وان بادی کودک بست وی

کد bestway 51034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • طول: 91 سانتي متر
  • عرض: 66 سانتي متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
260,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بیضی شکل بست وی یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول می توانید یک وسیله بسیار مناسب برای حمام کودکان باشد که به عنوان استخر توپ نیز می توان از ان برای کودکان درون اتاق نیز استفاده کرد. این وان بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب دارد و از دوام بسیار بالایی بهره می برد. این محصول دارای رنگ آبی می باشد و ساختار آن به صورت سه طبقه است که دیواره های آن از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. کف این وان از وینیل دو لایه می باشد که سبب نرم تر شدن کف وان شده و از پیش آمدن خطر برای کودکا جلو گیری می کند. این وان بادی دارای ابعادی از جمله طول: 91 سانتی متر، عرض: 66 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر می باشد. شما یم توانید این وان بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نمایید . 

وان بادی بیضی بست وی مخصوص کودکان عزیز که در حمام به آب بازی بپردازید، البته از این وان بادی می توانید در فصل تابستان در فضای حیاط و باغ از این وان بادی برای بازی و سرگرمی کودکتان استفاده کنید. محصولی از جنس PVC بادوام و مرغوب با روکش چرم لطیف که از کف بادشو بهره برده و از ضربه خوردن کودک به هنگام پرش جلوگیری می کند. طراحی بیضی و ساده وان بادی گزینه مناسبی برای فرزندانتان خواهد بود. دیواره این وان کودک سه لایه بوده و ظرفیت آن 65 لیتر می باشد. وان بادی بست وی کالایی بسیار سبک و کمجا بوده که از آن می توانید غیر از فضای حمام در فضای باز و در سفر نیز برای فرزندانتان استفاده کنید. این وان در دو رنگ بنفش و آبی ساخته شده و برای کودکان زیر 3 سال بهترین گزینه می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های این شعب تماس بگیرید .

وان بادی کودک بست وی

وان بادی کودک بست وی از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که به صورت زیبا و جادار مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و قادر به ایجاد شرایطی برای لذت بردن در حمام منزل خود می باشد. از این وان بادی جهت حمام کردم و بازی های آبی می توان استفاده کرد و زمان زیادی را در داخل آن به این گونه فعالیت ها پرداخت و برای کودکان تفریحات زیادی به جهت سرگرم شدن آن ها در نظر گرفت. از این گونه محصولات می توان در خشکی نیز استفاده کرد و شرایط بازی های گوناگون مانند بازی با توپ را در داخل محصول فراهم نمود. چنین وان بادی دارای ایمنی لازم به جهت استفاده کودکان می باشد و می تواند شرایط لازم برای فعالیت های آبی و مهیج را در حالت ایمن برای کودکان داشته باشد. در صورت لزوم به خرید این وان بادی کودک برای حمام منزل خود و یا استفاده در محیط های باز مانند حیاط و باغ نیازمند دریافت اطلاعات لازم در مورد خصوصیات آن می باشید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.


شکل پذیری زیاد بدنه وان بادی

این وان بادی دارای ویژگی های فراوانی می باشد که از جمله آن شکل پذیری بسیار زیاد بدنه است که در خود بسیاری مزیت ها را جای داده است. این محصول از دیواره ای منعطف ساخته شده است و می توان به حالات مختلف آن را تغییر داد و برای استفاده در محل های دیگر قرار داد. دیواره منعطف به دلیل داشتن جنسی نرم می باشد که محصول را به حالت شکل پذیری بسیار زیاد در آورده است و برای افراد قادر به ارائه کارایی بالا می باشد و می تواند کودکان را در سنین مختلف در داخل خود با ایمنی لازم حفظ نمود. با داشتن چنین ویژگی کودکان در داخل آن مشغول بازی های گوناگون می شوند و در صورت برخورد با دیواره محصول هیچ گونه درد و آسیبی شامل حال آن ها نمی شود و می توان در مدت زمان طولانی از آن بهره گرفت و آن ها را مشغول بازی های مورد علاقه شان کرد.


