وان بادی حمام مستطیلی

کد intex 57403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 166 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام مستطیلی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

وان بادی حمام مستطیلی محصولی بسیار مناسب برای کودکان است تا در هنگامی که نیاز به فضای آبی برای تفریح داشته باشند به کمک آنها بیاید. کیفیت ساخت قایق به دلیل استفاده از مواد با کیفیت پی وی سی بسیار خوب بوده و طول عمر بالایی نیز دارد. پس از استفاده های طولانی مدت نیز از کیفیت آن کاسته نمی شود. در کنار این ویژگی های وزن وان بادی حمام بسیار کم است و به سادگی قابل جا به جایی است. به علاوه از این استخر می توانید در حالت خالی از آب به عنوان فضایی امن برای بازی کودکان استفاده کنید. بزرگسالان هم می توانند با استفاده از این محصول به استراحت بپردازند . شما می توانید این محصول زیبا را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وان بادی حمام مستطیلی

وان بادی حمام مستطیلی ظاهری ساده و کاربردی دارد و در هر زمانی امکان استفاده از آن وجود دارد. این وان بادی قیمتی ارزان داشته و توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و دارای درجه کیفی بالایی می باشد که دوام محصول را بالا می برد و می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده افراد قرار بگیرد. این وان بادی ابعاد کوچکی داشته بنابراین در حمام های کوچک نیست قابلیت نصب و راه اندازی آن وجود دارد و علاوه بر این موارد می توان از آن بر روی آب های استخر ها نیز استفاده کرد و به عنوان تشک بادی روی آب کاربرد دارد. به دلیل وجود این کارایی ها محصول برای استفاده کودکان سه تا هشت سال مناسب است و برای تمامی بازی ها و هیجانات آن ها در زمان حمام کردن سازگاری داشته و ایمنی لازم را نیز در زمان استفاده برای آن ها فراهم می کند. شما می توانید در صورت علاقه مندی به این وان بادی به مطالعه مطالب پایین بپردازید.


کف ژله ای و مفید

محصول از بخشی مستطیلی به عنوان کف تشکیل شده است و از یک لایه دیوراه خمیده و با ضخامت تشکیل شده است. این کف دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در مجموع این محصول ساده را به محصولی با کارایی های متعدد تبدیل می نماید. کف بدنه به صورت ژله ای می باشد که طراحی بر آمده بر روی آن است و علت هایی پشت این طراحی وجود دارد. یکی از این علت ها جلوگیری از سر خوردن کودکان در زمان بازی و حمام کردن در وان بادی می باشد که به این طریق ایمنی لازم برای استفاده مهیا می شود و می تواند برای کودکان کوچک تر فضایی امن را فراهم سازد. به علاوه چنین بخشی از محصول نرمی و راحتی بسیاری دارد و امکان استفاده به صورت طولانی مدت وجود دارد و می توان کودکان را برای مدت زمان زیاد در داخل محصول قرار داد و از راحتی آن ها اطمینان کامل را کسب نمود.


راحتی نصب و جمع آوری محصول

استفاده از این محصول بسیار ساده می باشد و برای نصب و راه اندازی نیازی به آموزش نمی باشد و در زمان کم می توان آن را مناسب بهره برداری نمود. این وان بادی زیبا و ساده به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و زمان باد کردن آن بسیار کوتاه است و به سرعت برای استفاده آماده می شود و تنها با پر کردن آن با آب گرم قابل مصرف خواهد شد. بخشی از بدنه محفظه ای دارد که این کار از طریق آن صورت می گیرد و میزان باد قابل نیاز برای راه اندازی از این راه به درون بدنه هدایت می شود. شما می توانید برای استفاده دائمی محصول را در حمام خود نگه داری نمایید و یا بعد از استفاده آن را از باد خالی کرده و در محلی دیگر به نگهداری آن بپردازید. خالی کردن بدنه از باد نیز وقت زیادی را از افراد نمی گیرد چرا که با باز کردن محفظه ورودی باد تمامی آن خارج شده و پوسته بدنه بدون باد در دسترس قرار می گیرد. این بدنه نیز فضای کمی را اشغال می کند و می توان آن را در جایی امن نگه داری کرد.


مزیتی دیگر در خرید این وان بادی

با توجه به سبکی ئزن بدنه و نیز قابلیت جا به جایی آن و راحتی نصب و جمع آوری بدنه می توان از این وان بادی در مسافرت ها نیز استفاده کرد و به طور کلی در هر جایی آن را به همراه داشت تا در فضاهای مختلف برای فرزند خود امکانات داشتن یک تفریح سالم و شاد را فراهم کرد. به این طریق برای بازی و سرگرمی های آبی یک وسیله زیبا و سبک در دسترس کودکان شما خواهد بود.


روش خرید

یکی از روش های مطمئن برای خرید این وان بادی حمام مستطیلی با کیفیت گفته شده و ضمانت نامه رسمی خرید از طریق سایت معتبر نمایندگی اینتکس تهران است که تمامی محصولات بادی به صورت استاندارد و در درجه کیفی بالا در آن وجود دارند و آماده خرید افراد می باشد.

نوع
خانگی
طول
166 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمام سنین
ساخت شرکت اینتکس
قابلیت حمل بسیار آسوده
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
سنین مورد استفاده
3-8 سال
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
وزن
1.5 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...