وان بادی کودک بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 79 سانتی متر
  • عرض: 51 سانتی متر
  • ارتفاع: 31 سانتی متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی نوزادان محصول شرکت معتبر bestway که با به روز ترین تکنولوژی ساخته شده است، نوع جنس بدنه از پی وی سی بادوام و مقاوم ساخته شده است، قیمت این وان بادی ارزان و به صرفه است، مناسب برای سیسمونی نوزاد می باشد، رنگ وان بادی نوزاد آبی و کف باد شو زرد رنگ آن محافظ نشستن داخل وان می باشد. ، دارای دریچه هوای جداگانه هر لایه می باشد. وان بادی مناسب برای استفاده شستشوی نوزادان در حمام منزل و می توانید به راحتی جا به جا کنید و در سفر هم همراه خود داشته باشید. مناسب برای فصل تابستان در فضای بیرون منزل و ویلا می باشد ، همراه با یک عدد پمپ دستی و یک عدد برچسب تعمیرات اینتکس می باشد.


وان بادی کودک بست وی

وان بادی کودک بست وی یکی دیگر از وسایل هایی می باشد که برای تفریح و سرگرمی کودکان ساخته شده است و به این طریق می تواند بهترین ساعات را در اوقات فراغت آن ها ایجاد سازد و برای این دسته از افراد فضای مهیجی را فراهم کند. وان بادی ساخته شده توسط شرکت بزرگ و معتبر بست وی است که همواره با بهترین مواد اولیه محصولات بادی خود را تولید می کند و می تواند در گذر زمان شرایط استفاده طولانی مدت از وان بادی را ایجاد کند تا افراد بتوانند به هر میزان که مایل هستند در داخل این وان بادی مشغول بازی وسرگرمی باشند. محصول مورد نظر بدنه ای شیشه ای دارد که رنگی زیبا و لطیف آن را تشکیل داده است و بدنه در طول زمان رنگ خود را از دست نمی دهد و بدون تغییر باقی می ماند. تغییر نکردن رنگ بدنه در شوق و اشتیاق افراد برای بازی با آن نقش مهمی دارد و می تواند برای آن ها مفید باشد. جهت اطلاع از مزیت های وان بادی کودک بست وی با ما همراه باشید.


دیواره محکم و نرم 

یکی از مزیت هایی که در این وان بادی تشکیل شده است دیواره بادی می باشد که اطراف محصول را احاطه کرده است و سبب ایجاد قابلیت هایی می شود. یکی از مهم ترین قابلیت های دیواره بادی این است که در زمان بازی کردن کودکان و با برخورد آن ها به بدنه درد حس نمی شود و می توانند به راحتی در داخل محصول حضور پیدا کنند. این ویژگی در بازی کودکان کوچک تر مهم است و باعث داشتن فضایی ایمن برای تفریح آن ها می شود. وان بادی دیواره بلندی دارد به همین دلیل کودکان در زمان بازی تعادل خود را از دست نمی دهند و اگر چنین اتفاقی بیوفتد به بیرون از وان بادی افتاده نمی شوند و دچار آسیب های احتمالی نخواهند شد. منعطف بودن و لطافت دیواره باعث ایجاد تکیه گاه برای کودکان شده است که می توانند در زمان تفریح به آن تکیه داده و از فضا لذت ببرند و به راحتی تفریح کنند.


کف ژله ای و راحت

بخش داخلی محصول تشکیل شده از یک کف می باشد که با رنگ زرد نمایان است و جذابیت را در کنار رنگ آبی به مجموعه کلی وان بادی بخشیده است. این رنگ در زمانی که آب در داخل بدنه پر می باشد زیبایی دو چندانی دارد و می تواند جذابیت را داشته باشد. اما نکته مهم در مورد بخش کف محصول در واحد ظاهر و طراحی آن است که به صورت ژله ای می باشد و لایه ای ضخیم را تشکیل می دهد که بادی است و در زمان قرار گیری افراد در داخل محصول راحتی و آسایش در کنار نرمی بسیار زیاد حس می شود. این بخش به صورت جداگانه قابلیت باد شدن دارد و سبب استحکام کلی محصول می شود و باعث می شود در زمان بازی بر روی سطح تکان نخورد و ثابت بماند. این بخش همچنین می تواند برای کودکان در زمان ایستادن باعث جلوگیری از خستگی و پا درد شود و بتوان در بهترین حالت از آن استفاده کرد.


آسیب خوردن به بدنه

محصول دارای دیواره ها و بخش کف بادی می باشد این بخش ها همواره در معرض آسیب هستند و با برخورد های شدید دچار خرابی می شوند بنابراین با بروز چنین مشکلاتی می توان راه های پیش رو را انجام داد. یکی از این راه ها استفاده از برچسب تعمیرات است. این برچسب در محل خرابی قرار می گیرد و از خروج باد جلوگیری می کند و می تواند سبب ترمیم بدنه شود و خرابی را جلوگیری کند اما در صورت بروز آسیب های بزرگ تر می توان با شماره های پشتیانی اینتکس تهران تماس حاصل نموده تا به کمک شما بیایند و بدنه را ترمیم کنند.


خرید

در هر زمان که علاقه مند به خرید وان بادی کودک بست وی می توانید به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید و از این محل محصول را خریداری کنید.

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
79 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
31 سانتی متر
ظرفیت آب
20 لیتر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
وزن بسته بندی: 800 گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...