وان بادی حمام به همراه پمپ باد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام به همراه پمپ باد در سایت آنلاین فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان در ایران و ضمانت معتبر intex

وان بادی حمام به همراه پمپ باد و سایر لوازم جانبی که در نهایت مجموعه ای کامل را تشکیل داده اند. این وان بادی ساخت شرکت بسیار معتبر اینتایم می باشد و به همراه یک عدد کوسن بادی به خریداران عرضه می شود. در بدنه این وان بادی چهار محفظه بادی که از مواد با کیفیت پی وی سی تشکیل شده اند قرار داده شده است. به علاوه اینکه کف این وان هم باد می شود و اگر نخواهید کف ان را باد کنید کف ان ژله ای میباشد و بسیار نرم است .در نهایت به لذت استفاده از آن می افزاید. بر روی لبه کناری نیز جای لیوان قرار داده شده است. همه این امکانات باعث شده که این محصول اینتایم با کیفیت و مقرون به صرفه باشد و در میان بهترین گزینه ها برای خرید قرار گیرد. شما می توانید این زیبا را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وان بادی حمام به همراه پمپ باد اینتایم می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما در محیط های خانگی باشد زیرا دارای کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت بسیار مقرون به صرفه است . وان های بادی اغلب محصولاتی هستند که برای ریلکس کردن در آب های گرم و یا سرد در محیط های خانگی همچون حمام مورد استفاده قرار می گیرند و باید بگوییم که این محصول نیز مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و با توجه به متریالی که در ساخت بدنه آن به کار گرفته شده است می توانید درون آن را آب گرم و یا سرد پر کنید . این نوع بدنه در برابر فشار و ضربه نیز بسیار مقاوم می باشد دمای آب نمی تواند مشکل چندانی برای بدنه این وان بادی داشته باشد ، البته باید توجه داشته باشید که استفاده از آب جوش برای پر کردن وان های بادی منطقی نیست . خرید وان بادی می تواند لذت بسیاری داشته باشد و خستگی یک روز کاری خود را می توانید با استفاده از آن به در کنید .

این وان بادی محصولی از شرکت اینتایم است ، برندی که در زمینه وان های بادی به صورت تخصصی فعالیت می کند و از بسیاری از برند های مطرح همچون اینتکس نیز گام های موثر تری در زمینه تولید وان بادی برداشته است و در این دسته بندی می توان آن را بی رغیب دانست . رنگ بدنه این وان آبی در دو طرح می باشد که می توانید آن را به رنگ آبی و همچنین رنگ سبز در اختیار داشته باشید . با نگاهی به ساختار بدنه این وان بادی متوجه می شوید که برند اینتایم برای مهار دیواره های بلند این وان از ساختار چهار طبقه ای استفاده کرده است . یکی از مزیت های این ساختار این است که طبقه ها به صورت مجزا از هم ساخته می شوند و حتی به صورت مجزا باد می شوند تا فشار به صورت متوسط بر روی آن ها وارد شود و در این صورت مهار وزن های بالا نیز برای دیواره به راحتی امکان پذیر می شود .

در این خصوص باید بگوییم که این وان بادی به خوبی عمل کرده است و با تست های صورت گرفته بر روی آن به راحتی می تواند وزن های بالای افراد به همراه فشار آبی که درون خود قرار دارد را مهار کند . این دیواره ها هر کدام دارای یک دریچه انتقال باد فست می باشند که به صورت دو کاره تنظیم شده است و علاوه بر باد کردن محصول در جهت خالی کردن سریع باد نیز کارایی دارد . برای راه اندازی این وان بادی می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و مدت زمانی حدود پنج الی هفت دقیقه را نیاز خواهید داشت .همانظور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید بر روی دهانه این وان بادی پوششی قرار داده شده است که توسط زیپ باز و بسته می شود و به همین خاطر می توانید به هنگام خوابیدن درون وان روی آن را بپوشانید .

همچنین در قسمت بالایی این محصول یک حفره نگهدارنده ظرف نوشیدنی تعبیه شده است که لذت نوشیدن یک آب میوه در آب گرم را به شما هدیه می دهد . باید بگوییم که دریچه تخلیه موجود در بخش پایینی این وان بادی در هنگام تخلیه آب به شما کمک می کند تا آب داخلی را به وسیله شیلنگی که دارد به راحتی به محل دلخواه خود هدایت کنید . برای ساخت این وان بادی بزرگسال اینتایم از پی وی سی چرمی استفاده شده است که به صورت دو لایه در کف به کار گرفته شده است و حس راحتی وصف ناپذیری را به شما انتقال می دهد و به همین خاطر می توانید ساعت های از آن استفاده کنید . برای خرید وان باری با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده می توانید همین حالا از طریق روش های موجود در سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...