال به شلنگ آب می باشد. این گونه محصول به یک منبع که آب می باشد متصل می شود و با باز و بسته کردن این دریچه میزان آب لازم برای حمام کردن و بازی به داخل بدنه هدایت می شود. این مزیت برای استفاده مداوم این وان حمام بادی می باشد و می توان آن را بعد از خرید در داخل حمام برای استفاده مداوم قرار داد و به این طریق محلی مناسب برای لذت بردن از آبتنی را در منزل ایجاد کرد. این کار کمک می کند که به طور مستقیم آب وارد بدنه شود و از ریخته شدن آب به بیرون جلوگیری شود و برای پر کردن محصول آب اضافی صرف نشود.


کم ورن و جادار

همان طور که پیش تر گفته شد این وان حمام بادی برای تمامی سنین می باشد و بنابراین ابعاد بسیار مناسبی برای یک فرد دارد و می تواند 305 لیتر آب را در داخل خود جای دهد. این ظرفیت و محل جای گیری دارای وزن کم بدنه می باشد و تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد و افراد کوچک نیز می توانند به تنهایی آن را جا به جا نمایند همچنین این وزن کم باعث می شود تا محصول را در زمان نیاز به محل های دیگر انتقال داد و از آن در فضا های دیگر نیز بهره برداری نمود. به این طریق یک وان حمام بادی منحصر به فرد با وزنی کم ولی ابعادی مناسب و راحت داشته می شوید.


نحوه خریداری محصول بادی

برای خرید محصولات بادی از جمله این وان بادی بزرگ می توانید به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و با قیمتی ارزان و به صرفه محصول را دریافت نمایید.

سلام برای شخص با قد ۱۷۰وزن۸۰سایز میشه ؟ابعادش چقد هست

1025 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...