وان بادی شفاف اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 80 سانتی متر
  • سازنده: اینتایم
  • ارتفاع: 63 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام مستطیلی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

یک وان بادی متفاوت از نظر ظاهری و طراحی ساخت . این وان بادی حمام که به شکل سطل ساخته شده است از سری محصولات 2016 شرکت اینتایم می باشد. این وان بادی فقط قسمت بالایی و لبه آن قابل باد شدن می باشد و قسمت پایینی آن با پایه های فایبرگلاسی شکل می گیرد . این مدل از محصول اینتایم با داشتن طرح دریا روی آن از زیبایی خاصی برخوردار می باشد . جنس بدنه و کف از PVC دولایه ساخته شده که باعث شده جزو با کیفیت ترین محصولات قرار بگیرد و در برابر هرگونه ضربه و فشار مقاوم باشد . این محصول با داشتن 7 عدد پایه فایبرگلاسی از تعادل بالایی به هنگام استفاده دارد و از انحراف آن جلوگیری می نماید. به همراه محصول یک عدد پمپ موجود می باشد که  با استفاده از آن می توان براحتی آن را راه اندازی نمود . از این وان می توان برای سایر تفریحات کودکانه بهره برد و زمینه سرگرمی و شادی آنها را فراهم نمود . این محصول برای رده ی سنی 3 الی 8 سال مناسب می باشد . شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید .

وان بادی شفاف اینتایم

وان بادی شفاف اینتایم یکی دیگر از محصولاتی است که سبب ایجاد بازی های آبی برای کودکان می شود و در محیط های کوچک مانند منزل نیز قادر به ایفای کارایی است. این محصول بدنه ای جذاب نیز داشته که برای جلب مخاطب در زمان خرید نقش مهمی دارد و می تواند علت پر فروش بودن وان بادی باشد. این محصول ساخته شده در شرکت اینتایم می باشد و از بهترین مواد اولیه نیز تشکیل شده است و قابلیت های متعددی را فراهم می کند. این وان بادی دارای استحکام لازم است که در زمان بازی های کودکان و بر اثر تحرک آن ها در داخل محصول می تواند آن را بدون آسیب در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار دهد. موارد استفاده از این محصول و نیز قابلیت های آن بسیار متعدد می باشد که در زمان خرید می بایست از آن ها اطلاعات کافی داشت تا بر حسب نیاز محصول را انتخاب کرده و خریداری نمایید. این وان بادی شفاف به اختصار در ادامه شرح داده شده است که به آن ها توجه کنید.


نوع ترکیب اجزای سازنده محصول

اجزای این وان بادی به هم متصل می باشند و به طور غیر قابل گسستنی هستند و در بین آن ها نیز این امکان وجود دارد که آب به بیرون نشت داده نشود و در محوطه داخلی باقی بماند. وان بادی از دیواره ای شیشه ای با طرح های آکواریومی تشکیل شده است که داخل و بیرون از این دیواره نمایان هستند و دارای قدرت شکل پذیری بسیاری است. به همین جهت در زمان استفاده با وجود بر خورد های کودکان به دیواره حس درد در آن ها ایجاد نمی شود و راحتی برای آن ها حس می گردد. در بین دیواره های محصول سازه هایی قرار دارد که سبب استحکام بیش تر آن ها می شود و دارای پوششی از جنس بدنه می باشد. این سازه ها در انتها تبدیل به پایه می شوند که روش قرار گیری محصول بر روی سطح است و از حرکت محصول جلوگیری می کند. 


استوانه ای شکل با دهانه ضخیم

محصول مورد بحث به صورت استوانه می باشد و ارتفاع مناسبی به جهت قرار گیری افراد به طور ایستاده دارند. این محصول در بخش دهانه خود که گرد است قسمتی ضخیم و بادی داشته که به دلایل خاصی طراحی شده است. علت اصلی این نوع طراحی به خاطر تشکیل محصولی طبی و ایمن برای کودکان است که در زمان ورود و خروج به داخل محصول آن ها دچار آسیب نشوند و حتی بدن آن ها دردی حس نکند. این لبه محصول نرم و منعطف است به طوری که با خمیدگی می تواند از خرابی محصول در زمان بازی جلوگیری کند و با این نوع خاص قابل استفاده برای مدت زمان طولانی می شود. این استوانه برای رده سنی 3 الی 8 سال قابل استفاده است و بنابراین بر اساس قد آن ها ارتفاع آن تنظیم می شود و می توان به این گونه از آن بهره مند شد. در طول زمان استفاده کودکان از محصول شما قادر به انجام فعالیت های خود هستید و می توانید با خیالی آسوده در زمان طولانی کودکان را در داخل وان بادی قرار دهید و از سلامت آن ها اطمینان داشته باشید.


طول عمر محصول در محیط های مرطوب

بدنه وان بادی از جنس پی وی سی دو لایه می باشد و از آن جایی که پلاستیک فشرده می باشد می تواند در محیط های مرطوب و خیس دوام زیادی داشته باشد و در طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان در حمام منزل نیز که همواره مرطوب می باشد نصب شود و به طور مداوم استفاده گردد و شما شاهد خرابی و از بین رفتن بدنه نشوید. اما با این وجود آب درونی وان بادی به بیرون نشت نمی دهد و به میزان معین در داخل آن باقی می ماند.


نحوه خرید

در صورت علاقه مندی به خرید وان بادی شفاف اینتایم به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید چرا که این فروشگاه مرکز اصلی تمامی محصولات بادی مورد استفاده کودکان می باشد که با ضمانت نامه به آن ها ارائه می شود.

نوع
خانگی
قطر
80 سانتی متر
سازنده
اینتایم
ارتفاع
63 سانتی متر
جنس رویه
PVC دو لایه
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
PVC دو لایه
سایر ویژگی ها
- عمق زیاد
لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام همراه
بدنه اصلی استخر؛ پایه ها، پمپ باد
پمپ
دارد
ساک حمل
ندارد
سنین مورد استفاده
3-8 سال
نوع پمپ
سوزنی یک تکه
وزن
6 کیلو گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...