وان بادی کودک طرح قایق

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 86 سانتی متر
  • عرض: 59 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح قایق از سری محصولات بادی برای حمام کودکان می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

وان بادی کودک طرح قایق یکی دیگر از سری محصولات بادی اینتایم می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای حمام کودکان باشد که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باد. این وان بادی دارای طرحی به شکل قایق بوده و رنگ آن نیز ترکیبی از سبز و سفید می باشد که جذابی بسیاری به آن بخشیده است. این محصول دارای یک قسمت نشیمنگاه بادی برای کودک بوده و دو عدد جای شامپو و جای صابن در قسمت جلوی ان تعبیه شده است که می توانید وسایل حمام کودک را در ان قسمت ها قرار دهید. بدنه این وان بادی از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب دارد. قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه طراحی شده است که استحکام بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و بسیار نرم می باشد که این کفی نرم سبب بو وجود آمدن یک نشیمنگاه بسیار نرم راحت برای کودک شده است. شما می توانید این وان بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید.

وان بادی کودک طرح قایق سفید سبز یکی از محبوب ترین وان های بادی کودکان و نوزادان می باشد که در بازار عرضه شده است . این وان بادی ساخته شده توسط برند محبوب اینتایم است که در دسته بندی وان های بادی حرف های بسیاری برای گفتن دارد و یکی از برترین تولیدکنندگان به شمار می آید . اینتایم در ساخت وان های بادی بسیار گام های مثبتی برداشته است و با توجه به اینکه در حوزه کودک نیز فعالیت می کند ، به خوبی می توان در ساختار این وان بادی برطرف شدن تمامی ایرادات نمونه های قبلی را مشاهده کرد . رنگ بدنه این وان بادی همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید سفید و سبز است که از دسته رنگ های شاد استفاده شده است و به همین خاطر می تواند موجب شادی روحیات کودک شما شود . اگر همانند بسیاری از افراد قصد خرید وان بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین محصولات را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

وان بادی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم ساخت یکی از برندهای برتر حوزه محصولات بادی می باشد و این برند شکل ظاهری بسیار گرافیکی که مشابه قایق است را برای این محصول در نظر گرفته است . در بخش بالایی این وان بادی می توان دو عدد نگهدارنده را مشاهده کرد که از آن ها می توانید برای نگهداری لیوان های نوشیدنی و یا لوازم نظافت همانند بطری شامپو استفاده کنید . این حفره ها به همراه بدنه اصلی کاملا ضد آب بوده و با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است می تواند در آب هایی با دمای بالا نیز مقاومت خود را به خوبی به نمایش بگذارد . یکی از بخش های دیگر این وان بادی که توجه ما را به خود جلب کرد ، کف بادی و حباب دار این محصول است ، جایی که با این طراحی نمی تواند برای کودک اذیت کننده باشد و کودک می تواند ساعت ها بدون خستگی از وان بادی خود استفاده کند .

کف این وان بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر است و متریال استفاده شده در بدنه کاملا ضد حساسیت می باشد و کودکان با انواع پوست بدن می توانند بدون دردسر از آن بهره مند شوند . برای باد کردن دیواره ها و کف این وان بادی از دریچه های باد شونده سریع استفاده شده است ، دریچه هایی که به صورت دو کاره می باشد ، به این منظور که علاوه بر باد شدن در جهت خالی شدن باد نیز به خوبی عمل می کنند . برای باد کردن این وان بادی می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و در این صورت نیاز به مدت زمانی زیر پنج دقیقه دارید . وزن این محصول بسیار سبک و بالغ بر 0.4 کیلو گرم می باشد که بسیار ناچیز است و به همین خاطر می توانید آن را به راحتی در بخش های مختلف حمام جا به جا کنید .

همچنین میزان آبی که درون این وان بادی جای می گیرد 18 لیتر است که برای تخلیه آن نیز با مشکلی مواجه نخواهید شد . رده سنی استفاده کننده از این محصول برای کودکان زیر دو سال می باشد اما با توجه به سابقه فعالیتی که در این حوزه داریم باید بگوییم که با توجه به قد و زن کودک خود می توانید با خیالی راحت از این محصولات در رده های سنی مختلف استفاده کنید . اما مواد اولیه ای که در ساخت بدنه این وان بادی استفاده شده است ، وینیل می باشد . وینیل چرمی که به صورت تک لایه در دیواره های و  به صورت باد شونده دو لایه در کف این وان به کار گرفته شده است تا کیفیت مطلوب را برای این محصول به همراه داشته باشد . برای خرید وان بادی کودک همین حالا می توانید آن را از طریق نمایندگی فروش اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری از شعب نمایندگی تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
86 سانتی متر
عرض
59 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
18 لیتر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای سنین زیر 2 سال
دارای جای مخصوص بطری
دارای کف رنگی
قابل راه اندازی در کمترین زمان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد
وزن
0.4 کیلو گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...