وان بادی روکش دار کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
  • عرض: 66 سانتی متر
  • سایر ویژگی ها: مناسب سنین 1 تا 12 سال
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی روکش دار کودک از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و وان بادی

محصولی زیبا و شگفت انگیز ساخت شرکت بسیار معتبر اینتکس با  ابعاد فوق العاده مناسب جهت جای گیری در هر مکانی. کیفیت این محصول خوب  بوده و با استفاده های طولانی مدت به آن صدمه ای وارد نخواهد شد. دلیل آن  استفاده از مواد بسیار با کیفیت پی وی سی در ساخت این وان بادی است. علاوه بر این ویژگی ها می توانیم به سبکی وزن محصول اشاره کنیم به گونه ای  که در هر جایی بدون مشکل قابل انتقال است. این وان بادی حمام به همراه لوازم جانبی  کامل به شما عزیزان اهدا خواهد شد.

وان بادی روکش دار کودک

وان بادی روکش دار کودک یکی دیگر از وان های بادی می باشد که با طراحی زیبا و راحت در دسترس افراد قرار گرفته است و می توانند در صورت علاقه مندی به داشتن این گونه محصولات آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. وان بادی روکش دار کودک شکل کوچک شده نمونه ی بزرگسال آن می باشد و طراحی مشابه با آن دارد همچنین رنگ آن نیز به صورت آبی کم رنگ است و تمامی زیبایی های لازم را ایجاد نموده است. این محصول از بخش هایی تشکیل شده است که می تواند امکانات لازم جهت راحتی افراد را در زمان حمام کردن و استراحت در آب فراهم کند و وسایل مورد نیاز آن ها را در دسترس قرار می دهد. به طوری که قادر به بازی در تایم بیش تری می شوند و خستگی نیز برای آن ها ایجاد نمی شود. بخشی مهمی نیز در این محصول وجود دارد که علاوه بر تنوع در طراحی باعث ایجاد قابلیتی مهم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.


روکش مفید و کاربردی محصول

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید و در اسم محصول نیز مشخص می باشد این وان بادی دارای یک روکش است که دهانه بدنه را به طور کلی می پوشاند اما تنها بخشی از آن که برای سر و بدن کودکان است باز می ماند و در واقع پا ها در آن پوشیده می مانند. این روکش برای منظور خاصی ایجاد شده است و طراحان محصولات بادی با این بخش توانسته آن رضایت تعداد زیادی از افراد را بدست بیاورند و باعث پر فروش شدن محصول شوند. با پوشاندن این بخش و کشیدن روکش بر روی محصول می توان پاها و کمر را در آب داغ قرار داد و به آرامش زیادی در زمان ارتباط با آب رسید و به این طریق از خستگی جلوگیری کرد علاوه بر آن این روکش ضد آب می باشد و می تواند با کشیده شدن بخش بالایی را خشک نگه دارد بنابراین برای انجام فعالیت های مختلف می توان علاوه بر قرار گیری در آب و لذت بردن از این گونه فضاها مشغول به بازی و فعالیت نیز شد و از وسایل چون لپ تاپ استفاده نمود.


بر طرف شدن تشنگی در محیط

در زمان بازی به صورت طولانی مدت در محلی که دارای رطوبت است ممکن است تشنگی بیش تر به سراغ کودکان بیاید و باعث خشکی دهان آن ها شود. با این امر شما باید به رفع تشنگی بپردازید و برای آن محل را می بایست ترک کرده و به سراغ آب و نوشیدنی بروید. در صورتی که در این وان بادی بخشی وجود دارد که این امکان را فراهم می کند تا افراد آب و نوشیدنی را به همراه داشته باشند و همواره در کنار خود آن ها را برای رفع تشنگی استفاده نمایند. این بخش ها یکی در بغل بدنه قرار دارد که شبیه به پاکت است و می توان بطری را در آن قرار داد و دیگری بر روی لبه دیواره است که حفره ای گود می باشد و می توان لیوان را در آن جای داد و از وجود آن در طی حمام کردن و بازی استفاده نمود.


بدنه ای حالت پذیر و نرم

محصول مورد نظر از بدنه ای بادی تشکیل شده است که از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد و قادر به ایجاد لطافت فراوان در زمان حضور در محصول است. این بدنه منعطف می باشد و قابلیت حالت پذیری بسیاری دارد و می تواند در زمان بازی برخورد ها و ضربه های ناشی از فعالیت را به نرمی پاسخ دهد و افراد را دچار درد و آسیب نکند. به همین دلیل می توان گفت که بدنه این محصول نوعی ضربه گیر می باشد و شرایط مطلوبی را برای کودکان در زمان بازی مهیا می سازد.


خرید

دو روش برای خرید این وان بادی روکش دار کودک به صورت غیر حضوری وجود دارد که هر کدام به نوعی آسان و قابل اجرا می باشند. یکی از این روش های خرید تماس با شماره های مربوط به نمایندگی فروش اینتکس تهران است و دیگری مراجعه به وب سایت این نمایندگی فروش می باشد که هر کدام محصول را در زمانی کم به درب منزل ارسال می کنند.

طول
91 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 1 تا 12 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...