وان بادی مربع اینتکس

intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • طول: 86 سانتي متر
  • عرض: 86 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مربعی صورتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران با قیمتی بسیار مناسب و ارزان عرضه می گردد .

وان بادی مربعی صورتی یک محصول بسیار بی نظیر دارای کف باد شونده برای راحتی بیشتر کودک ، بسیار مناسب برای کودکان زیر 4 سال ، دارای رنگ و ظاهری بسیار کودک پسندانه ، دارای بهترین کیفیت و قیمت ، دارای 48 ساعت مهلت تست میباشد .


این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب ، بسیار کم حجم و کم جا ، بهترین محصول 2014 ، این کالا در معتبرترین فروشگاه کشور با بهترین قیمت و کیفیت عرضه میگردد . شما میتوانید با شرکت اینتکس تهران تماس بگیرید و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید . همینطور خرید این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی امکان پذیر است . 

وان بادی مربعی صورتی از محصولاتی با کیفیتی فوق العاده بوده که بدون شک استفاده از آن بسیار لذت بخش و خوشآیند خواهد بود . در این متن قسمت سعی داریم تا به طراحی ، جنس بدنه ، ابعاد و وزن و طریقه راه اندازی و نگهداری این محصول اشاره کرده تا شما با تمام قسمت های این وان بادی آشنا بشوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت دو لایه بادی مربعی شکل بوده که این ساختار در انعطاف پذیر بودن این وان بادی کمک بسزایی کرده است و در هنگام ضربه وارد شده به این محصول ، این ساختار به آن کمک کرده تا صدمه کمتری را شامل بشود . این کالا به رنگ صورتی بوده و در سطح نشیمنگاه آن به صورت مواجی شکل ساخته شده تا در حین استفاده از آن خستگی را احساس نکنید .


جنس بدنه

همیشه کیفیت در اصل موضوع خرید یک کالا و یا محصول می باشد ، به همین دلیل جنس بدنه این کالا از پی وی سی بوده که در مقابل صدمات و ضربه های احتمالی ناشی از استفاده از این وان بادی دارای مقاومت و کیفت بسیار بالایی خواهد بود .


ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 86 سانتی متر ، عرض : 86 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، ظرفیت آب : 84 لیتر و در نهایت وزن این وان بادی 1 کیلو گرم است که همانطور از وزن این محصول مشخص بوده بسیار سبک می باشد و به آسودگی می توانید آن را جمع و جا به جایی بکنید .


راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه کالای خود را باد و راه اندازی نمایید تا از آن با خیالی آسوده استفاده بکنید . برای نگهداری از این وان بادی سعی کنید تا پس از استفاده از آن ، محصول را جمع کرده و سپس برای استفاده ، راه اندازی نمایید ، همچنین وسایلات تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توایند آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده آن را به نمایندگی اینتکس تهران  آورده تا با تعنیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .


جمع بندی

وان بادی مربعی صورتی یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی اینتکس ، طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مربعی شکل بوده و به رنگ صورتی می باشد . متخصصان بست وی ، این کالا را به صورت دو لایه بادی مربعی طراحی و ساخته اند ، که دلیل این طراحی انعطاف پذیر بودن این محصول بوده و در هنگام ضربه وارد شده به این محصول ، آسیب کمتری را شامل می شود . جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
مربعی
طول
86 سانتي متر
عرض
86 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
84 لیتر
جنس بدنه
PVC
بخش کناری
رنگی دو لایه
کف
چهار لایه
کف بادشونده
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...