وان بادی طرح ساحل کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، فضای باز
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 92 سانتی متر
  • ارتفاع: 52 سانتی متر
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح ساحل از محصولات جدید ساخت سال 2017 میباشد و از متفاوت ترین وان های بادی تولید شده با ارتفاع بلند

وان بادی کودک طرح ساحل از محصولات جدید شرکت اینتکس  می باشد که در سال  2017 تولید شده است که از متفاوت ترین وان های بادی  تولید شده با ارتفاع بلند نسبت به بسیاری از وان های بادی برای کودکان  بالای 3 سال که بیشتر برای استفاده در حمام و حتی فضای باز در فصل گرما  تولید شده است.این وان بادی کاربرد های مختلفی دارد که یکی از آنها  قابل  استفاده بودن به عنوان استخر توپ بادی میباشد که برای سنین کم گزینه مناسبی  خواهد بود. به این ترتیب با خرید این وان حمام بادی میتوانید استفاده های  مختلفی از آن کنید. این نوع وان های بادی در کمترین زمان ممکن توسط پمپ های  بادی محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و در حالت جمع شده حجم بسیار کمی  خواهند داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC طرح چرم بوده و از بدنه ای دو  لایه بهره مند می باشد. بدنه ای که قسمت بیرونی آن طراحی زیبایی داشته و  در سه رنگ مختلف عرضه شده است.طراحی این محصول مناسب سلیقه و حال کودکان  طراحی شده تا هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشوند و در استفاده های  طولانی مدت حس تکراری بودن به آنها دست ندهد .

وان بادی طرح ساحل کودک

وان بادی طرح ساحل کودک محصولی برای فصول گرم سال است و مناسب استفاده کودکان زیر سه سال می باشد و می تواند آن ها را در محیطی امن مشغول آبتنی نماید. علاوه بر کارایی بالایی که این وان بادی برای افراد ایجاد کرده است بدنه آن نیز با طراحی فانتزی و خاص خود مورد علاقه کودکان قرار می گیرد و علاقه مندی آن ها به ارتباط با آب را افزایش می دهد. در این محصول رنگ های فراوانی به کار رفته است و بدنه آن رنگارنگ بوده و طرح های ایجاد شده نیز فانتزی می باشد و با رنگی ثابت برای تمامی زمان استفاده محصول بر روی آن باقی می ماند. این رنگ بندی برای کودکان مناسب است و هر چه بیش تر آن ها را به سمت این محصول می کشاند و برای آب بازی آن ها را آماده و مشتاق می کند. طراحی این وان بادی به صورت لایه ای می باشد که در ادامه بیش تر به آن اشاره خواهیم نمود و به معرفی بیش تر این محصول خواهیم پرداخت.


لایه هایی بر روی یکدیگر

منظور از لایه ای بودن محصول طراحی های خمیده و لوله ای است که توخالی و پر از باد می باشد و بر روی هم قرار می گیرند و تشکیل دیواره بدنه را می دهند. این محصول نیز به صورت لایه ای می باشد و دیواره مستحکم آن به صورت سه لایه بر روی یکدیگر می باشد و استحکام محصول را بالا می برد. با وجود خالی بودن فضای درونی این قسمت ها اما مقاومت بدنه در برابر عوامل گوناگون بسیار بالا است و این مقاومت در دوام بدنه نقش مهمی را ایفا می کند. به همین منظور وان های بادی که به این گونه طراحی شده اند طول عمر بالایی داشته و می توان آن را برای استفاده دائمی در حمام قرار داد و این امکانات را در منزل فراهم آورد. با این خرید حمام منزل شما تجهیز می شود و امکانات لازم برای یک حمام خوب در دسترس قرار می گیرد.


امکان باد کردن بدنه به طور مجزا

هر کدام از لایه های محصول دارای دریچه ورودی باد می باشد که با قرار گرفتن پمپ باد به نوبت راه اندازی می شود و هر کدام از لایه ها به میزان لازم باد می شود. این دریچه ها دارای بست نیز می باشند و از خروج باد جلوگیری می کند به همین دلیل با خرید این محصول و راه اندازی آن این باد به طور دائمی و برای مدت زمان بالا در محصول باقی می ماند و کم نمی شود. این دریچه ها سه عدد هستند و در بخش بیرونی محصول قرار دارند و استوار شدن بدنه را شامل می شوند. علاوه بر آن که باد از بدنه خارج نمی شود بدنه دارای خاصیتی است که می تواند فشار باد درون آن را تنظیم نماید و این فشار را حفظ می نماید و با گرم شدن فضا و گرم شدن آب افزایش نمی یابد تا باعث ترکیدگی بدنه نشود و محصول بدون آسیب برای استفاده آماده باشد.


طراحی دیواره های خارجی

همان طور که پیش تر گفته شد این وان بادی دارای طراحی بدنه به صورت فانتزی می باشد و بر روی آن رنگ های متنوع و خاصی به کار رفته است.این بدنه طرح های ساحلی را بر روی خود داشته و تمامی رنگ ها به صورت چاپی می باشند و در گذر زمان نیز از بین نمی روند و با کیفیت اولیه باقی می مانند. بخش خارجی محصول در محبوبیت آن نقش زیادی دارد اما بخش داخلی نیز به صورت یک رنگ و آبی منحصر به فرد می باشد و با چر شدن از آب به رنگ آب دریا ها می شود و تصور قرار گیری در دریا را برای کودکان مهیا می سازد.


نحوه خریداری

در زمان نیاز به خرید این وان بادی طرح ساحل کودک می توانید از طریق نمایندگی اینتکستهران در سراسر کشور اقدام نمایید.

نوع
خانگی ، فضای باز
طول
130 سانتی متر
عرض
92 سانتی متر
ارتفاع
52 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای بدنه دو لایه
دارای رنگبندی
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
70 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...