وان بادی حمام کودکان مدل جدید

کد ۴۰۰۰۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,625,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام کودکان مدل جدید یکی دیگر از بهترین وان بادی حمام برای کودکان بالاتر از 1 سال بوده که در عین سادگی توانسته در کمترین زمان ممکن به یکی از پرفروش ترین محصولات نمایندگی اینتکس تبدیل شود. این محصول از طراحی بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که دیواره خارجی آن زرد رنگ بوده اما بخش داخلی محصول کاملا ساده و آبی رنگ می باشد. بر روی دیواره خارجی محصول طرحی از جزایر زیبا و رنگارنگ استوانه وجود داشته که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. دیواره وان بادی حمام از چهار طبقه تشکیل شده که هر یک از این طبقات کاملا مجزا و از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی آن ها راه اندازی می شوند. این محصول می توانند در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی مقاوم باقی بماند. زیرا بدنه آن را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار طراحی و تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه بادوام و نرم بوده و در برابر وزن وارد و یا فشار دچار آسیب نمی شود. لازم به ذکر بوده تابش مستقیم آفتاب و یا دماهای مختلف آب آسیبی برای بدنه محصول به شمار نمی روند. پس می توانید با آسودگی خاطر از این محصول در فضای باز نیز استفاده کنید. این وان بادی حمام امکان استفاده به جای استخر توپ کودک را نیز دارد. توجه داشته باشید کمپانی سازنده این محصول برند مشهور اینتکس می باشد. برای خرید وان بادی حمام کودک تنها کافی بوده به نمایندگی انحصاری محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

وان بادی حمام کودکان مدل جدید محصولی زیبا با رنگبندی ظاهری شاد و فانتزی و طول عمر بالا و کیفیت فوق العاده زیاد با ساختاری پرتابل و وزن کم خریداری از فروشگاه مرکزی محصولات بادی در کشور با قیمت مناسب و کاملا اصل

 نوع خانگی
 قطر 75 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 سنین مورد استفاده کودکان 1 تا 6 سال
 جنس رویه PVC طرح دار
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ----
ساک حمل
سایر ویژگی هاطرح فوق العاده جذاب و دیدنی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان بادی حمام کودکان مدل جدید

وان بادی حمام کودکان مدل جدید محصولی با قیمت ارزان می باشد که جزو محصولات بادی اینتکس است و در هر مکان قابلیت استفاده را دارد اما عموما در حمام مورد استفاده قرار می گیرد و برای کودکان فضایی زیبا و خاص را برای بازی و حمام ایجاد می کند. طراحی تولید این وان بادی حمام نیز به گونه ای خاص می باشد که با این نوع طراحی می توان محصول را برای استفاده طولانی مدت و دائمی برای کودکان نصب نمود و ساعت ها آن ها را مشغول کرد. برخی از قسمت های تشکیل دهنده این محصول برای ایجاد ایمنی بیش تر برای کودکان در نظر گرفته شده است و برای بازی های مهیج آن ها و برخورد ها و آبتنی آن ها سازگاری لازم را فراهم نموده است. توضیحات بیش تر درمورد این وان بادی حمام در ادامه آمده است که آن ها را مطالعه کنید.


مدلی جدید و منحصر به فرد از وان بادی حمام

برخی از این وان های بادی که در حمام مورد استفاده قرار می گیرند طراحی یک شکل و یک نواخت دارند اما برخی دیگر مانند این وان بادی حمام بر روی بده خود طرح های زیبا و جذابی دارند و نیز دارای رنگ بندی خاصی می باشند به این طریق که زیبایی آن مورد توجه کودکان قرار گرفته و می تواند آن ها را علاقه مند به حمام کردن نمایند. شکل ظاهری آن شبیه به بیضی می باشد که باریک بوده و قادر به گنجایش یک فرد می باشد و در کل زمان بازی نرمی و راحتی زیادی را برای کودکان فراهم می کند. به این طریق افراد برای وقت گذرانی فرزندان را برای آب تنی در این وان بادی حمام قرار می دهند و به تماشای بازی آن ها می پردازند. دیواره بدنه در چهار لایه بر روی هم می باشد و اسم محصول نیز در لبه آن حک شده است و در بخش داخلی نیز رنگ آبی به کار رفته تا با پر شدن آب رنگ آن به صورت آب دریا شود و کودکان تصورات گوناگون کنند و به آبتنی بپردازند.


ایمنی ایجاد شده در محصول

از آن جایی که این محصول بادی مورد استفاده کودکان است و برای گروه سنی آن ها طراحی و تولید شده است ایمنی لازم نیز برای استفاده و بازی فراهم شده است که یکی از مهم ترین آن ها که قابل مشاهده نیز می باشد دیواره بلند آن است. این دیواره دور تا دور محصول کشیده شده و برای تکیه دادن کودکان مناسب است و همچنین از خروج و افتادن آن ها به بیرون از محصول جلوگیری می کند. از آن جایی که محیط حمام لغزنده می باشد ممکن است کودکان سر بخورند بنابراین استفاده از این محصول بادی و کاربردی بسیار مهم است و می تواند آن ها را برای یک حمام امن و راحت آماده کند. در این وان بزرگ و یک نفره کودکان می توانند از بازی و حباب درست کردن لذت ببرند و هر چه بیش تر مشتاق به حمام شوند و می توانند در زمان بازی از اسباب بازی های ریز و رنگارنگ در آب و کف استفاده کنند.


باد کردن سریع محصول

محصولات بادی را می توان به وسیه پمپ بادی به سرعت راه اندازی نمود و برای استفاده آماده کرد. اما این وان بادی حمام به صورت لایه ای می باشد و هر لایه به صورت جداگانه قابل باد شدن است و در این صورت باید طی چند مرحله آن را باد نمود. هر کدام از لایه ها محفظه ورودی باد جداگانه دارند و قادر به تنظیم باد درون خود نیز هستند و به این گونه اگر در بخشی آسیبی رخ دهد قبل از رفع آن این آسیب به بخش های دیگر نمی رسد و بدنه در سلامت کامل باقی می ماند.


خرید

این وان بادی حمام کودکان مدل جدید در فروشگاه بزرگ اینتکس تهران موجود می باشد که با مراجعه به آن می توان محصول را خریداری کرد و بعد از سفارش درب منزل دریافت نمود.

سلام وقت بخیر
طول و عرض این وان چنده؟
مرسی

290 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...