وان بادی زیپ دار اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
  • وزن: 3.5 کیلو گرم
5%
2,280,000
2,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی جدید اینتایم محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

وان بادی جدید اینتایم محصول زیبایی که به تازگی وارد بازار شده و از کیفیت بالایی برخوردار است .به علت کم حجم بودن این محصول بسیار مورد استفاده قرار گرفته است .به راحتی حمل میشود و فضای کمی اشغال میکند .از این محصول به عنوان وان بادی حمام زیپ دار برای اب درمانی و به جای وان های فایبر گلاس استفاده میشود . جنس بدنه از پی وی سی میباشد . تولید جدید کارخانه اینتایم . رویه وتن دارای درب زیب دار میباشد که باعث میشود اب داخل وان دیر تر سرد شود . دارای دریچه تخلیه آب می باشد . این محصول راش ما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی خریداری نمایید . 

وان بادی زیپ دار اینتایم

وان بادی زیپ دار اینتایم از جمله محصولات منحصر به فرد و پیشرفته شرکت اینتایم می باشد که در دسته مرغوب ترین بدنه ها قرار می گیرد و با برترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه شده است. این وان بادی اجزای تشکیل دهنده فراوانی دارد و برای استفاده در تمامی حمام ها مناسب است و فصای کمی را برای قرار گیری به خود اختصاص می دهد. این محصول علاوه بر جادار بودن دارای راحتی بسیاری نیز می باشد و در زمان استفاده افراد را در حالتی استاندارد قرار می دهد. کودکان و نوجوانان در استفاده از چنین محصولی می توانند مشغول بازی و سرگرمی نیز باشند و علاقه آن ها را به بازی های آبی بیش تر می نماید اما بزرگسالان علاوه بر حمام می توانند برای منظور های دیگر نیز این محصول را استفاده نمایند و در خانه خود تمامی امکانات درمانی را نیز مهیا سازند. توجه به زیبایی ظاهری نیز یکی از عوامل مهم در فروش محصول می باشد. جهت اطلاع از ویژگی های این وان بادی با ما همراه باشید.


استفاده برای مصارف درمانی

برخی از افراد برای به دست آوردن سلامتی و نیز برطرف کردن بیماری خود از جمله مشکلات استخوان و کمر درد و پا درد های زیاد می بایست مشغول به آب درمانی شوند و به صورت مکرر در وان های پر از آب گرم بنشینند و به این طریق به درمان خود بپردازند. این کار در محیط استخر ها صورت می گیرد و با قرار گرفتن افراد در وان آب گرم رخ می دهد اما برای رفتن به صورت مداوم به استخر های سر پوشیده نیاز به هزینه می باشد و همچنین انرژی افراد بیش تر هدر می رود و بیش تر دچار کمردرد و پا درد می شوند. بنابراین با وجود این وان های بادی این کار آسان تر می شود و افراد با خریداری محصول در منزل خود توانایی آب درمانی را پیدا می کنند و در هر زمان که لازم است این امکانات در دسترس آن ها قرار می گیرد. این وان بادی مناسب ترین گزینه برای این گونه مصارف است چرا که دارای روکش زیپدار نیز می باشد و اجزای تشکیل دهنده آن همگی برای راحتی آن ها در نظر کرفته شده اتس و محیط استفاده را هر چه بیش تر نرم ئ با آسایش کامل می نمایند. 


روش قرار گیری استاندارد در وان بادی

وقتی افراد می خواهند از این وان بادی برای آب درمانی و استراحت استفاده نمایند می بایست به صورت استاندارد از آن استفاده کنند. این وان بادی دارای پشتی و تکیه گاهی است که در سویی از بدنه قرار دارد و برای تکیه دادن در زمان آب درمانی مناسب است همچنین در بالای خود یک بالش بادی نیز وجود دارد که می توان گردن و سر را بر روی آن قرار داد و از خسته شدن جلوگیری کرد. بعد از نشستن افراد در داخل وان بادی و قرار دادن پا ها به حالت دراز کش می بایست روش زیپ دار را بسته و بدن را کامل در آب گرم فرو برد و تنها سر از بخش بالای بیرون بیاید. به این طریق می توان حالت عادی بدن را حفظ کرد و نیز به درمان کمر درد و پا درد نیز پرداخت.


داشتن دریچه خروج آب

در بخش کف بدنه دریچه ای قرار دارد که محل خروج آب است و در هر زمان که دیگر نیازی به استفاده از وان بادی را ندارید می توانید آن را به وسیله دریچه خروجی تخلیه نمایید. در زمان نظافت بخش داخلی بدنه نیز ابتدا باید آب را به طور کامل تخیله کرد و سپس مشغول به تمیزکاری نمود. این کار در زمان کمی صورت می گیرد و برای استفاده دائمی از وان بادی مهم و ضروری می باشد.


نحوه خریداری

برای خرید وان بادی زیپ دار اینتایم در زمان لزوم با شماره های مربوطه نمایندگی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و محصول را در درب منزل تحویل بگیرید.

ارتفاع
64 سانتی متر
طول
160 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
وزن
3.5 کیلو گرم
نوع پمپ باد
دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...