وان بادی حمام آکواریومی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 53 سانتی متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی مناسب برای استفاده کودکان هنگام شستشو و نظافت . یک محصول زیبا و با کیفیت که دو مقوله جدایی ناپذیر از هم می باشند.

یک وان بادی مناسب برای استفاده کودکان هنگام شستشو و نظافت . یک محصول زیبا و با کیفیت که دو مقوله جدایی ناپذیر از هم می باشند. کیفیت این محصول با داشتن بدنه PVC با رویه ی طرح چرم از بهترین ها می باشد که در برابر ضربات و تغییرات مختلف دمای آب بسیار مقاوم می باشد. ظاهر این محصول نیز به شکل آکواریوم طراحی شدهاست که با انواع حیوانات آبی نقاشی شده که برای کودکان بسیار جذاب بوده و آنها را برای استفاده از محصول ترغیب می نماید. ازاین وان حمام می شود به عنوان استخر توپ بهره برد و یک وسیله مناسب برای بازی و تفریح فرزندانتان باشد . این محصول برای سنین بالای 3 سال طراحی شده است . برای راحتی شما هنگام تخلیه آب وان یک دریچه تخلیه در کف آن بکار گرفته شده است تا این کار در سریعترین زمان انجام شود. شما خریداران عزیز می توانید برای نصب و راه اندازی وان بادی از دفترچه راهنمای همراه آن استفاده نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با همکاران ما در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید .

وان بادی حمام آکواریومی بست وی از محصولات بادی کودک بوده که با طراحی زیبا و جذابی که داراست ف توانسته تا توجه خریداران و مشتریان را به خود جلب بکند . محصولات کودک همیشه باید دارای کیفیت ، زیبایی و امنیت باشد تا بتوانید آن با آسودگی کامل خریداری و فرزندمان از این محصول استفاده بکند . به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا این وان بادی را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا از مزایا و معایب آن مطلع شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطمینان حاصل فرمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کالا به صورت گرد بوده و دارای ساختاری از متصل شدن سه حلقه بادی به هم بوجود آمده است . دلیل این طراحی در وهله اول می توان گفت داشتن نشیمنگاه نرم و ارتفاع کوتاه آن بوده و در قسمت اصلی ، انعطاف پذیر بودن این محصول می باشد ، به طوری که در زمانی که به این محصول ضربه ای وارد شود با حالی که داراست ، فشار وارده به هر سه قسمت پخش شده و به همین دلیل صدمه کمتری را شامل بشود . قابل ذکر است که بر روی این وان تصاویری از گیاهان و ماهی های زیر دریا نمایان می شود که آن را برای فرزندان شما بسیار جذاب و لذت بخش خواهد کرد .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی که در حین بازی کودکان بر روی آن انجام می شود ، می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 196 سانتی متر ، ارتفاع : 53 سانتی متر ، ظرفیت آب : 400 لیتر و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم بوده است که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این وان حمام تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه این کالا را باد کرده تا فرزند دلبندتان از آن استفاده نماید ، همچنین می توانید برای خالی کردن باد این محصول از همان محفظه اقدام بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده آن توسط فرزندتان ، محصول را جمع کرده ، همچنین به هیچ وجه افراد بزرگسال از آن استفاده نکنند و در آخر وسایل های تیز را به آن نزدکی نکنید تا طول عمر آن بالا بشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

وان بادی حمام آکواریومی بست وی یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار و محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن تصاویری مانند ماهی و گیاهان اقیانوسی یافت می شود که این محصول را برای کودکان بسیار جذاب و دلنشین کرده است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
ظرفیت
400 لیتر
جنس رویه
PVC شفاف رنگی
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه ساده
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...