وان بادی کودک بست وی در سایز کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • طول: 86 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام کودک محصول سال 2016 شرکت بست وی می باشد. این محصول مناسب برای سنین زیر 4سال می باشد

وان بادی حمام کودک محصول سال 2016 شرکت بست وی می باشد. این محصول مناسب برای سنین زیر 4سال می باشد . این محصول از ارزانترین و ساده ترین محصولات شرکت بست وی می باشد  که با ابعاد مربعی شکل برای استفاده در حمام بسیار مناسب می باشد . این وان بادی به خانواده کمک خواهد کرد تا کودکان خود را بدون هیچ آزار و اذیتی از سوی فرزند خود آنها را بشویند . از این نوع محصول می توان برای وسیله بازی کودکان نیز استفاده نمود تا آنها به بازی و تفریح بپردازند . جنس بدنه از PVC  ساخته شده است که از مقاومت و ظرافت بالایی برخوردار می باشد. تمامی قسمت های محصول از باد پر می شود که این خود باعث راحتی در هنگام استفاده شده و هم از آسیب دیدگی های احتمالی جلوگیری نماید. وزن این محصول 1 کیلوگرم درنظرگرفته شده است تا کودک خود بتواند آنرا جابجا کند و در نگهداری آن سهیم باشد. برای کمک درهنگام راه اندازی دفترچه راهنما پیش بینی شده تا تمامی نکات را به شما آموزش دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید وان بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

وان بادی کودک بست وی در سایز کوچک

وان بادی کودک بست وی در سایز کوچک یکی دیگر از محصولات مرغوب و ارزنده شرکت بزرگ بست وی می باشد که برای کودکان زیر چهار سال استفاده می شود و جایگزین مناسبی برای وان های پلاستیکی کوچک است و حمام کردن کودکان کوچک را آسان تر می کند. این محصول طراحی ساده دارد اما تمامی آیتم های راحتی و آسایش در زمان استفاده را رعایت کرده است و با در نظر داشتن آن می توانید محصول را با خیالی آسوده برای استفاده فرزندانتان تهیه نمایید. در این وان بادی حمام و آبتنی کودکان مدت زمان زیادی به طول می انجامد و نحوه بازی های آبی آن ها نیز افزایش می یابد بدین دلیل که این محصول مورد علاقه و پسند تمامی کودکان می باشد و با استفاده از آن می توانند در شرایطی ایمن مشغول تفریح شوند. در صورت علاقه مندی به خرید این محصول نیازمند کسب اطلاعات بیش تر در مورد کیفیت و خصوصیات آن هستید که این مطالب در ادامه طبقه بندی شده است.


مناسب جهت استفاده در حمام های کوچک

شکل ظاهری این وان بادی به صورت مربع می باشد و ابعاد آن نیز کوچک و با طول و عرض 86 سانتی متر است. این ابعاد قادر به قرار گیری در تمامی حمام های کوچک می باشد و می توان از آن در حمام به صورت همیشگی استفاده کرد. در منزل هایی که آپارتمانی هستند کودکان معمولا فضایی برای آب بازی ندارند و نمی توانند به این طریق به بازی مورد علاقه خود پاسخ دهند اما با وجود چنین وان بادی کوچکی که قابل اجرا در محیط های کوچک می باشد می توانند در هر منزلی از آن استفاده نمایند و برای کودکان این وسیله بازی را نصب و راه اندازی نمایند. علاوه بر آن وان بادی کودک بست وی محلی مناسب و راحت برای حمام کردن کودکان کوچک می باشد و برای زیر چهار سال می توان محیط راحتی را برای حمام کردن مهیا کرد. در این وان بادی تمامی نکات ایمنی رعایت شده است و می توان در ساعت های طولانی آن ها را به حمام کردن مشغول کرد.


کف ناهموار

بخش داخلی محصول از یک کفی راحت و نرم تشکیل شده است که بر آمدگی ها و ناهمواری هایی دارد و به صورت ژله ای می باشد و می تواند از بروز برخی حوادث جلوگیری کند. این بخش داخلی از سر خوردن و لیز خوردن کودکان در فضای لغزنده وان بادی جلوگیری می کند و برای قرار گیری آن ها در این فضا راحتی را ایجاد کرده است. چرا که این طراحی کف نرم و پر باد است و با نشستن و ایستادن و بازی کردن برای کودکان از خشتگی جلوگیری می نماید و می توانند به راحتی ساعت های زیادی را مشغول باشند. طراحی دو لایه و به این گونه ناهموار در بخش زیرین محصول باعث افزایش ضخامت کف می شود و دوام و طول عمر محصول را نیز افزایش می دهد و به این طریق برای مدت زمان زیادی می توان محصول را در حمام و محیط مرطوب قرار داد و از آن استفاده کرد.


بدنه ضد حساسیت و ضد پوسیدگی

جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی می باشد. پی وی سی در واقع جنسی از بدنه است که از پلاستیک فشرده تشکیل شده است و قابلیت کشسانی نیز دارد و می توان آن را به میزان لازم پر از باد نمود. علاوه بر این ویزگی یک ویژگی خاص دیگری نیز دارد که مهم ترین آن در مورد استفاده کودکان است. بدنه قابلیت ضد حساسیت نیز دارد و می تواند در زمان استفاده پوست بدن کودکان را از هر گونه حساسیت ایمن کند و به این طریق از مواد غیر سمی و مرغوبی تشکیل شده است. 


خرید

شما می توانید در اسرع وقت به سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه نمایید و وان بادی کودک بست وی در سایز کوچک را با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خریداری نمایید.

نوع
مربعی
طول
86 سانتی متر
عرض
86 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
84 لیتر
جنس بدنه
PVC
جنس بخش کناری
رنگی دو لایه
جنس کف
چهار لایه
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 1 کیلوگرم
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد
وزن
1 کیلو گرم
کف بادی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...