سادگی طراحی وان بادی

محصولات بادی مانند وان بادی مد نظر دارای بدنه ای ناهموار می باشند علت این نوع طراحی نیز به خاطر آن است که با وجود سطح لغزنده آن و ارتباط با آب سطح لغزنده تر می شود و ممکن است موجب ایجاد حادثه و اتفاقات مختلف شود. به این طریق در زمان وجود در داخل این محصول می توانید سطوح ناهمسان و مواج را در بخش کف ملاحظه کنید تا دچار سر خوردن در این محل های آبی و مرطوب نشوید. علاوه بر آن کف مواج محصول باعث نرمی و راحتی بیش تر افراد در موقع استفاده می شود و قادر به جلوگیری از خستگی و کسل شدن کودکان در زمان بازی می شود و می تواند محیط را در آرامش کامل برای آن ها فراهم سازد. به این صورت با طولانی تر شدن حمام کردن و یا بازی خستگی به سراغ کودکان نمی آید و می توانند با خیالی آسوده بر روی این نشیمن مواج بنشینند.


رنگ آمیزی بدنه

همان طور که پیش تر به آن اشاره کرده ایم این محصول طراحی ساده ای دارد. این طراحی ساده در رنگ آمیزی آن نیز نمایان است و می تواند سبب جلب توجه افراد شود. یک رنگ بودن دیواره و بخش کف محصول به گونه ای جذاب در ارتباط با آب قرار می گیرد و امکان آن وجود دارد که افراد بر اساس سلیقه خود این رنگ بدنه را انتخاب کنند و محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایند. در این نمونه دیواره از سه لایه تشکیل شده است که یک رنگ و به رنگ بنفش بوده و کف مواج نیز رنگ سفید دارد و می تواند یک ترکیب فانتزی را در کنار هم فراهم سازد. 

وان بادی بیضی بست وی

وان بادی بیضی بست وی از محصولات زیبای کودک بوده که توسط کمپانی نامدار و معروف بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ آبی روشن می باشد . ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول را به طور کامل برای شما خریداری گرامی توضیح دهیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید نهایت اطلاعات را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که از نام این محصول مشخص است طراحی آن به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ آبی روشن می باشد . این محصول از چسبیده شدن سه حلقه بادی بیضی شکل بوجود آمده و دلیل آن در وهله اول ، عمق کم و داشتن نشیمنگاهینرم می باشد ، و در قدم اصلی انعطاف پذیر بودن آن است ، به طوری که در زمانی به این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شود ، فشاروارد شده به هر سه قسمت پخش شده و به همین دلیل این استخر بادی صدمه کمتری را خواهد دید .

جنس بدنه

کودکان در هنگام بازی به هیچ وجه به نگهداری از محصولی که با آن در حال سرگرمی هستند ، توجهی نمی کنند ، به همین دلیل کمپانی های معتبر و جهانی محصولاتی که برای کودکان طراحی می کنند ، همیشه دارای جنس و کیفیت بالایی می باشد . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 91 سانتی متر ، عرض : 66 سانتی متر ، ارتفاع : 22 سانتی متر ، ظرفیت آب : 65 سانتی متر و در نهایت وزن آن 0.5 کیلو گرم بوده که فوق العاده سبک است و به آسودگی می توانید آن را حتی در ایام مسافرت برای فرزند دلبندتان حمل کرده تا در روز های مسافرت نیز ، کودک شما از داشتن یک استخر خصوصی بی نصیب نباشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این وان حمام بادی شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه این استخر کودک را باد و راه اندازی کرده تا فرزند شما بتواند از آن با خیالی اسوده استفاده کند و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالغ و یا بزرگسال از این کالا استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به هیچ به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

وان بادی بیضی بست وی یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار و محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ آبی می باشد که جنس بدنه آن از pvc بده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .


خرید

جهت خرید وان بادی کودک بست وی به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه نمایید و محصول را به صورت ارسال رایگان دریافت کنید.

نوع
مربعی
طول
91 سانتي متر
عرض
66 سانتي متر
ارتفاع
22 سانتی متر
ظرفیت آب
65 لیتر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ باد
ندارد
کف بادی
دارد
سایر ویژگی ها
وزن: 0.5 کیلوگرم
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان وان
مناسب استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...