وان بادی جدید بزرگسال اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 160 کیلو گرم
  • عرض: 84 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
12%
2,490,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی جدید بزرگسال اینتایم عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ، خرید وان بادی در شرکت اینتکس تهران تنها مرکز فروش وان بادی در ایران

وان بادی جدید بزرگسال اینتایم از بهترین محصولات تولید شده در سال جاری میلادی یعنی 2014 می باشد. طراحی کلی این محصول بسیار خوب بوده و زیباست. در نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند. بر روی این وان روکشی قرار دارد که با استفاده از زیپ های تعبیه شده بر روی آن قایق باز و بسته شدن است. وزن وان بادی هم بسیار سبک بوده و خیال شما را از بابت حمل و نقل آن راحت می کند. طول 160 سانتی ان نشان می دهد که نحوه صحیح استفاده از این وان بادی به اینگونه است که نیم تنه پایینی به صورت نیم خیز درون وان قرار بگیرند و کمی از قسمت بالایی بدن در خارج از وان قرار بگیرد. این محصول دارای سه محفظه بادی می باشد که در تصویر نیز قابل مشاهده است . این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

وان بادی جدید بزرگسال اینتایم

وان بادی جدید بزرگسال اینتایم از بهترین محصولات منحصر به فرد و پر کاربردی می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است و می توان آن را برای استفاده تمامی افراد در هر رده سنی خریداری نمود. این محصول زیبا و جادار برای افراد سالمند نیز مناسب است و کاربرد های درمانی نیز دارد و به این طریق جزو محصولاتی با قابلیت های بسیار زیاد می باشد. وان بادی جدید ساخته شده توسط شرکت اینتایم می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری بدنه ای با کیفیت بالا نیز دارد که می توان در طول استفاده کارایی بالایی نیز ارائه دهد و برای مصرف کننده جذاب و خاص به شمار بیاید. محصول طبی و بادی ضخامت بدنه بسیاری نیز دارد و علاوه بر دوام قادر به مقاومت بالا در برابر برخی عوامل محیطی است که در ادامه بیش تر به آن ها اشاره خواهیم کرد و برای حمام های منزل مورد استفاده قرار می گیرد و در این فضاهای کوچک کارایی زیادی را ایفا می نماید. شما می توانید برای خرید این محصول به مطالب پایین توجه کنید.


سبک و راحت

وان بادی جدید بزرگسال برای استفاده تمامی افراد با هر سلیقه ای خریداری می شود و می توان به وسیله آن حمام منزل خود را تجهیز نمود و در هر زمانی برای بازی با آب آماده ساخت. این محصول از بدنه ای بسیار سبک و تنها با وزن 5 کیلوگرم ساخته شده است و دارای جنس پی وی سی می باشد و در بخش کف آن نیز پی وی سی دو لایه وجود دارد تا بتواند در هر سطحی قرار گیرد و میزان کارایی مطلوب را به افراد عرضه کند. این وان بادی از آن جایی که وزن ناچیزی دارد می تواند راحتی را در زمان استفاده برای افراد مهیا سازد و در تمامی کاربرد ها از این محصول نرمی و لطافت را برای استفاده طولانی مدت برای آن ها ایجاد کرد. در زمان نشستن در داخل وان بادی زمین و محل نشیمن آن با داشتن طراحی بر آمده و حباب مانند نرم می باشد و در طولانی مدت افراد را دچار خستگی نمی کند و می توان زمان حمام کردن و یا تفریحات آبی را افزایش داد.


بخشی کارآمد بر روی بدنه

یکی از بخش هایی که بر روی بدنه ایجاد شده است و مناسب و مفید برای استفاده راحت از وان بادی در محیط حمام می باشد محل جالیوانی است که مانند حفره بر روی بدنه ایجاد شده است و می تواند در زمان بازی و حمام نمودن از داشتن آب و نوشیدنی بهره مند شد و در این محل ها بطری و یا لیوان را قرار داد و هر زمان که تشنگی ایجاد شد از آن ها استفاده نمود. این محل ها دو عدد می باشند که می توان در داخل یکی از آن ها آب و در دیگری یک آبمیوه بسیار لذت بخش قرار داد و در زمان فعالیت بیش تر و بازی های مهیج و آبتنی از آن بهره گرفت. این بخش به میزان لازم فرورفتگی دارد و تمامی لیوان در آن بخش فرو می رود و با تکان خوردن دیواره های وان بادی از ریخته شدن نوشیدنی ها به بیرون جلوگیری می نماید.


وسایل جانبی محصول

به همراه این وان بادی بزرگ یک عدد ساک وجود دارد که برای حمل آسان محصول به کار می رود و می توان بدنه را در صورت نبود باد در داخل آن قرار داد و از آن محافظت کرد و یا به این طریق در مسافرت ها و محل های دیگر آن را به همراه داشت. وان بادی بزرگ در کنار خود برچسب تعمیرات نیز دارد و در صورت بروز آسیب های جزئی در محل آسیب قرار می گیرد و می تواند از بروز خرابی کامل جلوگیری نماید.


خرید : هم اکنون می توانید برای خرید وان بادی جدید بزرگسال اینتایم به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و این وان بادی زیبا را برای تمامی اعضای خانواده خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
160 کیلو گرم
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
ظرفیت آب
304 لیتر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه ساده غیر بادشو
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ارتفاع بلند
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای دو جا لیوانی
دارای روکش زیپدار
دارای تکیه گاه بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...