وان بادی خاکستری رنگ اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پی وی سی
  • سایر ویژگی ها: دارای شلنگ تخلیه آب
2,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمامی متفاوت با طراحی منحصر بفرد از شرکت اینتایم که از کیفیت بالای برخوردارست . این وان حمام دارای ابعادب به طول ۱۶۰ سانتی متر و عمق ۸۰ سانتیمتر

وان بادی حمامی متفاوت با طراحی منحصر بفرد از شرکت اینتایم که از کیفیت بالای برخوردارست . این وان حمام دارای ابعادی به قطر ۷۰ سانتی متر و عمق ۳۵ سانتی متر می باشد که بدنه ای به جنس PVC  دولایه سود می برد . جنسی که در این نوع محصولات بکار گرفته می شود از بهترین جنس ها و مواد ها میباشد که بتوان برای این نوع محصولات استفاده کرد . جنسی که برای ساخت و طراحی در نظر گرفته شده است در برابر انقباض و انبساط های حاصل از تغییرات دمایی آب وهوا بسیار مقاوم می باشد و طول عمر محصول را به صورت چشمگیری افزایش داده است . این محصولبه همراه خود یک عدد پمپ تصفیه می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف آب و تمیز ماندن آب استخر می شود که از تعویض مکرر آب داخل وان بادی حمام جلوگیری می نماید . راه انداز یمحصولبه این صورت می باشد که با باد کردن قسمت بالایی کافیست پایه های فایبرگلاسی را بر روی بدنه سوار نمایید تا وان حمام آماده استفاده قرار گیرد . پایه های فایبرگلاس علاوه بر داشتن استحکام لازم برای حفظ تعادل وان از انعطاف بالایی برخوردارست . این محصول برای کودکان در رده سنی 3 الی 8 سال طراحی و مناسب می باشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وان بادی خاکستری رنگ اینتایم

وان بادی خاکستری رنگ اینتایم یکی دیگر از محصولات بادی و خاص شرکت بزرگ اینتایم می باشد که علاوه بر داشتن دوام و طول عمر بالا می تواند با زیبایی ظاهری خود و بی نقص بودن طراحی جزو پر فروش ترین محصولات شناخته شود و باعث ایجاد طرفداران و مخاطبان بسیار در بین علاقه مندان به تفریحات آبی شده است. این محصول به شکل استوانه می باشد و با داشتن امکان ثابت ماندن بر روی سطح زمین می تواند به طور دائمی مورد استفاده قرار گیرد و در داخل حمام منزل برای حمام کردن و بازی استفاده شود. این وان بادی به صورت خاصی طراحی شده است که از انواع دیگر متفاوت است و در دسته محصولات طبی نیز قرار گرفته است به همین منظور می تواند راحتی را نیز در هنگام استفاده برای افراد ایجاد کند. نرمی و وجود لطافت بسیار زیاد در جنس بدنه نیز جزو برترین مزیت این محصول زیبا می باشد و همواره مورد توجه علاقه مندان به این گونه وسیله های بادی قرار می گیرد. به همین منظور در ادامهبه شرح مختصری از این وان بادی می پردازیم.


دیواره های مسطح و محکم

محصول مورد نظر به صورت مستطیل می باشد که دیواره آن از چند بخش تشکیل شده است و این بخش ها توسط پایه های محکم به هم مرتبط می شود و در نهایت تشکیل دیواره این استوانه را می دهد. دیواره مورد نظر بادی نمی باشد در واقع یک بخش مسطح است که خالی از باد بوده و تنها در بخش کف و لبه آن قسمت بادی ایجاد شده است و ایمنی و مقاومت محصول را به این طریق بالا می برد. وجو چنین طراحی در دوام کلی محصول نقش مهمی ایفا کرده و سبب طول عمر بالای آن می شود. چرا که این نوع طراحی و داشتن پایه های محکم در بین بخش های دیواره مقاومت آن را نسبت به حرکات و یا برخورد هایی به بدنه بالا می برد و می تواند سبب افزایش استحکام کلی محصول شود. این بدنه با برترین و مرغوب ترین جنس ساخته شده است و قادر به ارائه کارایی بالا به افراد می باشد.


جنس بدنه و پایه مستحکم

در ساخت چنین محصولی از برترین و باکیفیت ترین مواد اولیه به کار رفته است و باعث تشکیل محصولی ایمن و مقاومت شده است. این وان بادی از جنس پی وی سی می باشد که در ضخامت بالا است و در برابر فشار آب و وزن افراد نیز دوام زیادی را نشان می دهد همچنین این بدنه در بین خود دارای پایه های مستحکمی می باشد که از جنس فایبرگلاس بوده و استوار بودن محصول را افزایش می دهد و سبب ثابت ماندن بر روی سطوح لغزنده می شود. پایه ها را پوششی از جنس بدنه احاطه کرده است که باعث مقامت پایه ها شده و دوام آن را نسبت به آب و رطوبت افزایش می دهد همچنین این بخش به صورت صاف و موازی هم می باشد که شکل اصلی محصول را به درستی ایجاد کند. بر روی این جنس پی وی سی طرح های زیبا و متنوعی حک شده است که به رنگ مختلف می باشد و به صورت ثابت و بدون تغییر برای سال های زیاد بر روی محصول باقی می ماند.


محفظه متصل به آب شهری

یکی دیگر از مزیت های این وان بادی که باعث استفاده مداوم از محصول می شود محفظه ای است که بر روی دیواره قرار گرفته است و می تواند با اتصال به شلنگ آب شهری سبب پر شدن بدنه در مدت زمان کوتاه شود و به این صورت بتوان بعد از خریداری محصول به سرعت آن را راه اندازی نمود و با همان سرعت نیز آن را پر از آب کرد تا مورد استفاده افراد قرار گیرد و بتواند سبب رضایت و خشنودی آن ها شود.


خرید

در صورت نیاز به خرید این وان بادی اینتایم جدید می توانید هم اکنون با شماره های مربوط به واحد فروش نمایندگی اینتکس تهران تماس حاصل فرمایید و محصول را در زمان کوتاهی به درب منزل تحویل بگیرید.

طول
160 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
دارای شلنگ تخلیه آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...