وان بادی حمام کودک طرح قطره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 84 سانتی متر
  • عرض: 59 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام کودک طرح قطره از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

وان بادی حمام کودک طرح قطره یکی دیگر از سری محثولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم می باشد که از کیفیت بالا و طراحی منحصر به فردی بهره می برد. این وان بادی به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروشترین وان های بادی کودک در سال 2018 تبدیل شود. این محصول دارای طرحی به شکل قایق بوده و دارای رنگ سفید می باشد که بر روی بدنه آن اشکالی به شکل قطره های رنگی نقش بسته اند. این وان دارای یک عدد نشیمنگاه در قسمت وسط می باشد که کودک می تواند درون ان نشسته و والدین به راحتی کودک را استحمام کنند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که ار مقاومت خوبی در برابر انواع دمای آب برخوردار می باشد و به هیچ عنوان دچار تغییر حالت نمی شود. این وان بادی در ابعادی از جمله طول: 84 سانتی متر، عرض: 59 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای وزن 0.4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. شما می توانید این وان بادی کودک را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.


وان بادی حمام کودک طرح قطره از محصولاتی با رنگبندی خاص و زیبا بوده که کمپانی اینتایم برای کودکان زیر سه سال طراحی و تولید کرده است . ما در این نقد و بررسی با کمک و تجربه متخصصان ، نگاهی دقیق به این محصول انداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و بر روی آن تصاویر قطره مشاهده می شود . کف یا سطح نشیمنگاه آن به صورتی طراحی شده تا در زمانی که فرزند شما از این محصول استفاده می کند ، دچار خستگی نشود . قابل ذکر است که در این وان بادی حمام کودک دو قسمت برای قرار دادن اشیا نیز موجود بوده و رنگ هایی که در این کالا استفاده شده آبی فیروزه ای ، مشکی و سفید می باشد .

جنس بدنه

اما جنس بدنه این محصول از پی وی سی با رویه چرم بوده و به همین دلیل دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 84 سانتی متر ، عرض : 59 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، ظرفیت آب : 18 لیتر و در نهایت وزن آن 0.4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این وان کودک در ابتدا باید تا یک پمپ دستی و یا برقی داشته باشید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه کالا را باد کرده و به آسودگی برای استفاده ازکودکتان راه اندازی بکنید ، همچنین می توانید برای خاج کردن باد و جمع بندی این محصول از طریق همان محفظه ها ، اقدام به خالی کردن باد وان بادی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که این محصول به هیچ وجه برای افراد بالغ نبوده و به همین دلیل از ان استفاده نکنید ، همچنین پس از اتمام حمام فرزندتان ، آن را جمع کرده و سپس راه اندازی نمایید ، و در آخر وسایل تیز را به این کالا نزدکی نکنید تا صدمه و یا اسیبی به ان وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود امد ، شما می توانید ان را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کرده و یا آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

وان بادی حمام کودک طرح قطره از سری محصولات زیبا ، با کیفیت و جذاب بوده که برای سنین کودکان زیر سه سال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و بر روی ان ، تصاویری از قطره هایی به رنگ مکشی و آبی فیروزه ای نمایان می شود . این محصول دارای دو جایگاه مخصوص برای قرار دادن اشیا می باشد و همچنین در قسمت کف بدنه آن ، طوری طراحی شده تا در هنگام استفاده طولانی مدت از این محصول ، دچار خستگی و یا گرفتگی اعضای بدن نشود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
84 سانتی متر
عرض
59 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
18 لیتر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
وزن بسته بندی: 400 گرم
دارای دو جای مخصوص اشیا
ساخت شرکت Shrunks
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...