وان بادی کودک طرح فیل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 89 سانتي متر
  • عرض: 61 سانتي متر
  • ارتفاع: 58 سانتي متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان مستطیل با طرح اکواریوم در نمایندگی محصولات بادی عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

وان بادی کودک طرح فیل با طراحی بسیار منحصر به فرد و ویژه در نمایندگی اینتکس  با بهترین قیمت و کیفیت عرضه میگردد. این کالا شامل 48 ساعت مهلت تست ،  پمپ سوزنی رایگان ، دارای کیفیتی فوق العاده ، بهترین محصول 2014 ، بسیار  سبک و کم جا ، بدنه بسیار نرم با بهترین کیفیت برای محافظت بهتر کودک ، این  کالا کیفیتی فوق العاده و بی نظیر دارد . شما میتوانید برای خرید این  محصول با ما تماس بگیرید و این محصول را با بهترین قیمت خرید کنید .

وان بادی کودک طرح فیل

وان بادی کودک طرح فیل جزو معدود وان های بادی می باشد که دارای طراحی عروسکی و فانتزی است و می توان آن را برای بازی و سرگرمی کودکان انتخاب کرد. در زمان پر بودن از آب و نیز زمانی که خالی می باشد می توان مورد استفاده قرار گیرد و لذت وقت گذرانی با این محصول را به کودکان می بخشد. زیبایی بدنه این وان بادی زیاد می باشد و می تواند تمامی کودکان را سر شوق و اشتیاق بیاورد و آن ها را علاقه مند به حمام کردن و دوستی با آب بکند. این فیل بزرگ و یک نفره را در داخل حیاط نیز می توان استفاده کرد و در فضای باز از آب پر نمود و کودکان را در آن جا حمام کرد. در این زمان آن ها می توانند با دوستانشان به بازی نیز مشغول شوند و یک آبتنی شاد و مهیج را تجربه کنند. برای خرید این محصول نیاز به آشنایی بیش تر با بدنه و کیفیت آن دارید که این مطالب به صورت دسته بندی در ادامه آمده است.


ضخامت بدنه برای بازی های مهیج

کیفیت و دوام پوسته بدنه برای استفاده و انجام بازی های گوناگون مهم است و باید دارای دوام بالا باشد چرا که کودکان در زمان بازی قدرت تعادل خود را ندارند و می بایست بدنه علاوه بر دوام ایمنی را نیز برای کودکان مهیا سازد. بازی ها با مهیج شدن و پر انرژی شدن ممکن است به بدنه صدمه بزنند و باعث بروز آسیب در پیکر محصول شوند به همین دلیل همواره محصولات بادی را از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کنند تا در صورت استفاده مداوم آسیبی شامل حال آن نشود و بتوان برای سال های زیاد از آن استفاده کرد. به همین دلیل این وان بادی کودک با چنین طرح فانتزی هم باعث علاقه مندی کودکان می شود و هم اشتیاق آن ها را افزایش می دهد به علاوه این محصول برای بازی های مهیج و پر جنب و جوش سازگاری داشته و می توان با خیالی آسوده کودکان را در داخل آن قرار داد و آن ها را برای ساعت ها مشغول آب بازی کرد. 


رنگ بندی خاص و منحصر به فرد بدنه

این وان بادی کودک در طرح فیل می باشد که رنگ های زیبایی در آن به کار رفته و می تواند زیبایی را به محل استفاده محصول بدهد. این وان بادی قابلیت آن را دارد که به صورت مداوم در داخل حمام باقی بماند و یا در محیط های باز برای آبتنی استفاده شود و مورد بازی کودکان قرار گیرد. بدنه از یک رنگ سبز روشن تشکیل شده است که خیره کننده و خاص بوده و در داخل آن طیف این رنگ تغییر کرده است و رو به آبی رفته و برای پر شدن از آب ظاهری خاص را به محصول بخشیده است. اما در بالای لبه بدنه یک عروسک بادی سرخود قرار دارد که در واقع سر فیل محسوب می شود و می توان آن را به عنوان یک قابلیت برای سرگرمی کودکان دانست. این سر بزرگ فیل از رنگ های متنوعی تشکیل شده است که فانتزی بودن محصول را افزایش داده و می تواند کودکان را مشغول بازی کند. در سوی دیگر محصول نیز یک شیء مانند دم قرار دارد که بادی بوده و به منظور دم فیل ایجاد شده است و ظاهر آن را بیش تر شبیه به فیل کرده است. 


ظرفیت آب مورد نیاز

برای استفاده از محصول میزان آب معینی مورد استفاده قرار می گیرد و به این طریق صرفه جویی در مصرف آب می شود. برای پر کردن این وان بادی نیاز به آبی کم است بنابراین میتوان به راحتی با منبع آب مانند شلنگ متصل به آب شهری آن را پر نمود و با استفاده از شامپو های مختلف آن را از کف پر کرد تا کودکان با درست کردن حباب و بازی های دیگر به لذت بپردازند.


خرید

در زمان نیاز به خرید وان بادی کودک طرح فیل می توانید به وب سایت فروشگاه رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید و این محصول بادی و خاص را برای فرزندان خود تهیه فرمایید.

نوع
خانگی
طول
89 سانتي متر
عرض
61 سانتي متر
ارتفاع
58 سانتي متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
ضخامت بدنه
0.25 میلی متر
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...