وان بادی بیضی کودکان 2018

کدintex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 163 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • وزن: 2.6 کیلو گرم
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بیضی کودکان 2018 جدیدترین وان بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای طراحی شفاف و با کیفیت

وان بادی بیضی کودکان 2018 از بهترین محصولات کاربردی ساخته شده برای کودکان میباشد که میتواند در داخل حمام برای استفاده ی کودکان بسیار مناسب باشد. این وان بادی دارای طراحی ساده ای با اشکال کارتونی میباشد که با سلیقه کودکان تطبیق داده شده و میتوانند از باززی کردن در آن لذت ببرند.طراحی این وان بادی کودک حالت بیضی داشته و طول آن برابر با 163 و عرض آن نیز 107 سانتی متر می باشد که با این ابعاد ارتفاعی حدود 46 سانتیمتردارد که این وان بادی را برای استفاده یک نفره مناسب میکند.د یواره های این وان بادی به صورت حلقه ای طراحی شده اند و این طراحی نیز به صورت شفاف انجام شده تا کودکان از بازی کردن با آن خسته نشوند. بدنه این وان بادی از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است که در این محصول به عدد 0.30 میلی متر می رسد که با این ضخامت انعطاف خود را حفظ کرده و میتوان آن را به سادگی بسته بندی کرد و با وزن بسیار سبکی که دارد میتوانید آن را با خود حمل کرده و در مسافرت های کوتاه مدت نیز از آن استفاده کنید.

 این وان بادی با دارا بودن بسته بندی بسیار کوچک می تواند با جابجایی در محل جدیدی نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد.این وان بادی مناسب با سلیقه کودکان طراحی و ساخته شده و به راحتی آماده استفاده شده.همچنین با جنس بدنه pvc در بدنه ی آن نیازی به نگرانی از آسیب دیدن آن نیست. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید وان بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

وان بادی بیضی کودکان 2018 از جمله محصولات کودک بوده که به تازگی توسط کمپانی نام آشنا و جهانی اینتکس ، طراحی و روانه بازار شده است که طرفداران و خریداران زیادی در مدت زمان کوتاه جذب این وان کودک شده می باشند . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا به طور کامل برای اشخاصی که می خواهند تا این محصول را خریداری نمایند ، آن را با متخصصانمان بررسی کرده و تمام نکات این محصول ، مثبت و منفی را برای شما شرح داده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای ساختاری بیضی شکلی را داشته و در کف و یا نشیمنگاه آن تصاویری از ماهی و یا گیاهان اقیانوس طراحی و ساخته شده است تا فرزند شما در حین استفاده از این کالا حس زیبای رفتن به دریا و یا اقیانوس را تجربه نماید . در این محصول رنگ هایی از جمله زرد ، قرمز ، صورتی ، سبز ، آبی و سفید به کار رفته است که این تنوع رنگ باعث شده تا کودکان زیادی را جذب خود نماید . همچنین قابل ذکر می باشد که این وان بادی از بوجود آمد سه حلقه بیضی شکل متصل شده به هم ساخته شده و که در وهله اول برای کم عمق کردن آن و داشتن یک تکیه گاه نرم می باشد و در وهله اصلی این طراحی باعث شده تا بدنه آن به صورت منعطف بوده و در حین ضربه ای که به آن وارد می شود ، به هر سه قسمت پخش شده و به همین دلیل این وان بادی صدمه کمتری را می بیند .

جنس بدنه

کیفیت همیشه از مهم ترین دلایل یک خرید در نزد مشتری بوده و به همین دلیل هیچ خریداری تمایل به خرید محصولی با کیفیت جنس بدنه این وان بادی از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب هایی که در حین بازی کودکان به این کالا وارد می شود را خواهد داشت .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 163 سانتی متر ، عرض : 107 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، ظرفیت آب : 230 لیتر ، ضخامت لایه ها : 0.30 میلی متر و در آخر وزن بسته بندی آن 2.6 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این وان کودک شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه آن محصول قرار داده تا در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد کرده تا فرزند شما از آن استفاده نماید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بزرگسال از این وان بادی استفاده نکنند ، همچنین حتما سعی کنید تا پس از استفاده آن توسط کودکتان ، آن را جمع کرده و درون جعبه مخصوص خود قرار دهید و در آخر وسایل تیز را از آن دور نگه دارید تا آسیب و یا صدمه ای به آن وارد نشود .

جمع بندی

وان بادی بیضی کودک 2018 از محصولات نسبتا جدید کمپانی نامدار اینتکس بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و در آن رنگ هایی از زرد ، قرمز ، صورتی ، سبز ، آبی و سفید به کار رفته است که این کالا را بسیار زیبا و برای کودکان جذاب می کند . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول
163 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
وزن
2.6 کیلو گرم
جنس
وینیل
سایر ویژگی ها
طراحی 2018

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...