وان بادی کودک با طرح هندسی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 91 سانتي متر
  • عرض: 91 سانتي متر
  • ارتفاع: 66 سانتي متر
1,240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک با طرح هندسی با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی در ایران ارسال به سراسر کشور

وان بادی کودک با قیمت مناسب و ارزان با طول: 91 سانتيمتر عرض: 91 سانتيمتر ارتفاع:  66 سانتيمتر عمق تقريبی : 20 سانتيمتر می باشد. وان کودک با طراحی و رنگ  آميزی زيبا و جذاب دارای آويزهای رنگی سرگرم کننده قابل استفاده در منزل يا  فضای می باشد.از وان بادی کودک می توان در اتاق کودک به عنوان بازی شاد و  سرگرم کننده استفاده کرد. کف باد شونده وان بادی هندسی کودک برای راحتی و  آسایش بیشتر کودک دلبند شما طراحی شده است. با خرید وان بادی لذت آبتنی را  در فصل تابستان به فرزندتان هدیه دهید . شما می توانید این محصول را با  قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید . 

وان بادی کودک با طرح هندسی

وان بادی کودک با طرح هندسی جزو برترین وان های بادی می باشد که طراحی بی نظیر داشته و قادر به ایجاد فضای زیبا و خارق العاده ای برای بازی کودکان است و دارای رنگبندی جذابی نیز می باشد که برای آن ها خاص به حساب میاید. این وان بادی بر روی خود طرح هایی نیز داشته که سبب سرگرم شدن کودکان می شود و می توان آن ها را راضی و خشنود نسبت به وسیله بازی نمود. با گرم شدن هوا کودکان در منزل های آپارتمانی تفریح و سرگرمی کم تری دارند و تمایل بیش تری به آبتنی و ارتباط با آب پیدا کرده اند. این گونه تفریحات باعث می شود آن ها سرگرم شده و دمای بدن آن ها کاهش پیدا کند و به این ترتیب تبدیل به یک تفریح مورد علاقه برای کودکان می شود و آن ها تمایل دارند بیش تر وقت خود را صرف این گونه بازی ها نمایند. برای کودکان کم سن تر نیز اسباب بازی های بادی شکل گرفته است که دارای خصوصیاتی می باشند که در ادامه بیش تر به آن اشاره خواهیم کرد.


قسمت های مختلف ایجاد شده در محصول

در این وان بادی که به شکل مربع ساخته شده است بخش هایی وجود دارد که همگی تشکیل یک بدنه ای بی نقص را می دهند و می توانند زیبایی زیادی را در محیط بازی کودکان ایجاد کنند علاوه بر آن می توان این وان بادی را در حمام نیز مورد استفاده قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. وان بادی دارای یک بخش نشیمن و بخش داخلی بدنه می باشد که به شکل مربع است و حاوی یک دیواره یک لایه است که به دور محل داخلی وان کشیده شده است و خمیده شکل می باشد و یک حلقه بادی بزرگ که در بالای بدنه قرار دارد و مانند طناب کشیده شده است. این بخش بر روی خود دارای تعدادی عروسک بادی می باشد که برای تفریح و لذت بردن کودکان در این محیط است و می تواند برای آن ها بازی های گوناگونی را در زمان حضور در آب ایجاد کند. این عروسک های بادی به بدنه متصل نیستند و می توان آن ها را جداگانه در آب نیز انداخت.


ابعاد و ظرفیت این وان بادی

از آن جایی که این محصول برای استفاده یک نفر طراحی شده است دارای ابعادی نیز می باشد که مناسب یک فرد است و در تمامی حمام منزل ها استفاده می شود و قادر به جای گیری است. این محصول دارای ابعاد 91 سانتی متری در طول و عرض می باشد و به حالت مربع است و تمامی اضلاع آن نیز با هم برابر می باشند. این محصول با چنین ابعاد کوچکی قابل جا به جایی و حرکت دادن به نقاط مختلف می باشد و می توان آن را با خود به مکان های دیگر به همراه داشت. از این وان بادی در خشکی نیز می توان بهره گرفت به طوری که آن را در اتاق بازی قرار داد و به وسیله توپ های پلاستیکی و رنگی به علاوه عروسک های بادی که به همراه وان می باشند سرگرم شد. در این وان بادی ظرفیت آبی معادل با 45 لیتر جای می گیرد و توانایی گنجایش این میزان آب را دارد.


سبک و توخالی

بدنه وان بادی توخالی است و از میزان باد مورد نظر برای راه اندازی پر می باشد. این میزان باد باعث افزایش وزن محصول نشده و می تواند بدنه را به همان میزان با وزن سبک حفظ کند. کم بودن وزن وان بادی سبب می شود تا افراد به راحتی آن را در هنگام استفاده به داخل حمام هدایت کنند و نیز در زمانی که کار با وان بادی به اتمام می رسد آن را خارج کرده و به تخلیه و جمع آوری آن بپردازند. به این طریق کارایی محصول هر چه بیش تر بالا رفته و می توان در هر محلی از آن بهره گرفت.


نحوه خریداری وان بادی

وان بادی کودک با طرح هندسی در فروشگاه معتبر اینتکس تهران وجود دارد که با مراجعه به آن جا می توان اقدام به خرید این محصول کرد.

نوع
خانگی
طول
91 سانتي متر
عرض
91 سانتي متر
ارتفاع
66 سانتي متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات طرح دار
جنس کف
PVC دولايه بادی
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
داراي اشکال بازی سرخود
دارای چند حلقه بازی بادی
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
45 ليتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...