وان بادی مخصوص حمام کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: ۱۸۵ سانتی متر
  • ارتفاع: ۴۶ سانتی متر
  • نوع: گرد حلقه ای
  • سایر ویژگی ها: مناسب کودکان 1 تا 4 سال
38%
3,500,000
2,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مخصوص حمام کودک در نمایندگی محصوات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

وان بادی  مخصوص حمام کودک از محصولات جدید شرکت معتبر اینتایم می باشد که ویژگی های  منحص به فرد خود را دارد. این وان بادی طراحی زیبا و خاصی دارد. دیواره  های آن همانند حلقه های روی هم چیده شده هستند و جلوه ای خاص به آن داده  اند. به علاوه بنگ صورتی این محصول آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده  تا از لحاظ ظاهری هیچ ایرادی به ان نتوان وارد نمود. کف این قایق باد می  شود که موجب راحتی بیشتر کودک درون آن می شود.این محصول بسیار سبک بوده و  به سادگی قابل حمل است. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

وان بادی مخصوص حمام کودک

وان بادی مخصوص حمام کودک یکی دیگر از محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که بدنه ای با قابلیت های فراوان داشته و می تواند راحتی را در زمان حمام کردن برای کودکان مهیا سازد. این محصول به صورت حرفه ای و با طراحی بی نظیر ساخته شده است و بر روی آن طرح های زیبا و خیره کننده ای حک شده است که برای جذابیت آن می باشد و می تواند مورد پسند بسیاری از کودکان قرار گیرد. ساختمان این وان بادی حمام به صورتی می باشد که در زمان استفاده استوار و ثابت بر روی زمین قرار می گیرد و با بازی و تفریح کودکان تکان نمی خورد و می تواند حالت خود را در زمانی طولانی حفظ نماید. این محصول می تواند برای استفاده مداوم کودکان مورد دسترس باشد و در هر زمانی برای آبتنی آن ها آماده شود بنابراین جزو محصولات بادی مقاوم و با دوام می توان آن را قرار داد. در زیر توصیف کمی از این وان بادی مخصوص حمام کودک آمده است که به آن توجه کنید.


کف ژله ای و نرم

در زمان استفاده کودکان می بایست کف محصول نیز نرم و لطیف باشد و با بازی و تفریح کودکان را خسته نکند و بتواند راحتی را در این حالت نیز برای آن ها رقم بزند. این کفی در وان بادی حمام به صورت ژله ای و نرم می باشد و تمامی نیاز کودکان برای یک حمام راحت را برطرف کرده است و می تواند سبب لذت بردن آن ها در تایم حمام کردن شود. این کفی بی رنگ است و در واقع رنگ ایجاد شده در آن به دلیل بخش زیرین آن است که به رنگ صورتی می باشد و مورد علاقه و پسند کودکان دختر است و با دیواره ها سازگاری زیادی را ایجاد می نماید. دیواره محصول نیز لایه لایه بوده و به صورت خمیده و رنگی مورد پسند قرار می گیرد و بر روی آن طرح ماهی و جلبک های کف دریا مشاهده می شود و باعث افزایش محبوبیت این محصول در بین افراد می شود. 


قیمتی ارزان ولی کاربردی فراوان

همان طور که در عکس محصول مشاهده می کنید این وان بادی به صورت گرد می باشد و طراحی حلقه ای و لایه لایه دارد. این محصول از چهار لایه بر روی هم تشکیل شده است که ارتفاع مورد نظری داشته و برای بازی های کودکان نقش خود را درست ایفا می کند و آن ها را در محوطه ای امن قرار می دهد تا آن ها بتوانند به راحتی مشغول بازی و سرگرمی شوند. این وان بادی دارای قیمتی ارزان است تا همه افراد بتوانند آن را خریداری کنند و برای استفاده کودکان در حمام آن را آماده سازند. در مقابل این قیمت ارزان کارایی بالایی شامل حال محصول می شود که یکی از آن ها قابلیت جا به جایی راحت آن است. در زمان استفاده می توان آن را به راحتی و با وجود وزن کم به داخل حمام برد و پس از استفاده و بهره مندی آن را از حمام خارج نمود. این کار به علت آن است که فضای حمام های کوچک گرفته نشود و بتوان در هر زمانی از این وان بادی استفاده کرد و یا با خود به محل های دیگر برد. 


استفاده به عنوان استخر توپ

از این وان بادی بزرگ و زیبا می توان به عنوان استخر توپ نیز بهره گرفت و آن را با راه اندازی در اتاق کودکان و پر کردن از توپ های رنگی برای یک بازی مهیج دیگر آماده کرد. در این زمان محصول قادر به تحمل پرش و بازی کودکان می باشد و کف آن نیز این فشار ها را تحمل می کند و می تواند در ایمنی کامل برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد.


خرید

وان بادی مخصوص حمام کودک دارای وزنی سبک و قابل حمل می باشد و در قیمتی ارزان و کیفیت گفته شده مورد استفاده تمامی کودکان قرار می گیرد و برای خرید آن می بایست به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه نمود.

قطر
۱۸۵ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
نوع
گرد حلقه ای
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 1 تا 4 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...