وان بادی شفاف بزگسالان

کد intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عرض: 107 سانتی متر
  • طول: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • وزن: 2.5 کیلو گرم
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مخصوص بزرگسالان اینتکس که با طراحی شفافی همراه شده از بهترین محصولات تولید شده تا به امروز از هر نظر می باشد. مهمترین دلیل آن کیفیت بسیار خوب وان به همراه قیمت فوق العاده آن است که باعث می گردد خریداران بسیاری داشته باشد. بخش کناری این وان بادی از سه قطعه بسیار زیبا که گویی از هم جدا هستند تشکیل شده است و جلوه ای خاص به آن داده. این محصول را در هنگامی که خالی از باد باشد می توان به عنوان محلی محافظت شده برای استفاده کودکان دانست که هیچگونه خطری نیز برای آنها ندارد. پس از خرید این وان بادی می توانید از دو روز مهلت تست سلامت کالا بهره مند شوید . 

وان بادی شفاف بزگسالان

وان بادی شفاف بزگسالان امکان آن را فراهم می کند تا افراد در هر رده سنی بتواند در حمام منزل خود از امکانات آبی بهره مند شود و به این طریق راحتی خاصی را در داخل آب گرم کسب نمایند. در زمانی که افراد قادر به خریداری و نصب وان های بزرگ با جنس های مختلف نیستند و نمی توانند آن را به راحتی در حمام خانه برای اعضای خانواده ایجاد سازند می توانند با قیمتی ارزنده و کم این محصول را انتخاب و برای خود خریداری نمایند تا ساعت های زیادی را به آرامش درون آب بپردازند. این نوع تفریح آبی شامل آب درمانی برای بزرگسالان نیز می شود و برای آن ها شرایط استفاده از وان بادی برای کمردرد و پادرد  را فراهم می سازد تا در طی مدت زیاد بتوان سلامت این بخش های بدن را کسب نمود و به لذت کافی از ارتباط با آب گرم رسید. وان بادی شفاف خصوصیات منحصر به فردی داشته که در ادامه به اختصار بیان شده است:


قابلیت های جنس بدنه در کنار ایجاد زیبایی

محصول مورد نظر می تواند شرایط داشتن یک وان بادی زیبا را داشته باشد و قادر به تشکیل محصول خاص را دارد. با خرید این وان بادی در گوشه ای از حمام خود می توانید شاهد زیبایی بسیاری شوید که بر گرفته از رنگ ها و طرح های متنوع می باشد و در مجموع محصولی بی نظیر را ایجاد می کند. قابلیت های بدنه بسیار متعدد می باشد و شامل کیفیت و دوام محصول می شود و با دانستن آن می توانید محصول را با خیالی آسوده خریداری نمایید. این قابلیت ها با وجود جنس بسیار مرغوب بدنه ممکن است که از نوع پی وی سی می باشد و در بخش کف به دلیل تحمل فشار وزن و حجم آب دو لایه شده و مقاومت بیش تری دارد و بر روی آن نیز طرح هایی از کف دریا ایجاد شده است و به صورت ثابت چاپ می باشد. با وجود آب داغ و مواد شویینده مانند شامپو و صابون این طرح ها تغییر نمی کند و به صورت ثابت باقی می ماند و در هیچ زمانی دچار رنگ پریدگی نمی شود و می توان در طول استفاده از وجود زیبایی آن بهره مند شد.



نوع دیواره محصول

وان بادی شفاف و شیشه ای به حالت یک بیضی بزرگ وجود دارد  رنگ آبی روشن شامل رنگ بدنه آن می شود که در جای خود جذابیت بسیاری را فراهم می آورد. این محصول دیواره ای با طراحی لایه ای دارد و به شکل خمیده و تو خالی بر روی هم قرار گرفته و محصول بسیار منحصر به فردی را تشکیل داده اند. توخالی بودن بدنه و لایه های این دیواره باعث کاسته شدن مقاومت آن نمی شود و در واقع کارایی بدنه را افزایش می دهد و می تواند وان بادی با طول عمر بالا را برای افراد فراهم سازد. با در دسترس داشتن چنین محصول زیبا و کاربردی تمامی امکانات لازم برای تفریحات آبی مهیا می شود و شرایط نیز برای این گونه فعالیت ها آسان می گردد. 


دوام بالای محصول در برابر دما

با کاهش و افزایش دما در داخل محوطه حمام می توان شاهد ثابت ماندن بدنه شد و مشاهده کرد که این تغییر دما سبب هیچ آسیبی به بدنه نمی شود و حالت اولیه محصول برای سال های زیاد از استفاده آن حفظ می شود. این بدنه با ریخته شدن آب گرم در داخل خود دچار از بین رفتن نمی شود و شکل خود و طرح های کف خود را نیز حفظ می نماید. اما با وجود برخی موارد ممکن است طول عمر وان بادی کاهش یابد و نتوان محصولی برای سال های زیاد داشت. این نکات و موارد مهم در داخل دفترچه راهنمای محصول نوشته شده است و شما می توانید با مطالعه آن به علم به این نکات برسید.


روش خرید

بهترین و مناسب ترین روش خرید وان بادی شفاف بزگسالان مراجعه به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران است که می توان به این گونه از محصولات دیگر نیز دیدن کرد.

عرض
107 سانتی متر
طول
168 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
وزن
2.5 کیلو گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...