وان بادی اینتایم زیپدار

intime yt 038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
2,150,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم بسیار شیک و زیبا برای مصارف عمومی و سایر رنگ آمیزی این محصول به طرز هوشمندانه ای انجام شده و بسیار چشم نواز است. کیفیت این محصول بسیار خوب بوده و از مواد درجه یک پی وی سی تشکیل شده است که بسیار خوب است. با این وجود این محصول طول عمر بالایی داشته و مدتها در کنار شما خواهد بود. وزن سبک محصول این اجازه را به شما می دهد که بدون مشکل بتوانید آن را به هرجایی که تمایل دارید ببرید بدون اینکه مشکلی برای شما پیش بیاید. روکش مخصوص این محصول به منظور حفظ دمای آب و رعایت حریم شخصی می باشد. این وان بادی کودک دارای شش ماه گارانتی شرکت اینتکس تهران می باشد.

وان بادی زیپدار اینتایم

وان بادی زیپدار اینتایم محصولی منحصر به فرد از شرکت بزرگ اینتایم می باشد که دارای چند ویژگی خاص و مهم است و توسط آن ها توانسته مورد محبوبیت افراد مختلف قرار گیرد. این محصول فضای کمی را در محوطه حمام اشغال می کند و برای راحتی حمام و تفریح در این فضا تولید شده است و می تواند علاوه بر این موارد برای کودکان نیز جذاب و قابل توجه باشد. با چنین محصولی دیگر نیازی به وان های دیگر حمام با جنس های مختلف نیست چرا که این محصول تمامی نیاز های افراد را برطرف می کند و قادر به ارائه خدمات بسیاری است و با توجه به دوام بالایی که در محیط مرطوب از خود بروز می دهد می تواند مورد اهمیت و مورد بهره برداری مفید واقع شود. داشتن چنین وسیله ای در منزل برای برخی از بیماری ها و رسیدن بدن به آرامش و راحتی ضروری است و در اسرع وقت قادر به راه اندازی و استفاده از آن می باشد. در صورت نیاز به خرید این وان بادی بزرگ با ما همراه باشید.


عمر بالا مهم ترین ویژگی محصول

یکی از مهم ترین مزیت ها برای خرید این محصول که علت اصلی آن نیز می باشد و می تواند دلیل محکمی برای جایگزین شدن آن با وان های دیگر باشد طول عمر بالای آن است که با تکیه بر آن می توان محصول را برای سال های زیاد تهیه و استفاده نمود. این محصول بدنه ای مقاوم داشته که از جنس پی وی سی می باشد. این جنس مناسب ترین بدنه برای محصولات بادی است و دوام زیادی نیز از خود نشان می دهد تا به طور مداوم بتوان از آن برای مصارف مختلف بهره گرفت. بدنه محصول ضخامت بالایی نیز دارد و با چنین ویژگی به سرعت از بین نمی رود و در مقابل اشیاء مختلف از خود مقاومت نشان می دهد همچنین با ضربه و برخورد افراد در زمان حضور در داخل محصول این مقاومت بیش تر می شود و به صورت مستمر ادامه خواهد یافت. 


داشتن روکش زیپدار برای مصارف مختلف

علاوه بر این که وان بادی مد نظر دارای طول عمر بالایی است دارای بخشی نیز می باشد که حائز اهمیت بوده و وجود آن کارایی وان بادی را افزایش می دهد. روکش زیپدار محصول بر روی بخش بالایی و دهانه آن قرار می گیرد و به طور کامل سطح را می پوشاند و به وسیله یک زیپ محکم محل مسدود می شود. اما بخشی از این روکش دارای حفره ای است که افراد می توانند سر خود را از آن بیرون بی آورند. این روکش به دو دلیل در نظر گرفته شده است. یکی در زمانی می باشد که افراد از آن استفاده نمی کنند و محصول در حمام قرار دارد. در این زمان با کشیدن روکش زیپدار از آلودگی و قرار گیری گرد و غبار و کثیفی بر قسمت داخلی محصول جلوگیری می شود و در تمامی زمان ها می توان مجدد از وان بادی تمیزی استفاده نمود. اما مهم ترین کارایی آن در زمانی است که افراد در داخل وان بادی می باشند و می خواند با آب گرم آب درمانی نمایند. افراد با پر کردن محصول از آب گرم و قرار گیری در آن و نیز کشیدن روکش زیپدار آن در داخل محصول قرار گرفته و مدت زمان زیادی را می توانند به آرامش در آب بپردازند. چرا که بدن در ارتباط با آب حس نرمی و آسایش زیادی را حس می کند و برای سلامت و دور کردن بیماری ها مناسب است.


کوسن بادی 

در کنار وان بادی یک عدد کوسن بادی نیز موجود است که برای بازی و سرگرمی مناسب می باشد و در زمان استراحت در داخل آب مفید می باشد. به این گونه در زمان های بسیار در داخل بدنه احساس خستگی رخ نمی دهد و افراد دچار کسلی نمی شوند.


خرید

وان بادی زیپدار اینتایم را با داشتن مزیت های گفته شده می توانید هم اکنون از سایت معتبر نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و با خرید از ضمانت نامه رسمی آن بهره مند شوید.

نوع
خانگی
طول
160 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
ارتفاع بلند
دارای یک عدد کوسن بادی
دارای روکش
قابل استفاده برای تمام سنین
ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
305 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...